reisi puhki

4 keppi menossa

onko kellään muulla samaa ongelmaa kuin minulla. Ajan Volvoa jossa i-shift vaihteisto ja pitkillämatkoilla se keppi hankaa aina reiteni verille, olenko liian lihava? Niin ja se istuimen iskari ei kestä menee aina ne korvakot rikki.

8

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siissu

      Ei ihme ku on kiinalaista patarautaa..

    • xaoikeiaöööö

      Hyvä ystävä .Et ole liian lihava olet vain hieman pyöreä älä tee Itsaria näin pienen asian takia , ps.jos pituutta riittää laske ilmat pois,koska pohjassa penkki kuitenkin on ,säästyy isännältä rahaa .. Tämä provo on varmasti kapitalin kirjoittama..

      • Kapitalistiriistäjä

        Eipäs ollut. Minun kuljettajani eivät ole lihavia eikä huonohampaisia. Kaikki yritykseni 16 kuljettajaa käyvät säännöllisesti terveystarkastuksissa ja hammaslääkärissä. Kuntoaan he hoitavat vuoroviikoin hoitamalla vapaa aikoinaan kotini ja kahden kesämökkini pihat ja golf kentän nurmikon. Itse en aja eikä minun yrityksessäni ole Volvoja. Olen palkannut kuljettajat ajamaan valtavia rekkojani pienellä palkalla ja nöyrääkin nöyremmällä asenteella.


      • Kapitaaliriistäjäx
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Eipäs ollut. Minun kuljettajani eivät ole lihavia eikä huonohampaisia. Kaikki yritykseni 16 kuljettajaa käyvät säännöllisesti terveystarkastuksissa ja hammaslääkärissä. Kuntoaan he hoitavat vuoroviikoin hoitamalla vapaa aikoinaan kotini ja kahden kesämökkini pihat ja golf kentän nurmikon. Itse en aja eikä minun yrityksessäni ole Volvoja. Olen palkannut kuljettajat ajamaan valtavia rekkojani pienellä palkalla ja nöyrääkin nöyremmällä asenteella.

        Kuljettajani saavat myös lisäkuntoa kun käyvät panemassa vaimoani!


      • Kapitalistiriistäjä
        Kapitaaliriistäjäx kirjoitti:

        Kuljettajani saavat myös lisäkuntoa kun käyvät panemassa vaimoani!

        Miten tuo liittyy edelliseen kirjoitukseeni. Minulla ei ole vaimoa, on vain lukuisia tyttöystäviä, jotka tykkäävät rikkaasta miehestä ja sitten nämä kuljettajieni vaimot tarjoavat auliisti sexiä, kun puolisot ajavat valtavia yhdistelmiäni. Näin se nyt vaan on.
        Yritit olla fiksu ja kirjoittaa muka minuna, mutta apukoulun käyneeltä lipsahti yksi kirjain liikaa nimimerkkiin ja sekös sua nyt #ituttaa, kun sen itsekkin tajuat. En ikinä palkkaisi laistasi häviäjää ajamaan maanteiden uusimpia ja suurimpia jättejäni, en ikinä.


      • Kuljetuspatruunax
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Miten tuo liittyy edelliseen kirjoitukseeni. Minulla ei ole vaimoa, on vain lukuisia tyttöystäviä, jotka tykkäävät rikkaasta miehestä ja sitten nämä kuljettajieni vaimot tarjoavat auliisti sexiä, kun puolisot ajavat valtavia yhdistelmiäni. Näin se nyt vaan on.
        Yritit olla fiksu ja kirjoittaa muka minuna, mutta apukoulun käyneeltä lipsahti yksi kirjain liikaa nimimerkkiin ja sekös sua nyt #ituttaa, kun sen itsekkin tajuat. En ikinä palkkaisi laistasi häviäjää ajamaan maanteiden uusimpia ja suurimpia jättejäni, en ikinä.

        Koskas se vaimo vaihtui "tyttöystäviin"? Olet aikaisemmin puhunut vaimosta mutta nyt ei ole? Kuinkas noin kävi? Vaimo lähti rekkamiehen mukaan ja sinulle jäi vaan HIV sekä konkurssipesä. Myönnäpois ei sulla ole mitään firmaa paitsi mielikuvituksessasi! Et edes tiedä firmas nimeä kun sitä kysytään.


      • Kapitalistiriistäjä
        Kuljetuspatruunax kirjoitti:

        Koskas se vaimo vaihtui "tyttöystäviin"? Olet aikaisemmin puhunut vaimosta mutta nyt ei ole? Kuinkas noin kävi? Vaimo lähti rekkamiehen mukaan ja sinulle jäi vaan HIV sekä konkurssipesä. Myönnäpois ei sulla ole mitään firmaa paitsi mielikuvituksessasi! Et edes tiedä firmas nimeä kun sitä kysytään.

        Lemppasin vaimon pellolle, kun tienasi liian vähän rahaa minulle. Hänen 4900e Tuotepäällikön kuukausi netto palkka tuli suoraan minun tililleni, mutta totesin sen naurettavan pieneksi summaksi, joten ämmä sai kenkää. En pelaa pikkurahoilla, kun yksin johdan ja omistan suuren kuljetusyrityksen, jonka uuden karheat valtavan kokoiset moduuliyhdistelmät tuovat järjettömästi rahaa yritykseni kautta minulle. Ei menestyvä ja äärettömän rikas kuljetusyrittäjä tee vaimolla hevon peetä. Noilta typyiltä ja kuski-hamppien vaimoilta saan sen mitä naiselta mies tarvitsee. Sinun laisesi, huonohampainen alkoholin suurkuluttaja laskee nuhruisessa vuokra yksiössään roposia, kun minä nautin konjakkia huvilani lämpöterassilla kolmen malli tytön kanssa, joilta jokaiselta saan seksiä vuoron perään. He jopa hieman kilpailevat mustasukaisina minusta, heh.


      • Capitalist#63382#
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Lemppasin vaimon pellolle, kun tienasi liian vähän rahaa minulle. Hänen 4900e Tuotepäällikön kuukausi netto palkka tuli suoraan minun tililleni, mutta totesin sen naurettavan pieneksi summaksi, joten ämmä sai kenkää. En pelaa pikkurahoilla, kun yksin johdan ja omistan suuren kuljetusyrityksen, jonka uuden karheat valtavan kokoiset moduuliyhdistelmät tuovat järjettömästi rahaa yritykseni kautta minulle. Ei menestyvä ja äärettömän rikas kuljetusyrittäjä tee vaimolla hevon peetä. Noilta typyiltä ja kuski-hamppien vaimoilta saan sen mitä naiselta mies tarvitsee. Sinun laisesi, huonohampainen alkoholin suurkuluttaja laskee nuhruisessa vuokra yksiössään roposia, kun minä nautin konjakkia huvilani lämpöterassilla kolmen malli tytön kanssa, joilta jokaiselta saan seksiä vuoron perään. He jopa hieman kilpailevat mustasukaisina minusta, heh.

        Ihan kiva satusetä ainakin olet. Et mitään muuta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1857
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1737
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1151
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      859
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      805
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      737
    Aihe