https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1377605_10152871146518539_1099316036_n.jpg
Pitääkö ensin löytyä ihminen vastaavan käsittelyn saaneena ennenkuin susiasialle tapahtuu jotakin?
Huittisissa tänään
6
146
Vastaukset
- ei jälkiviisas
Ihmisen raatelu tapahtuu eikä mene kovin kauankaan .
- ja keskitysleirit?
Jos et tiennyt niin hyvin monet eläimet tappavat toisia eläimiä. Se on ihan luonnollista ja ollut miljoonia vuosia.
Saat mennä itse sudensyötiksi..
Eli mikä tekiä estää ihmistä puolustamasta itseään ja omaisuuttaan suurpetoja vastaan?
Onneksi maaseudulla on vielä voimissaan se että vaikka kaikki tietää mutta kukaan ei tiedä.. Mihin se susi katosi yhtäkkiä.. kukaan ei tiedä yhtään mitään..- rwetwrtherthj
ravenlored kirjoitti:
Saat mennä itse sudensyötiksi..
Eli mikä tekiä estää ihmistä puolustamasta itseään ja omaisuuttaan suurpetoja vastaan?
Onneksi maaseudulla on vielä voimissaan se että vaikka kaikki tietää mutta kukaan ei tiedä.. Mihin se susi katosi yhtäkkiä.. kukaan ei tiedä yhtään mitään..Susia ammutaan julkisen salaa, mitäs luulet. Sitten jotkut jäävät kiinni eivätkä kestä sitä. Varmaan lumetkin pitäisi sulattaa kun pullamössöt eivät kestä luonnon armottomuutta.
- Luonnonpuolustaja
Nyt ehkä vähän ylireagoit ja liioittelet ja maalaat asiaa olet lukenut liikaa punahilkkaa ja muita grimmin satuja jos ihminen kuolee suurpedon raatelemana se on todella harvinaista varsinkin kun vertaa suomen tilanetta moniin muihin maihin ei näiden tapausten lukemat yllä niihin lukemiin mitä sielläkin joskus harvemmin sattuu mutta joskus valitettavasti näitä pääsee tapahtumaan oikeat ongelmapedot kyllä pitää poistaaa ihminen voi myös välttyä koiransa kohtalolta esim rakentamalla koiralle kunnon koira tarhan jossa on tarpeeksi pienisilmäistä verkkoa.
- --------------------
"luonnonpuolustaja " höpö höpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117