Onko ihan ok että mieheni tuijottaa muita naisia ihan niin että kääntyy katsomaan naisten perään jopa minun aikanani? Ärsyttävää käytöstä.
Mies tuijottaa muita naisia
4
446
Vastaukset
- Samat jutut
Joo se tekee kipiää ja kun siitä huomauttaa,vastaua"mä mitään kattonu" aina valmiina.Oon nyt tän kesän seurannu vähä muidenkin miehiä,miten käyttäytyvät,kun kaunis nainen lähistöllä ja voin sanoa että aika monen ongelma tuntuu tää olevan.Eikä siinä mitään jis vähä vilkaistaan,mutta kun tuijottelu venyy minuutteihin ja niskatkin kovilla,niin ottaahan se pattiin.Vaan,minkä mahdat,meillä mies ei myönnä mitään.
- KATTO MUA
Tehkää tekin samoin.. : ) Kyl miestä ärsyttää varmaanki yhtä paljon. Ja jos vielä tulee "nuorempi" mies vastaan. Oma mies sanoi, että sitä ällöttää ku toiset miehet mua vahtaa. Itse myös katsoo muita naisia. Mut kosto elää..... Ihan vaan huvin vuoksi.
- noupnoup
just pelejä taas, yrittää tehdä susta mustista...alentavaa käyttäytymistä...tai ehkä pitää miettiä, onko rakkautta suhteessanne...jos häntä kovasti muut katseluttaa...
Kunnollinen, rakastava mies ei jää tuijottamaan.
Itsekin, hyvännäköinen kun olen, saan katseita ihan helevetisti miehiltä. Omaa naistaan kunnioittavat vilkaisevat kerran (ja se katse voi olle helevetin kuuma ja selkeesti hankalaa miehelle olla sen jälkeen siinä lähettyvilläkään) mutta sen jälkeen katse ei tuu enää muhun.
Sitten erikseen on nää juntturat, jotka vaan tuijottaa minkä ehtii. Ihan hävettää niiden ukkojen puolesta. voisiko selkeemmin huutaa, että enpä tässä kauheesti omaa naistani arvosta, kun en viitsi yhtään edes piilotella himoani.
Pöh.- pöh vaan
"Omaa naistaan kunnioittavat vilkaisevat kerran (ja se katse voi olle helevetin kuuma ja selkeesti hankalaa miehelle olla sen jälkeen siinä lähettyvilläkään) mutta sen jälkeen katse ei tuu enää muhun."
Voi kun kuvittelet omiasi. Joo, minäkin kuvittelen jokaisen joka mua katsoo, ajattelevan mua ilman vaatteita jne. No, en, koska kusi ei ole kilahtanut päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2206891Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3194801"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1483643Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1173454Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m693418Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492886Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702739Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842460- 252376
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951