Onko muilla samoja kokemuksia? Mulle kerrottiin ja luin että se on kivuton homma. Eipä vaan ollutkaan. Vai oliko lääkäri kovakourainen? Ihan kamalaa. :(
Gynekologinen ultraääni sattui
6
5093
Vastaukset
- Ehkä näin
Ilmeisesti sinulle tehtiin sauvaultra. Se voi sattua, jos jännität. Se voi sattua, jos sinulla on tulehdus. Se voi sattua, jos lääkäri on kovakourainen.
- autsautsauts
En jännittäny ku olin saanu sen kuvan ettei satu. Ei oo tulehduksia.
- sattui1
Minullakin sattui ensimmäisellä kerralla kun jouduin tutkimukseen(tosin olen neitsyt), jännitti kylllä, koska spekula oli aikaisemmin sattunut niin paljon.
Lopuksi kun lääkäri vielä ultrasi peräsuolen kautta ei sattnunut juuri yhtään. - Gynelkävijä
Kun kävin gynen tänään ni hän tuikkas yhtäkkii keske anaali sauvaultra tutkimust 2isoo semmost piikkii peräsuolen vieree siin vaiheessa olin niin pintees ja aloin itkemään kun ikääkin o vast 13v.kokemuksii???
- Senja254
Mulle tehtiin tänään ekaa kertaa ultra. Ei sattunut, epämukavuudeltaan samaa luokkaa kuin papan ottaminen. Inhottavinta on kun tähystin, sormet tai uä-sauva laitetaan sisään, en tiedä olenko jotenkin ahdas tms. Sama homma yhdynnän alussa. Mutta ei ollenkaan paha, kestääkin niin lyhyen aikaa.
- Anonyymi
Ainakin noissa papa jne otettaessa käytettiin just Hussissa uutta spraytä, joka puudutti alapään eikä muuten tuntunut yhtään pahalta ! Sitten lekuri vielä tiedusteli, miltä tää uusi puudute nyt tuntu, ja tottakai tuli kehutuksi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134342
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.242459Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062215Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341859- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271551Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211246- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191