Nyt kun ei enää ole sodanajan sijoitusta, niin miksi ihmeessä osallistua vapaa ehtoiseen maanpuolustukseen. Puolustusvoimilla on velvollisuus kouluttaa nykyisessä järjestelmässä reserviläiset ja kun Puolustusvoimat eivät enää tarvitse reserviläisen palveluksia niin velvollisuus on reserviläisen toimesta täytetty ja vapaaehtoinen koulutus on turhaa ajan hukkaa.
Nykyisellä systeemillä voidaan siirtyä huoletta Vatikaanin toimintamalliin. Yksi vartiokomppania riittää paraateja varten ja ei maksa paljoa.
Sodanajan sijoitus
res ylik
1
492
Vastaukset
- evvk
Miksi osallistua mihinkään orjatyöhön, josta käytetään kiertoilmaisuja kuten "asepalvelus"? Vieläpä jonkin heimoaatteen ammoisista aivovisvoista johtuen karttaan piirrettyjen viivojen takia tehtävään orjatyöhön. Minä en ole koskaan ollut mukana konstruoimassa koko typerää aatetta, enkä ole missään vastuussa em. aatteen säilymisestä. Elämä olisi kaikille parempaa, mikäli koko hevonpaskaa ei olisi koskaan keksittykään. Miksi tekisin sen puolesta yhtään mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576