NHL 14

NHL 14

Tein keskustelupalstan NHL:ään liittyen. kaikki peliä pelaavat kommentoikaa mitä mieltä olette siitä, oma suosikkimuotoni on Hockey Ultimate Team.

18

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä peli, kouluarvosana 9, sillä eihän mikään peli voi olla täydellinen. Itse pelaan tuota live a life modee ( vanha be a pro) ja Minnesota Wildis. Peruspakki. Ja sitten porukan kanssa pelataan kautta. (KalPassa, satunnainen valinta). Ehkä vuoden urheilupeli.

      • NHL 14

        No kokeilin tuota live a life modea maalivahdilla ja tuntu jotekin tökkivän ja kaikki pelit menivät alle 85% torjuntaprosentilla, alotin sitten uuden keskushyökkääjänä, nyt siis ekasta CHL-kaudesta puolet mennyt, 36 tehopistettä :) Ja oon Wild fani myös :D


      • NHL 14 kirjoitti:

        No kokeilin tuota live a life modea maalivahdilla ja tuntu jotekin tökkivän ja kaikki pelit menivät alle 85% torjuntaprosentilla, alotin sitten uuden keskushyökkääjänä, nyt siis ekasta CHL-kaudesta puolet mennyt, 36 tehopistettä :) Ja oon Wild fani myös :D

        Itse pelannut 14 ottelua tehopistein 1 0 - -8 ja joukkue viimeisenä NHL:ssä. Ei hyökkääjät saa paikoista sisään.


      • NHL 14
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Itse pelannut 14 ottelua tehopistein 1 0 - -8 ja joukkue viimeisenä NHL:ssä. Ei hyökkääjät saa paikoista sisään.

        Kiekolliset pakit on hyviä one timereilla, jos pääsee lämäämään kunnolla. Esim. jos oot puolustava pakki niin silloin sun tehtäväs ei ookkaan maalinteko. tosin ymmärrän jos NHL:ssä menee 68 ovr pelaajalla heikommin xD pelaan ite ainaski kahen suunnan hyökkääjänä, oon tulevaisuuden Pavel Datsyuk :D


    • joo oon puolustava

    • fjqwrtp

      Kuka nyt pelais jotain live the lifee..mä pelaan yleensä EASHL:lää.

      • NHL 14

        EASHL on toteutukseltaan hyvä mutta en jaksa pelata sitä koska häviän jatkuvasti pelejä kun omaan tiimiin sattuu ne huonot pelaajat... HUT on mun suosikki


      • NHL 14
        NHL 14 kirjoitti:

        EASHL on toteutukseltaan hyvä mutta en jaksa pelata sitä koska häviän jatkuvasti pelejä kun omaan tiimiin sattuu ne huonot pelaajat... HUT on mun suosikki

        Pelaaks kukaan muu muuten alasti? Mua ainakin rupee ne lihaksikkaat
        äijät kiihottamaan. Rupee seisomaan, ja on pakko ottaa vaatteet pois!


    • ikävä änäriä

      En voi hankkia sitä ku boxi hajos.

      • NHL 14

        suren puolestasi


    • sohvaGM

      be a gm ja live a life

    • KYSYJä

      Voiko joku kertoa joitaki koodeja kyseiseen nhl peliin?

      • superfacepalm

        ei änäriin oo ''koodeja'' -.-


    • ikävä änäriä

      Jeah! XBOX on korjattu ja NHL 14 tilattu.

      • änis

        Vittu mul änäri alko bugaamaa live the lifes. Heti ku teen maalin pleikkari bugaa.


    • hyvä peli

      Ite pelaan live the life, 262 jäähyminuuttii 13 ottelussa, ja 153 taklausta, 15 maalia, ja 7 syöttöä. Jääaikaa on 98min ja nää tilastot on omasta mielestä iha hyvät 61ovr kovanaamalle, chl:ssä :D mitat 188/94

    • No tällee kesäl tykkään pelat fifaa mut mil vaikeusasteel te pelaatte änärii? Mä siis ite yleensä pelaan toisteks vaikeimmal (tähtipelaaja?) Mut joskus vaikeimmal (supertähti?). Mävedän kautta, be a gm ja live the lifee. Mä tykkään jotenkin olla maalivahti :D Mut tykkään kans pelat hyökkääjin. Ja sit ku mua alkaa vituttaa ni mä otan kiekon (jos kenttäpelaajana) itelle ja harhauttelen itseni läpi kun ei ne maapähkinät osaa pelata :D Mokella taas lähen käppäilee ja otan tappelun vastustajan moken kaa. (Jos joku ei tienny ni menee keskiviiva yli ja buum! Tappelu käynnis :D) Mut faija kaa sekoilen sillee et; jäähyt pois, paitsiot pois, pitkä kiekko pois, pelitila kovat kontaktit päälle ja joskus moket molemmilt pois. Mä voitan yleensä 16-27 tai jtn. Mä oon oikeestaan Chicago fani (ku siel o Antti "muuri" Raanta) mut tykkään kans Bostonist ja Wildist.

    • nhl fanboy

      Ite pelaan ylivoimasesti eniten be a gm modea ja sen jälkeen hut otteluita. Ja jos peli ei kulje onlinessa ja alkaa v*tuttamaan niin käyn hakkaamassa supertähti tasolla ai:ta :D oon myös pelannu kausi moden kerran läpi ja maalivahtina tykkään myös pelata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe