Netflix, Viasat vai Filmnet?

Olen alkanut harkita jonkin on-demand -elokuvapalvelu -ohjelmiston ostoa, eli olen alkanut lämmetä vähitellen rahallisen säästön toivossa automaattiselle luottokorttiveloitukselle. Mutta en tiedä, mikä kolmesta kannattaisi hankkia? Ne on periaatteessa samaa hintaluokkaa.

Filmnettiä ei ole osaltani järkeä hankkia, sillä olen maikkarin total -kanavapaketin tilaaja, ja palvelu on C-More:n ylläpitämä tarkoittaen sitä, että elokuvat on samat. Filmnet houkuttelee mainoksissaan uusia asiakkaita sillä, että kaikki suosikkisarjani Kummeli - tuotantokaudet on saatavilla sieltä, mutta minulla on kaikki DVD:llä.

Viaplay houkuttelee ehkä eniten, sillä olen tyytyväinen Viasat Film -asiakas. Tai olin, säästösyistä peruin hetkeksi tilaukseni. Säästöä kertyisi päälle kymppi kuussa, jos hankkisi Viaplayn.

Netflix on minulle vierain sisällöltään ja muutoinkin.

Tämänkaltaiset On-Demand palvelut on tulevaisuutta, viimeistään siinä vaiheessa, kun televisiotarjonta muuttuu kokonaan verkkopohjaiseen jakeluun, nämä tulevat väistämättä eteen, tai harkinta siitä, pitäisikö tilata.

11

2491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietääkö joku, toimiiko Viaplay Visa Electronilla?

      • Juu...

        Toimii. Ainakin tuon ilmaisen koejakson hyväksyi electronilla.


    • kokeilinitse

      kyllä ainakin netflix toimii electronilla!

    • Tässäpä oli kysymys Viaplayn maksutavoista.

    • mää vain

      kuinkas nykyään, toimiiko viaplay visa electronilla?

    • Toimii.

    • kusetusta

      vitut toimi

    • jepjep.

      Mitä jos verkkopankista aktivoisitte kortille verkkoostot niin varmaan onnistuu ostot electronilla ihan mistä vaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe