Olen alkanut harkita jonkin on-demand -elokuvapalvelu -ohjelmiston ostoa, eli olen alkanut lämmetä vähitellen rahallisen säästön toivossa automaattiselle luottokorttiveloitukselle. Mutta en tiedä, mikä kolmesta kannattaisi hankkia? Ne on periaatteessa samaa hintaluokkaa.
Filmnettiä ei ole osaltani järkeä hankkia, sillä olen maikkarin total -kanavapaketin tilaaja, ja palvelu on C-More:n ylläpitämä tarkoittaen sitä, että elokuvat on samat. Filmnet houkuttelee mainoksissaan uusia asiakkaita sillä, että kaikki suosikkisarjani Kummeli - tuotantokaudet on saatavilla sieltä, mutta minulla on kaikki DVD:llä.
Viaplay houkuttelee ehkä eniten, sillä olen tyytyväinen Viasat Film -asiakas. Tai olin, säästösyistä peruin hetkeksi tilaukseni. Säästöä kertyisi päälle kymppi kuussa, jos hankkisi Viaplayn.
Netflix on minulle vierain sisällöltään ja muutoinkin.
Tämänkaltaiset On-Demand palvelut on tulevaisuutta, viimeistään siinä vaiheessa, kun televisiotarjonta muuttuu kokonaan verkkopohjaiseen jakeluun, nämä tulevat väistämättä eteen, tai harkinta siitä, pitäisikö tilata.
Netflix, Viasat vai Filmnet?
11
2617
Vastaukset
Tietääkö joku, toimiiko Viaplay Visa Electronilla?
- Juu...
Toimii. Ainakin tuon ilmaisen koejakson hyväksyi electronilla.
https://viaplay.fi/account/register/itemId/package_total
http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=4124481&postcount=40036
Ei näytä tomivan kuin tavan Visalla.- kokeilinitse
kyllä ainakin netflix toimii electronilla!
Tässäpä oli kysymys Viaplayn maksutavoista.
- mää vain
kuinkas nykyään, toimiiko viaplay visa electronilla?
Toimii.
- kusetusta
vitut toimi
- jepjep.
Mitä jos verkkopankista aktivoisitte kortille verkkoostot niin varmaan onnistuu ostot electronilla ihan mistä vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511