Olen nainen, jolla on läskifetissi. Pidän siis lihavista miehistä, mitä isompi, sen parempi.
Lisäksi kiihotun miehen lihomisesta. Minulla on siis läskifetissä sekä olen myös feeder.
Alle 150-kiloisia en ikinä edes huomaa "sillä lailla". Minusta kiihottavalla miehellä on todella paksut roikkuvat käsivarret, iso roikkuva maha, paksut reidet ja iso takapuoli.En tunne mitään seksuaalista halua normaalipainoisiin miehiin, enkä edes vain vähän lihaviin.
Tämä on siis kokemuksen kautta todettu monta monta kertaa. Seksi lihavan miehen kanssa on taivaallista, kun itse tuntee niin voimakasta halua toista kohtaan ja nauttii, kiihottuu toisen näkemisestä, koskemisesta niin suunnattomasti ettei voi hillitä itseään.
Jo pelkkä ajatuskin kiihottavan isosta lihavasta miehestä saa pöksyt kostumaan ja niin käy aina tällaisen nähdessöni vaikka kaupassa.
FFA ja SSBHM (+xxl miehet) + feede(e/r)
FFA
3
546
Vastaukset
Rakastan lihavia miehiä!
En ole 150kg mies mutta olen feedee, nautin syömisestä ja siitä että painoni nousee mahani kasvaa. Olen onnisttunut lihoamaan vuoden aikana 25kg ja maha on kasvanut 20cm. On ihana tietää että on olemassa naisia jotka tykkäävät lihavista miehistä ja isoista masuista. Olisi ihana löytää tuollainen nainen, sinkku kun olen.
- Anonyymi
Löytyiskö feeder naista miehelle? Olen m21/180/77
Kik antti____
Neljä alaviivaa?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366