Olin jonkin aikaa työssä Oulun yliopistossa. Työni oli itsenäistä enkä juurikaan ollut tekemisissä muiden työntekijöiden kanssa. En kertonut itsestäni kenellekään mitään.
Jossakin vaiheessa huomasin, että minusta liikkuu perättömiä juttuja ja minulle jopa vihjailtiin ilkeästi näiden perättömien juttujen pohjalta. En voinut kuitenkaan ymmärtää syytä siihen.
Minusta alkoi näyttää siltä, että heidän elämänsä ja työnsä on niin tylsää ja virikketöntä, että heillä täytyy olla jokin kohde, jota he voivat yhdessä herjata. Se ikäänkuin toi lisää sisältöä heidän elämäänsä.
Luulen, että näin se alkaa muidenkin kohdalla...
Työpaikkakiusaaminen yliopistossa
n75gff
5
365
Vastaukset
- sitroen.
Oli minullakin aikanaan samaa mutta ihan eri ympyröissä. Kun en ollut tietääkseni, supina hiipui.
- Työpaikkakiusattu
Oulun Yliopistossa pomot kiusaa alaisia joillakin laitoksilla...kiusatut uupuvat ja joutuvat jäämään sairauslomille ja vuorotteluvapaille.
- niinon
pikkupiirien suojatyö/leikkipaikka
- Mm. VR
Sellaista se on näissä sukusiittoloissa. Ihmisiä pitää elämän syrjässä kiinni tylsä työ ja pieni raha, ja töissä asutaan, mutta rahat menee kaikki tyhmyyteen. Hyppäsivät kaulakiikkuun.
- kiusattu
Näin se on korkeakoulussakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719