12vuotiaana äidiksi

Raskaus :(

Olen 12vuotias ja olen tullut raskaaksi jo nyt poikaystäväni on 15vuotta tein raskaus testin koska löysin äidin kätkön mahaan sattuu ja tulosoli positiivinen emme käyttänyt kondomia vaan olimme ilman minä haluaisin tietää mitä teen seuraavaksi auttakaa.

17

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamoista touhua

Mitä helv... Voiko tämä edes pitää paikkaasa?! Siis 12 vuotias raskaana??? Huh huh! Mua ei tuossa iässä edes mitääkään kusivehkeet kiinnostau!

• Aikuinen pelleilee

Selvä provo. Eikä suomessa ole edes yleistä. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tämmöstä :D Ei 12v osaa ees tommoses tilantees löytää ees just tälle palstalle.

• Raskaus :(

No eiköhän kaikki tänne löydä ja kyllä pitää paikkaansa voihan 9 vuotiaskin tulla raskaaksi. :D

• minä

Heti joku usko mun kirjotusta :D toivoo 15 vee jee

• idiootti kakara

eikö sulla parempaa tekemistä oo?

Öö mää tän kyllä kirjotin :D

idiootti kakara kirjoitti:

eikö sulla parempaa tekemistä oo?

On mut tää on ihan totta. :) Kaipasin niitä apuja enkä mitään ei toivottujakommentteja ja kyllä olen 12vuotta raskaana ihan oikeasti :) Uskokaa tai älkää olin 2kk sitten sängyssä 15 vuotiaan pojan kanssa ja ilman ehkäisyä minulla on alkanut jo kuukautiset ja tiedän mitä seksi tai kondoomi tarkoittaa ja paljon muutakin. Kaipaan auttavia kommentteja en ilkeitä. :) KIITOS

• aikamoista touhua

Juu en uskonut todeksi, mutta ajatuksena tämä on kuvottavaa :-//

No onko 14vuotiaan raskaus ei kuvottava? Kun tämä kerta on niin kai sit kaikkien raskaudet ovat kuvottavia. :)

• pentu sinä olet
        Raskaus :( kirjoitti:

No onko 14vuotiaan raskaus ei kuvottava? Kun tämä kerta on niin kai sit kaikkien raskaudet ovat kuvottavia. :)

Sinä olet vielä lapsi! Sun pitäs vielä leikkiä nukeilla ja olla äitis helmoissa, eikä olla jakamassa tota toosaa 12 vuotiaana! Onneks kaveris joka on 15 välttyy lapsiinsekaantumis syytteistä, kun on itsekkin vielä alaikäinen. Muussa tapauksessa hänet tuomittais pedofiilinä. Ymmärtkö?
        Niin ja ootas vaan jos aiot pitää lapsen ja kuljet maha pystys kun itsekin olet lapsi, niin ymmärrät varmaan tämän kuvotuksen kun alat saamaan pahksuvia ja sääliviä katseita kanssaihmisiltä! Mietis kuule sitä ;)

• vanhempi3
        pentu sinä olet kirjoitti:

Sinä olet vielä lapsi! Sun pitäs vielä leikkiä nukeilla ja olla äitis helmoissa, eikä olla jakamassa tota toosaa 12 vuotiaana! Onneks kaveris joka on 15 välttyy lapsiinsekaantumis syytteistä, kun on itsekkin vielä alaikäinen. Muussa tapauksessa hänet tuomittais pedofiilinä. Ymmärtkö?
        Niin ja ootas vaan jos aiot pitää lapsen ja kuljet maha pystys kun itsekin olet lapsi, niin ymmärrät varmaan tämän kuvotuksen kun alat saamaan pahksuvia ja sääliviä katseita kanssaihmisiltä! Mietis kuule sitä ;)

Älkää nyt heti alkako aborttia tyrkyttään,siitä ainakin jää kamalat henkiset arvet koko loppuelämäks,kokemusta on.Kadun sitä tänäkin päivänä,enkä sen jälkeen ole saanut lasta monien vuosien yritystenkään jälkeen.Kanssaihmisten tuella ja avulla pystyt varmasti lapsesi kantamaan ja synnyttämään.Voit vaikka harkita adoptiota-Jaksamista sinulle,toivottavasti kuullaan vielä sinusta mihin ratkasuun olet tullut.Jos et vanhemmillesi pysty puhumaan,käy koulun terveydenhoitajan juttusilla.

• tulevaÄiti87

Jos totta, niin ihan ensimmäiseksi kerrot ehdottomasti vanhemmillesi. Olet älyttömän nuori tekemään näin isoa päätöstä yksin, vanhempasi varmasti auttavat ja neuvovat miten kannattaisi tehdä, mutta älä hyvä tyttö pilaa nuoruuttasi alkamalla vielä äidiksi! Et ole taatusti edes henkisesti valmis siihen edes. Sinulla on vielä paljon edessäsi ja lapsia ehdit hankkimaan sitten aikuisena

• 477887

Eikai tähän auta kuin sama ohje, kuin kaikille muillekin seksiä harrastaville. Kerran olet mielestäsi riittävän aikuinen harrastamaan seksiä, kannat siitä myös vastuun. Eli alaikäisenä sinä menet ja keskustelet asiasta vanhempiesi kanssa. Jos heille et uskalla puhua, puhut jollekulle muulle aikuiselle ihmiselle ja lähdette yhdessä asiaa selvittämään. Näiltä palstoilta et apua saa, paljon v-maista kommentointia kylläkin ja arvailuja siitä onko tämä provo vai ei.

• mammamiia

Aborttiin oitis.

• Kävipäs köplösti

Samaa mieltä edellisen kanssa! Tuli vaan mieleeni, että mitäköhän lastensuojelu tästä????
        Tytön elämä on jo pilalla, teki sitten abortin tai pitää lapsen ja tai antaa adoptoitavaksi! Ei kateeksi käy!

• Liian varhain

No kaksitoistavuotiallee raskaus on suorastaan riski, nyt kertomaan vanhemmille, huoltajille, neuvolaan. Raskaus ei voi kuulua kaksitoistavuotiaalle, ei ole minkäänlaista mahdollisuutta selvitä, itsekin saat lapsilisää vielä ja on luultavaa, että senkin tarvitsevat huoltajasi omaan käyttöönsä.

Nyt on tärkeää hoitaa sai asillisesti kummankin osalta, sillä kumpikin olette alaikäisiä.
      Kertomaan nyt luotettavalle ihmisille, aikuiselle, joka osaa johdatella asiat hoitumaan, jotta voitte jatkaa lspuuden elämistä ilman paineita ja saamaan tulea ja apua tuohon tilanteeseen.

Asiat hoituu ihan varmasti.

• stoppp

Tämä nyt on ihan selvästi vitsi.
        Lopettakaa kommentointi koska luulenpa että se on turhaa, olisi tämä nyt vitsi tai ei.
        Ensimmäisetkin kommentit olis jo pelästyttäny 12-ikäisen tiehensä.
        Terv. Äiti97

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe