nuorella? Lapsenlapseni pelaa kaiken rahan, minkä käsiinsä saa. Olen luullut niiden koneiden kiinnostavan eläkeikäisiä.
Hedelmäpelikoukku!?
13
64
Vastaukset
- ....
Jaa. En ole koskaan pelannut. Ei kinosta.
- koukussa olevat
Tuollahan tavaraloissa eläkeläiset kilpaa pelaavat näitä pelejä,samat naamat näkyy olevan päivästä päivään.
Eikö toi alottaja puhunu nuoresta, lapsenlapsestaan!?
Kai niitä kaiken ikäset pelaa, mäkin joskus.
Enkä ainakaan kytsi, pelaako lähikaupassa tai huoltiksella samat.- koukussa olevat
minttupuu kirjoitti:
Eikö toi alottaja puhunu nuoresta, lapsenlapsestaan!?
Kai niitä kaiken ikäset pelaa, mäkin joskus.
Enkä ainakaan kytsi, pelaako lähikaupassa tai huoltiksella samat.Ei tarvii kytätä,mutta ei niitä voi olla huomaamatta ja lapsia hyvin harvoin näkee,toisaalta onhan niissä ikä rajat,olikohan16 vai 18
koukussa olevat kirjoitti:
Ei tarvii kytätä,mutta ei niitä voi olla huomaamatta ja lapsia hyvin harvoin näkee,toisaalta onhan niissä ikä rajat,olikohan16 vai 18
kahdeksantoista nykyään sen nuoremmat ei saa olla edes vieressä kun pelaa.
- --------
Sukulaiseni on vaikeuksissa peliriippuvuuden takia. Se on alkoholismiin verrattava riippuvuus. Eläke tulee ja menee saman tien, velkaakin on tehnyt.
tiinaex kirjoitti:
kahdeksantoista nykyään sen nuoremmat ei saa olla edes vieressä kun pelaa.
Totakaan en tiennyt, ettei saa olla edes vieressä.
minttupuu kirjoitti:
Totakaan en tiennyt, ettei saa olla edes vieressä.
se laki on ollu muutaman vuoden vasta määhän luovuin kaupalla pelistä kun se meni sellaseks holhoamiseks ei viittiny kuunnella enää niitä joo joo niin niin juttuja eikä koskaan tienny oliko pelaaja jolla oli lapsi kainalossa vaikka joku pistokoe rayn puolesta jokaiselle piti huomauttaa ja kaikilta alle kahdeksantoista vuotiaan näköisiltä piti kysyä paperit .
- en jääny koukuun
Minä en ole ollut kiinnostunut niistä koskaan, mutta en olekaan nuori enkä eläkeläinen. Silloin kun olin nuori, niin oli vain pajatsoja. Joskus sellaiseen lykkäsin koulumatkalla bussirahani ja jouduin kävelemään 14 km kotiin. Siihen sekin harrastus sitten tyssäsi.
pelaamisen takia jotkut velkaantuu tosi paljon varsinkin nuoret ja silloin kun pelaamisen takia velkaantuu tosi paljon joskus ulospääseminen on yitsepääsemätöntä on ihmisiä jotka lainaavat rahaa nuorille pelaamiseen uskomattoman suurilla koroilla ja jos niitä ei makseta alkaa uhkailu peliriippuvuus on sairaus siinä missä muutkin riippuvuudet olen nähnyt yhden nuoren elämän päätyvän itsemurhaan kyseisen asian takia.
ja jos nuoret pelais vaan omat vähät rahansa mutta kun on näitä jotka keinottelevat toisten peliriippuvuuden kanssa lainaavat rahaa ja perivät takaisin kovalla kädellä ja nuoria on helppo höynäyttää.
- .lypsetty
Kyllä se saattaa nurettavia että surullisia muotoja,se on kuin huumetta näille ihmisille,äiti vainaan elämämä meni aivan sekaisin,olisi paras kun koneet hävitettäisiin pois,mutta eihän lypsettävää hylätä,ennen kuin se on lypsetty kuiviin.
- vielä lypsettävänä
Ruotsissa ne koneet on poistettukin kauppojen yhteydestä jo ajat sitten. Joskushan ne oli myös laivalla lukittuna Ruotsin aluevesillä. Miten nykyisin? Nythän niitä kaikenlaisia pokereita ja hedelmäpelejä voi pelata netillä. Vielä helpompaa kun ei tartte lähteä edes sinne kaupan eteiseen pelaamaan.
Minä en ole tarttunut muuhun kuin pariin Lottoriviin. Ne on ne samat rivit olleet nyt muutaman vuoden. Joskus jotain netonnutkin, mutta häviöllä vielä kaiken kaikkiaan. Nyt on arveluttavaa lopettaa, kun muistan jo jokerin ja ne rivitkin ulkoa. Voisi olla kova paikka, jos lopettaisi ja sitten näkisi omat numeronsa oikeassa lottorivissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593511Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482660Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572073- 1601790
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381303- 241214