Onko muilla samoja kokemuksia? Mulle kerrottiin ja luin että se on kivuton homma. Eipä vaan ollutkaan. Vai oliko lääkäri kovakourainen? Ihan kamalaa. :(
Gynekologinen ultraääni sattui
6
6011
Vastaukset
- Ehkä näin
Ilmeisesti sinulle tehtiin sauvaultra. Se voi sattua, jos jännität. Se voi sattua, jos sinulla on tulehdus. Se voi sattua, jos lääkäri on kovakourainen.
- autsautsauts
En jännittäny ku olin saanu sen kuvan ettei satu. Ei oo tulehduksia.
- sattui1
Minullakin sattui ensimmäisellä kerralla kun jouduin tutkimukseen(tosin olen neitsyt), jännitti kylllä, koska spekula oli aikaisemmin sattunut niin paljon.
Lopuksi kun lääkäri vielä ultrasi peräsuolen kautta ei sattnunut juuri yhtään. - Gynelkävijä
Kun kävin gynen tänään ni hän tuikkas yhtäkkii keske anaali sauvaultra tutkimust 2isoo semmost piikkii peräsuolen vieree siin vaiheessa olin niin pintees ja aloin itkemään kun ikääkin o vast 13v.kokemuksii???
- Senja254
Mulle tehtiin tänään ekaa kertaa ultra. Ei sattunut, epämukavuudeltaan samaa luokkaa kuin papan ottaminen. Inhottavinta on kun tähystin, sormet tai uä-sauva laitetaan sisään, en tiedä olenko jotenkin ahdas tms. Sama homma yhdynnän alussa. Mutta ei ollenkaan paha, kestääkin niin lyhyen aikaa.
- Anonyymi
Ainakin noissa papa jne otettaessa käytettiin just Hussissa uutta spraytä, joka puudutti alapään eikä muuten tuntunut yhtään pahalta ! Sitten lekuri vielä tiedusteli, miltä tää uusi puudute nyt tuntu, ja tottakai tuli kehutuksi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672297Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2282219- 1201498
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211252- 1261225
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73969Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77922