Pasi ja Mira 2

Dr34M3r

Pasilla oli takana vähän nukuttu yö junan penkillä. Matkan aikana ajatukset olivat alkaneet pikkuhiljaa siirtyä työasioista Miraan. Pelkkä ajatus siitä että tänään he näkisivät sai veren virtaamaan jalkojen väliin. Kello oli 8 ja matkaa oli puoli tuntia jäljellä. Heillä on tarkoitus tavata illalla, mutta Pasi mietti josko soittaisi Miralle, ainakin saisi loppu ajan kulumaan. Mira oli kertonut olevansa aamuvirkku ja lapsenkin hän oli vienyt heidän isälleen jo edellisenä päivänä.
Puhelimen soittoääni keskeyttää 24 vuotiaan Miran unet. Just kun hän oli ajatellut että saa nukkua kerrankin pitkään. Nainen pyyhkäisee sormillaan vaaleat hiukset pois silmiltään ja ja kurottautuu kohti puhelinta. Näytöllä lukeva nimi saa kuitenkin hymyn naisen huulille ja hän vastaa iloisesti puhelimeen. "Hei, mites sä jo nytten soittele?". "No sä sanoit että olet aamuvirkku, joten ajattelin viihdyttää itseäni. Mulla on vielä puol tuntia matkaa että oon kotona enkä enää viitti yrittää nukkua". "No mites mä sua viihdyttäisin. Pitääks mun kertoo mitä mulla on päällä?" Mira vastasi kiusoittelevasti. Pasi arvasi että oli valinnut sanansa oikein, kun keskustelu suuntautui heti oikeille urille. "No sä voit vaikka aloittaa siitä, mut voi olla että puolen tunnin päästä mä olen sun oven takana koputtelemassa jos sä sille linjalle lähdet". "No mulla on punainen t-paita päällä. Tämä korostaa mukavasti mun rintoja ja mun nännit näkyy vähän läpi kun mä kiihotun. Sit mulla on valkoiset pikkuhousut" Mira vastasi ja lähti heti leikkiin mukaan. Tosin hänellä ei kyllä ollut mitään sitä vastaan, että Pasi tulisikin suoraan hänen luo. "Osu ja uppos, kerta laakista" Pasi naureskeli. "Mutta mulla on kyllä takana tosi vähän nukuttu yö, joten tarttisin ensin vähän unta, jotta voisin olla parhaimmillani".
"Ymmärrän. Mutta jos sä haluut tulla suoraan mun luo niin se kyllä käy. Sa voit nukkuu mun luona ja mä voisin vaikka tehä jotain aamiaista. Mun pitää kuitenkin käydä aamulla kaupungilla joten saat nukkuu rauhassa". Keskustelu päätteeksi sovittiin, että Pasi tulisi suoraan Miran luo nukkumaan. Pari oli soitellut ja tekstaillut viikon mittaan ja keskustelut olivat usein päätyneet seksiin ja molempien mieltymyksiin. Kummallekkin oli ihan selvä mitä tänään tapahtuisi ja molemmat olivat odottaneet sitä.
Pasi koputti kerrostalon oveen. Oven aukaisi kaunis vaaleaverikkö, joka oli kerennyt jo pukea vaatteet päällensä. Mira ja Pasi juttelivat jonkun aikaa niitä näitä ja vaihtoivat pari hellää suudelmaa, mutta Mirakin näki miehen kasvoilta että tämä oli tosiaan unen tarpeessa. Pasi halusi käydä suihkussa ennen nukkumaan menoa ja Mira kävi hakemassa hänelle pyyhkeen. "Jos sulla ei ole puhtaita vaatteita, niin saat toki nukkua alastikin" Mira kiusoitteli Pasia. Pasi naurahti ja taputti Miraa pyllylle "Menehän siitä niin katotaan sitä sitten myöhemmin".
Mira yritti saada ajan kulumaan kaupungilla. Ei hänellä oikeasti juuri mitään asiaa sinne ollut, mutta Pasi oli erään keskustelun yhteydessä todennut että piti erittäin paljon seksikkäistä alusvaatteista ja valkoinen oli hänen lempivärinsä. Mira oli ostanut valkoisen korsetin johon kuuluis valkoiset stringit ja sukkanauhat. Sen jälkeen hän oli käynyt kahvilassa ja ruokakaupassa. Kotona hän oli vähän ennen kahtatoista. Hän ei voinut olla vilkuilematta makuuhuoneen ovesta sängyllä nukkuvaa miestä. Peitto peitti kaiken vyötäröltä alaspäin, mutta jätti treenatun ylävartalon naisen ihailtavaksi. Mira siirtyi uusien ostosten kanssa pesuhuoneeseen ja puki asusteen päälleen. Lopuksi häne meikkasi itsensä ja laittoi vähän punertavaa huulipunaa.
Kosteat huulet puristuivat kalun ympärille. Lämmin suu imaisi elimen kokonaan sisälleen ja Pasi tunsi, miten veri pakkautui samantien alaspäin ja sai hänen kalunsa kovettumaan parissa sekunnissa. Pasi nautiskeli siitä hellästä huomiosta mitä hänen valtikalleen tarjoiltiin. Pikku hiljaa Pasi alkoi palata elävien kirjoihin ja tiedostaa mitä oli tapahtumassa. Mira oli kontallaan pasin vierellä valkoiseen korsettiin pukeutuneena. Nainen katsoi Pasia suoraan silmiin samalla kun antoi miehen kovan kalun upota huuliensa väliin kadoten lopulta kokonaan. Pasi vei vaistomaisesti kätensä Miran niskalle ja huokaisi syvään. Hän muisti maininneensa erään keskustelun yhteydessä, että suihinotto on ehdottomasti paras tapa herätä uuteen päivään. Pasin käsi alkoi vaeltaa pitkin Miran vartaloa, hyväillen hänen selkäänsä ja lantion kaarta päätyen lopulta pyöreille pakaroille. Miran peppu oli ollut Pasista todella kiihottavan näköinen ja nyt se oli hänen edessään seksikkääseen alusasuun verhottuna....

3

1854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutteessaoleva;D

      Jatkoooo!!!(;

    • Dr34M3r

      Pasi hyväili kädellään Miran pakaroita ja takareisiä. Välillä hän vei kättään pitkin naisen sisäreittä, kiusaten, aina vain lähempää ja lähempää. Mira kääntyi siten että hänen jalkansa tulivat ihan Pasin ylävartalon viereen, Hän laski selkänsä notkolle tarjoten sulonsa paremmin miehen ihailtavaksi. Pasi laski kätensä Miran alaselälle ja hivutti sitä alemmas naisen pakaroitten väliin. Hän hieroi kevyesti Miran pillua, saaden valkoiset stringit kostumaan. Mira yritti painaa lantiotaan Pasin kättä vasten, mutta mies halusi nauttia siitä vallan tunteesta minkä mira antoi hänelle. Mira lopetti Pasin kalun imemisen ja kaivoi yöpöydän laatikosta kortsupaketin. Nainen repi sen auki ja asetteli kumin paikalleen suullaan avustaen. Juuri kun hän oli nousemassa hajareisin miehen päälle istumaan, Pasi päätti ottaa ohjat omiin käsiinsä. Ajatus siitä että Mira oli ollut kaksi kuukautta ilman seksiä, kiihotti Pasia. Nainen oli todella puutteessa ja mies halusi laittaa naisen anomaan kovaa kalua sisällensä. Pasi kaatoi naisen sängylle. Hän otti Miran lantiosta kiinni ja käänsi tämän yhdellä liikkeellä sängylle mahalleen. Pasi nosti molemmilla käsillä naisen lantiota ylöspäin, jolloin tämä makasi mahallaan sängyllä tukien samalla kyynärpäillä ylävartaloaan. Naisen pyöreä perse oli pystyssä odottaen ottajaansa. Pasi tuli naisen päälle ja kuljetti kovaa kaluaan pitkin naisen sisäreisiä, kiusasi naista painelemalla kalullaan naisen peppureikää ja hieroen hänen pilluaan stringien läpi. "Kuinka paljon sä haluat tätä?" Pasi kysyi Miralta käheällä äänellään. Mira pyöritti lanteitaan ja yritti hangata pilluaan vasten Pasin kovaa kyrpää, mutta mies vetäytyi aina kauemmas saaden naisen tuskastumaan. Pasi siiirsi naisen stringit sivuun paljastaen ensimmäisen kerran tuos paljaaksi ajellun nuoren naisen pillun. Stringit olivat limaiseksi tahmautuneet Miran nesteistä. Turvonneet häpyhuulet näyttivät kutsuvilta. Pasi painoi terskansa Miran häpyhuulille ja kuljetti sitä alaspäin klitorikselle ja ylöstakaisin, välilihan yli pakaroitten väliin. Pasi kalu oli ihan märkänä Miran nesteistä ja hän kiusasi naista painelemalla tämän persettä kovalla kyrvällään. Mies asetteli kalunsa takaisin Miran häpyhuulille ja aina kun Mira yritti saada kalun sisälleen Pasi esti häntä pitämällä naisen lantion paikallaan. "Miks et sä anna mulle". Miran käsi puristi lakanan nyrkkiinsä ja kuulosti tuskastuneelta. "Kuinka paljo sä haluat tätä" Pasi toisti kysymyksen. "Paljo. Mää haluan sua tosi paljon" nainen kähisi. Pasi korottautui polvilleen ja otti naisen lantiosta kiinni molemmilla käsillä. Mies nautiskeli tuosta näystä, siitä miten tuo nuori nainen makasi hänen allaan tarjoten itseään miehen nussittavaksi. Mies levitti naisen pakaroita molemmilla käsillään ja uitti terskaansa naisen häpyhuulien välissä. Pasi otti toisella kädellään kiinni Miran hiuksista ja painoi tämän toisen posken kevyesti sänkyä vasten. Mies kumartui naisen päälle siten että hän pystyi kuiskaamaan suoraan naisen korvaan. Hän piteli edelleen toisella kädellä kiinni naisen lantiosta. "Sä saat vasta sitten kun sä anelet sitä". Mira oli aina ollut sopivasti ylpeä ja hieman itsepäinen nainen. Anominen ja pyytäminen eivät juuri kuuluneet hänen sanavarastoon. Nainen kuitenkin tajusi olevansa voimaton. Mies oli onnistunut kesyttämään villihevosen. Saanut tämän luonteen lujuuden murtumaan. Nainen ei voinut muuta kuin anella miestä. "Pliis anna mulle. Mää pyydän että sää nussit mua sillä sun kovalla kalulla, anna m...." Naisen anelevan uikutuksen keskeytti voimakas parahdus. Naisen molemmat kädet puristuivat nyrkkiin sähköisten värähdysten levitessä pitkin naisen vartaloa. Märkä pillu yritti lypsää siemeniä sisäänsä, mutta Pasi ei ollut vielä lähellekkään valmis. Yli kahden kuukauden odotus oli purkautunut kerralla yhtenä voimakkaana orgasmina sillä hetkellä kun Pasi oli ensimmäistä kerstaa antanut kivikovan kyrpänsä hitaasti upota syvälle kiimaisen Miran märkään ja kuumaan pilluun. Pasi työnteli kovaa kyrpää hitain vedoin pohjaan asti.

      • Dr34M3r

        Hän antoi naiselle aikaa toipua yllättävästä orgasmistaan. Miehen liikkeet tihenivät pikkuhiljaa. Mira kohottautui uudestaan kyynärpäilleen ja alkoi liikkua rytmikkää pasin panemisen tahdissa. Pasi kohottautui polvilleen ja nosti Miran polvilleen eteensä. Mies painoi naisen ylävartalon sänkyä vasten ja Mira antoi pillunsa tarjolle notkistamalla selkänsä. Mies aloitti pitkin hitain työnnöin. Pikkuhiljaa nopeuttaen. Mies piteli kiinni naisen lantiosta molemmin käsin ja katseli miten hänen kova kyrpänsä upposi tuon kiimaisen nartun pilluun kertatoisensa jälkeen. Pasi nussi Miraa koko kalun mitalta ja tasainen läiske ja naisen uikutus täytti huoneen.
        Pasi käänsi naisen selälleen eteensä. Mies asettui polvilleen naisen jalkojen väliin ja painoi kalunsa naisen sisään. Pasi nojasi eteenpäin kyynärpäittensä varaan. Raju paneminen muuttui hetkessä helläksi rakasteluksi parin antaessa toisilleen pitkiä suudelmia. Molempien kädet hyväilivät tutkivina toistensa vartaloita. Pitkään jatkuneen odotuksen täyttyminen sai molempien ajantajun täysin katoamaan. Pitkin päivää vaihdetut tekstiviestit ja myöhään yölle jatkuneet puhelut olivat vaihtuneet kahden toisiinsa kietoutuneen vartalon rytmikkääseen liikkeeseen. Molemmat halusivat antaa toisilleen suurimman mahdollisen nautinnon. Välillä mies asetteli naisensa haluamiin asentoihin. Rakasteli häntä. Vieden hänet kerta toisensa jälkeen lähelle huippuaan, antamalla hänen tulla alas sieltä rajujen värähdysten ja kouristuksien saattelemana. Välillä nainen otti ohjat käsiin, esitteli miehelle taitojaan, näytti parhaimmat puolet itsestään. Ratsasti hajareisin miehen kovalla kyrvällä ja nautiskeli miehen käsien otteista pyöreillä rinnoillaan. Nainen nautti siitä miten hän noustessaan kyykkyyn jalkojensa varaan, ottaen kovan kyrvän sisäänsä, nopeasti ratsastaen sai miehen huokailemaan levottomasti, tämän ollessa laukeamisen rajamailla.
        Pasi ottaa naista lantiosta kiinni ja keskeyttää tämän liikkeen. "etkö sää halua tulla vielä?". "Haluan. Mutta en näin". Monen päivän odotuksen ja tuntien tauottoman rakastelun jälkeen kumiin laukeaminen ei tunnu kovin houkuttelevalta ajatukselta. Pasi laittaa Miran makaamaan kyljelleen sängylle ja asettuu itse hänen viereensä siten että hän pystyy nuolemaan Miran pillua. Mira katselee aivan uudenlaisella kunnioituksella tuota miehistä elintä silmiensä edessä. Tuolla lihaisalla miekallaan hänen uljas ritarinsa oli vapauttanut hänet kuukausien kestävästä kirouksesta. Ritari oli tuottanut suunnatonta nautintoa, jollaista yksikään mies ei ollut vielä onnistunut aikaisemmin Miralle antamaan. Nyt hän pystyi tuntemaan miten tuo uljaan ritarin kieli nautiskeli hänen suloistaan, löytäen heti oikean paikan, mistä nuoleminen sai Miran sydämen sykkeen uudestaan kiihtymään. Hän tiesi tulevansa vielä kerran tänään uljaan ritarinsa käsittelyssä ja halusi että tuo mies saisi kokea oman tulemisensa yhtä miellyttäväksi. Nainen alkoi hitaasti imeä Pasin kovaa kalua. Mira vei kätensä miehen pakaroille ja veti häntä lähemmäs, saadakseen imettyä kalun suuhunsa koko mitalta. Mira tunsi kuinka hänen orgasminsa lähestyi Pasin taitavassa käsittelyssä.
        Pasi tarttui naista lantiosta estääkseen tämän kiemurtelun. Mies tiesi että nainen alkoi olla lähellä omaa orgasmiaan ja halusi saada hänet tulemaan ennen itseään. Nainen teki sen kuitenkin vaikeaksi. Lähestyessään orgasmiaan, Mira imi Pasin kalua niin himokkaasti ja ahnaasti kuin hänen henkensä riippuisi siitä. Lopulta, kiihkeän huokailun saattelemana Miran vartalo alkaa kouristelemaan. Pasi ihailee sitä näkyä kuinka Miran pillu supistelee hänen silmiensä edessä. Hetken toivuttuaan Mira antaaa kaiken huomionsa Pasin vielä kovana seisovalle kalulle. Kalu uppoaa tasaiseen tahtiin syvälle Miran suuhun hänen kätensä runkatessa samalla kalun vartta. Lopulta Pasi ei pysty enää hallitsemaan siemensyöksyään, vaan kovien murahdusten saattelemana Pasi laukeaa lennättäen kuumat spermansa Miran suuhun. Yrityksistään huolimatta Mira ei pysty imemään kaikkea suuhunsa vaan päästää kalun suustaa ja runkkaa Pasin kalua lennättäen loput spermat ympäriinsä hänen kasvojaan ja kaulaansa. Pasi katselee miten hänen lastinsa kuorruttaa hänen narttunsa kauniit kasvot ja nautiskelee tästä pitkään jatkuneen rakastelun kliimaksista.

        Rakastelun päätteeksi pari ottaa pitkän lämpimän suihkun ja siirtyy aamupalalle. Heillä ei ole mitään ihmeempiä suunnitelmia päivän suhteen. Pasi ja Mira viettää aikaa telkkari katsellessa ja toistensa kanssa kiehnätessä. Jakaen helliä suudelmia toisillensa aina tilaisuuden tullen. Kohta Pasi löytääkin taas itsensä ihailemassa sitä kuinka nuori vaalea kaunotar antaa jakamatonta huomiotaan mihen kookkaaksi paisuneelle elimelle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe