vierotusoireita
vaivun synkkyyteen
9
257
Vastaukset
- Ilon lisäksi
Samoin tuntuu siltä kuin maailmasta katoaisi värit ja mielekkyys.
- evoluutiota
tämäkin, luulin ettei minuun mikään pure kunnes taivaasta tipahdit
viereeni istumaan
mikään ei ole sen jälkeen enää ollut ennallaan, pitäisikö olla siitä iloinen?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JQ0gvWE0y2A - turhaatympeää
Ei saa vaipua masennukseen, se voi olla vaarallista, kun ulkoilet ja näet ihmisiä... piristää kummallisesti, lähes kummitusmaisesti, jos uskaltaudut edes hymyilemään jollekin toiselle ihmiselle.
- täällä taas
No miten niin.
- liiantuttuahelitminu
Eli pitäisi vaan ottaa niskasta kiinni itseäsi... ja lähteä ilmailemaan, vaikka helikopterilla.
- Pidä huolta itsestäs
Samma här...
Toisaalta ei tarvitsisi kärsiä vieroitusoireita, jos tulisit luokseni.... Tulethan.... - tervetuloa...
....
- K...
Niin siinä käy kun lopettaa sauhuttelun ;)
- hehjoomilitaristinen
No kerron jotain joka toivottavasti saa ajatuksia... minä istun yleensää baarissa, nurkassa, ja hauskoja juttuja on sitten mies-puolisten kavereiden kanssa..... mutta niin... miksi elämä on oikeasti niin masentavaa....
Minulla on kanssa tuollaisia joskus, jos on hirvittävä krapula, että ei jakasaisi lähteä minnekään, mutta yleensä lähden kahvin keittämiseen ja terästäydyn, kun mitään mitään hyvää ei seuraa jos jäät vain makaamaan sängyn pohjalle, ja odottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333124Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441550Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709