lumia 710 videon lähetys?

liikkuvaa kuvaa?

Kaverini lähettää mulle puhelimestaan tekstarina puhelimellaan kuvaamia videoita. Kuvasin oman clipin lumia 710 ja yritin lähettää sen hänelle, niin tiedosto on liian iso. Yritin vaihtaa asetuksia moneen otteeseen ja lyhentää vaikkapa alle 10 sekuntiin jne, mutta aina se on liian iso. Mitä ja miten nyt tekisin, kun en löydä ohjettakaan? Minkälaisia ne pitää olla? Tavalliset kuvat kyllä lähtee ihan hyvin.

10

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkuvaa kuvaa?

Ja liittymä telefinland, jos sillä jotain merkitystä?

• ei toimi vanhalla

• liikkuvaa kuvaa

• liikkuvaa kuvaa?
        liikkuvaa kuvaa kirjoitti:

En osannu kuvitella, että se olis tuosta kiinni, kun tarjoaa kumminkin vaihtoehtoa "liitä kuva tai video". Tässä on 7.8. Siis päivittämään.

Olin väärässä. Tässä on uusin julkaistu päivitys. Tietäisikö kukaan siis, miksi en saa videota lähetettyä viestissä? Puhelin herjaa, että tiedosto on liian iso. En tiedä minkälainen sen pitäisi olla? Minkä pituinen, laatuinen tai kokoinen?

• 5230,. (500) 520

soneralla mms viestin max koko taitaa olla 600kt eli n.20-30s normaali VGA laatuista videoo

• liikuvaa kuvaa

Oon yrittänyt juuri tuon laatuista tosi lyhyttäkin ehkä 5sec pätkää, mutta ei vaan onnistu :(

• Morjesta,

Onnistuuko jos menet ko videon kohdalle ja täppäät kolmesta pisteestä ja valitset "Jaa" ja "Viestit" ?

Testasin omalla Lumialla (tosin eri malli) ja kun tein noin niin puhelin ilmoittaa "Videota käsitellään", eli se muokkaa videota oikean kokoiseksi.

Jos ei noinkaan onnistu niin minulla ainakin loppuu konstit :( Mielestäni nykypuhelimien pitäisi tehdä tuo muokkaus viesteihin sopivaksi, ei nyt tunnin mittaista videota pysty varmaankaan mutta noi pituudet mitä kerroit niin pitäs onnistua.

Viime kädessä kyssäriä Nokian suuntaan?

Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

• liikkuvaa kuvaa

Kokeilin tuotakin kautta, ei onnistu. Se ilmoittaa edelleen, että tiedosto on liian suuri.

Mulla on siis viimeisin päivitys 7.10.8862.144.
        Olen tulkinnut huonolla englannillani, että nää viestiongelmat liittyisivät jotenkin aikaisempaan päivitykseen 7.10.8773.98, joka siis kuitenkin pitäisi jo olla puhelimessani.

En yhtään tiedä mistä nyt kysyisin, että eikö tällä puhelimella oikeesti voi Suomessa lähettää videoita, vai onko mulla nyt joku asetus jossakin väärin, vai jotain muuta... Olen selannut saitteja, mutta ratkaisua ei ole löytynyt. On tää kummallista! En kai voi olla ainoa kyseisen mallin omistaja, jolla on tämä ongelma =D

Kiitos vastauksesta, vielä kun joku kertoisi, miten Nokiaa voi lähestyä? En ole löytänyt sellaista kanavaa, josta kysyä. Olisin sen jo toki tehnyt :)

• liikkuvaa kuvaa kirjoitti:

Kokeilin tuotakin kautta, ei onnistu. Se ilmoittaa edelleen, että tiedosto on liian suuri.

Mulla on siis viimeisin päivitys 7.10.8862.144.
        Olen tulkinnut huonolla englannillani, että nää viestiongelmat liittyisivät jotenkin aikaisempaan päivitykseen 7.10.8773.98, joka siis kuitenkin pitäisi jo olla puhelimessani.

En yhtään tiedä mistä nyt kysyisin, että eikö tällä puhelimella oikeesti voi Suomessa lähettää videoita, vai onko mulla nyt joku asetus jossakin väärin, vai jotain muuta... Olen selannut saitteja, mutta ratkaisua ei ole löytynyt. On tää kummallista! En kai voi olla ainoa kyseisen mallin omistaja, jolla on tämä ongelma =D

Kiitos vastauksesta, vielä kun joku kertoisi, miten Nokiaa voi lähestyä? En ole löytänyt sellaista kanavaa, josta kysyä. Olisin sen jo toki tehnyt :)

Tuolta löytyypi eri kanavat, puhelinnumerosta lähtien -> http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/yhteystiedot/ :)

Eiköhän tämä ala selviämään Nokian kautta, jos ei muuta niin luuri vaikka huoltoon :)

Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

• Muikku Topi

En taida ostaa älykännykkää kun ei niissä taida mikään toimia. Voikohan niillä edes soittaa kaverille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1896
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1718
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      968
    Aihe