Moi
Mun sisko on ihan yliärsyttävä!
Se määrää kaikkia, jopa mun äitiä ja isääkii. D:
Mun sisko on siis 15 vuotta, täyttää 16. Ja mä oon ite siis 12.
Mä en ees jaksa kirjottaa mun raukkamaisest ärsyttäväst kakka siskosta, koska ette sais unta jos saisitte tietää millanen se on.
tunnen vaa yhen tyypin kenen sisarus ei oo ärsyttävä, oikeestaa kaks, kolme, neljä... OKEI niitä on liikaa. D:
Vihaan mun siskoa yli kaiken. :/
4
436
Vastaukset
- ._. ._.
Kerro mitä se tekeeee!!!???
- karoliina1998
Mä en ymmärrä miks kaikki haukkuu sisaruksiaan, mä en ainakaan pystyis... vaikka ne on välillä ärsyttäviä, mutta ne on mulle tosi tärkeitä enkä pystyiss haukkuun niitä.... kuuluu puolustaa läheisiä, ei haukkua :D
- sinami
sori, mut pakko haukkuu sisaruksii, koska jollain meistä on ilkeitä ssaruksia. Esim. mun "sisko" on iljettävä ihminen ja Se pilaa mun jokaisen päivän... Ärsyttää, nimittelee, irvailee yms. Sen on pakko vaan kiusaa ja ärsyttää mua! Ja ei vois uskoo, et tollainen koulukiusaaja on mun sisko.Vaikka en ees tee sille mitään... Yh:P
- Zoco
Mäki vihaan mun siskoo. Se aina ärsyttää, nimittelee, matkii, valehtelee ja potkii. Kerran kun kuuntelin yhtä biisiä, niin se sano sitä kauheeks mut kyseli silti sen nimee. Sit näin kun se kirjotti vihkoonsa niitä biisejä, joita se aikoo ladata kännykkäänsä. Sit siel oli se vaik se haukku sitä kauheeks. Ja lista oli täytetty kaikilla muillakin mun kuuntelemilla biiseillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109