Tietääkö kukaan mikä urheilukauppa on tulossa kadettikoulunkadun ja erottaja-
kadun risteykseen
urheilukauppa
11
1296
Vastaukset
- lätkä late
muhonen sano et ei siihen mitää kauppaa saa laittaa
- daa puli puli huja
jos tehään niin ainoastaan kullin,nuppu rysiille.
- Lasse
daa puli puli huja kirjoitti:
jos tehään niin ainoastaan kullin,nuppu rysiille.
Kyllä me suomalaiset voidaan niiltä ostaa mjyäs!
- kotkan tilanne
aina kun on pitänyt ostaa jotain , varsinkin kalliimpaa (kun noi mun pennut on urheillu) olen kiertänyt ensin pasaatin urheiluliike sitten anttilan urheiluliike ja viimeeksi sportpiste tikankatu ja aina siis jokakerta on paras ollut sportpiste jotenkin vaan on jotenkin tullu sellanen kuva että ihan juutalaisija noi muut kotkan urheilukauppiaat hirveetä kusetusta . en tiedä haminan tilannetta mutta kyllä tuolta sportpisteestä ainakin kysyy kannattaa eisenyt niin kaukana haminasta oo
- Mariankatu jes
Kirjavainen on hyvä kauppamies.
- InterSport
InterSport
- Punttiilmari
http://www.voimapuoti.com/gasp-t-paidat-c-125.html siittä vähän ehkä laajimpia valikoimia urheiluvaatteissa Jos ajatellaan Haminalaisia urheiluliikkeitä.
- Puntti Pate
Kyllä noi Gorillan vaattet on vielä parempia kuin Gaspit...
http://voimapuoti.com/gorilla-wear-c-177.html
- linkkii
- Mariankatu.
Onko Kotkassa enää mitään urheiluliikettä. Siinä taksiaseman vieressä kävin aina katselemassa kuteita.
- on tietysti
se on fidan kirppis siinä se urheiluliike on pasaatisa mut jotenkin juutalainen hintataso oon vertaillu sporttipiste ainakin meillä on aina ollut edukkaampi kuin nuo pasaatin ja anttilankin urheiluliikkeet mut kannattaa vertailla ja kysellä ja sitte päättää mistä ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078