Gynekologinen ultraääni sattui

autsautsauts

Onko muilla samoja kokemuksia? Mulle kerrottiin ja luin että se on kivuton homma. Eipä vaan ollutkaan. Vai oliko lääkäri kovakourainen? Ihan kamalaa. :(

6

4437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä näin

Ilmeisesti sinulle tehtiin sauvaultra. Se voi sattua, jos jännität. Se voi sattua, jos sinulla on tulehdus. Se voi sattua, jos lääkäri on kovakourainen.

• autsautsauts

En jännittäny ku olin saanu sen kuvan ettei satu. Ei oo tulehduksia.

• sattui1

Minullakin sattui ensimmäisellä kerralla kun jouduin tutkimukseen(tosin olen neitsyt), jännitti kylllä, koska spekula oli aikaisemmin sattunut niin paljon.
      Lopuksi kun lääkäri vielä ultrasi peräsuolen kautta ei sattnunut juuri yhtään.

• Gynelkävijä

Kun kävin gynen tänään ni hän tuikkas yhtäkkii keske anaali sauvaultra tutkimust 2isoo semmost piikkii peräsuolen vieree siin vaiheessa olin niin pintees ja aloin itkemään kun ikääkin o vast 13v.kokemuksii???

• Senja254

Mulle tehtiin tänään ekaa kertaa ultra. Ei sattunut, epämukavuudeltaan samaa luokkaa kuin papan ottaminen. Inhottavinta on kun tähystin, sormet tai uä-sauva laitetaan sisään, en tiedä olenko jotenkin ahdas tms. Sama homma yhdynnän alussa. Mutta ei ollenkaan paha, kestääkin niin lyhyen aikaa.

• Anonyymi

Ainakin noissa papa jne otettaessa käytettiin just Hussissa uutta spraytä, joka puudutti alapään eikä muuten tuntunut yhtään pahalta ! Sitten lekuri vielä tiedusteli, miltä tää uusi puudute nyt tuntu, ja tottakai tuli kehutuksi !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe