Saunan jälkeen

Pipsa <3

Raskaan työviikon jälkeen olin kutsunut Minnan kanssani saunaan ja sen jälkeen istumaan iltaa viinilasillisen äärellä. Syksy oli tullut ja ilmat viilenneet niin että olimme onnellisia ajatellessamme lämpimiä löylyjä. Olin tehnyt voileivät valmiiksi ja ajattelin laittaa ne uuniin saunasta tultuamme. Pakkasin saunakoriin hemmottelua varten saunahunajaa ja löylytuoksua ja nauroimme että pitäisi saada mieskin matkaan, mutta molemmat olimme olleet jo hyvän tovin ilman kumppania. Satunnaisia yöseikkailuja miellä kummallakin oli ollut, mutta emme olleet koskaan oikeastaan edes nauttineet humalaisen yön päättyessä vieraan miehen sänkyyn. Tepsuttelimme kotiasuissa rappukäytävään ja saunatiloihin. Pukuhuoneessa riisuuduimme pikaisesti ja jäin katselemaan Minnan perään kun hän suuntasi kohti pesuhuonetta. Olimme käyneet kesän jälkeen muutamia kertoja solariumissa ja Minnan pitkät vaaleat kiharat laskeutuivat kauniisti ruskettuneelle selälle. Katseeni jatkoi matkaa Minnan ihanille pyöreille pakaroille. Minna naurahti kevyesti tajutessaan katseeni ja minä kiirehdin nopeasti suihkun ja löylyihin.

Löylyssä nautiskelimme lämmöstä ja juttelimme hetken niitä näitä. Yritimme saada keskustelun pois töistä ja minun ajatukseni harhailivat Minnan kauniissa vartalossa. Minna tiesi minun seurustelleen joskus naisen kanssa, mutta en ollut koskaan ajatellut että Minna voisi ajatella naisia "siinä mielessä". Minna oli kaunis pitkine hiuksineen ja oli tapaillut komeita miehiä vaikkei sitä oikeaan ollutkaan vielä löytymyt. Minna hieroi hunajaa iholleen ja teki sen niin että tiesi minun katselevan. Kädet sivelivät ihoa kevyesti ja viipyilivät rinnoilla liioitellun pitkään. En sanonut sanaakaan vaan otin hunajapullon itselleni ja aloitin oman vuoroni. Pyöreät rintani saivat osakseen muutaman ylimääräisen pyöräytyksen ja kuulin Minnan huokaisevan hiljaa, Salaa kuvittelin meidät jo leikkimään makuuhuoneeseen mutta jouduin ravistelemaan ajatukset pois sillä vaikka tiesin Minnan tajunneen mietteeni ja kiusoiteelleen tahallaan, en uskaltanut päästää ajatuksiani etenemään.

Lepäiltyämme löylyissä hetken aikaa, peseydyimme vaitonaisina ja palasimme pukuhuoneeseen. Minnan levittäessä käsivarsilleen kosteusvoidetta, otin askeleen lähemmäs häntä ja kosketin hiljaa hänen selkäänsä. Huuleni laskeutuivat varovaisesti suutelemaan niskan kaunista kaarta. Minna kääntyi minuun ja huuleni suutelivat nyt jo vähän nälkäisemmin solisluun kuoppaa ja rintakehää. Minna ei sanonut sanaakaan. Ilme kertoi hänen nauttivan yllättävästä tilanteesta yhtä lailla kuin minäkin. Näykkäisin hänen nänniään ja kuulin hänen vingahtavan. Emme olisi millään halunneet lopettaa kihkeää suuteluamme mutta tiesimme molemmat saunavuoron olevan lopuillaan joten heitimme pyyhkeet koriin ja lähdimme luokseni hymyssä suin.

Kotona sytytin muutaman kynttilän ja kaadoin meille isot lasilliset punaviiniä. Napsautin uunin päälle ja siirryin olohuoneeseen. Laitoin musiikkia soimaan taustalle ja istahdin Minnan viereen sohvalle. Kertasimme vielä päivän tapahtumia ja nauroimme yhdessä päivän kommelluksille. Olimme aina tulleet hyvin toimeen Minnan kanssa. Viime vuosina olimme lähentyneet ystävinä ja ystäväpiirin ainoina sinkkuina vietimmekin paljon aikaa yhdessä. Punaviini tuntui mukavana lämpönä kehossa ja juttu siirtyi hiljalleen pois töistä. Pian tunsin Minnan sormien silittelevän minua hellästi niskasta. Siirryin lähemmäs ja suljin silmäni nauttien Minnan hellästä kosketuksesta ja puhtaan ihon tuoksusta. Kosketus tuntui niin hyvältä ja tunsin haluni kasvavan. Tuon naisen kosketus oli jotain mitä olin kaivannut. Hellä mutta määrätietoiset sormet liikkuivat kuin ajatulseni lukien ja pian huomasin siirtyväni hajareisin Minnan syliin istumaan. Suutelimme nälkäisiä toisiamme ja tunsin juuri vaihdettujen pikkuhousujeni kastuvan. Naurahdimme molemmat kun totesin että siinä meni ne housut. Minna kokeili housujani ja selvästi kiihottui lisää. Hän kaatoi minut varovasti mutta varmasti alleen ja riisui kiihko silmissään punaiset pitsiset pikkuhousuni.

Olin saunassa siistinyt karvoitukseni ja Minna selvästi piti näkemästään. Hän siveli varovaisesti häpyäni hengityksen tihentyessä. Molemmat tiesimme että enää emme peruuttelisi. Minnan kädet seikkailivat vuoroin häpykummullani, vuoroin rinnoillani. ja välimatka tuntui sekin nautinnollliselta. Tehtyään hetken tuttavuutta ihollani, Minnan huulet laskeutuivat vatsalleni. Minna tiesi että olin drinkkejä varten tehnyt jääpaloja ja haki yhden palan pakastimestä. Hän laski palan huulillaan vatsalleni ja värähdin sen kylmyyttä. Minna liikutteli palaa hitaasti ihollani ja suuteli sulaneen veden kiusoittelevan hitaasti pois. Nautin täysin siemauksin enkä ehtinyt ajatella että meillä olisi seuraavana päivänä yhteinen iltavuoro tehtävänä. Olin vain tunteen ja himon vietävänä.

1

5708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woman..

      Uh!Mahtavaa tekstiä!!Toivottavasti tulee lisää piakkoin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2491
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1635
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1444
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1222
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1152
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      82
      1021
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      886
    Aihe