Onko muilla samoja kokemuksia? Mulle kerrottiin ja luin että se on kivuton homma. Eipä vaan ollutkaan. Vai oliko lääkäri kovakourainen? Ihan kamalaa. :(
Gynekologinen ultraääni sattui
6
5499
Vastaukset
- Ehkä näin
Ilmeisesti sinulle tehtiin sauvaultra. Se voi sattua, jos jännität. Se voi sattua, jos sinulla on tulehdus. Se voi sattua, jos lääkäri on kovakourainen.
- autsautsauts
En jännittäny ku olin saanu sen kuvan ettei satu. Ei oo tulehduksia.
- sattui1
Minullakin sattui ensimmäisellä kerralla kun jouduin tutkimukseen(tosin olen neitsyt), jännitti kylllä, koska spekula oli aikaisemmin sattunut niin paljon.
Lopuksi kun lääkäri vielä ultrasi peräsuolen kautta ei sattnunut juuri yhtään. - Gynelkävijä
Kun kävin gynen tänään ni hän tuikkas yhtäkkii keske anaali sauvaultra tutkimust 2isoo semmost piikkii peräsuolen vieree siin vaiheessa olin niin pintees ja aloin itkemään kun ikääkin o vast 13v.kokemuksii???
- Senja254
Mulle tehtiin tänään ekaa kertaa ultra. Ei sattunut, epämukavuudeltaan samaa luokkaa kuin papan ottaminen. Inhottavinta on kun tähystin, sormet tai uä-sauva laitetaan sisään, en tiedä olenko jotenkin ahdas tms. Sama homma yhdynnän alussa. Mutta ei ollenkaan paha, kestääkin niin lyhyen aikaa.
- Anonyymi
Ainakin noissa papa jne otettaessa käytettiin just Hussissa uutta spraytä, joka puudutti alapään eikä muuten tuntunut yhtään pahalta ! Sitten lekuri vielä tiedusteli, miltä tää uusi puudute nyt tuntu, ja tottakai tuli kehutuksi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422492Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022108- 231882
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241475Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta411381- 441366
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391305- 361076