Jäi metsässä tankatessa bensakorkki stiilistä käteen. Sitä narun tankinpuoleista pampulapäätä ei millään järjellä tunnu saavan pujotettua PYSYVÄSTI takasin paikalleen.
Sinne hahloon sen saan pari millä kiskastua mutta menee hermo kun ei se pallukka kestä siellä ei sitten millään, eli korkki on aina irtotavarana.
http://www.janikaasalainen.fi/images/8R20-34.jpg
Joku taika tossa tuntuu olevan , mitä mä en ymmärrä. Koittanu meisselillä, tunkee sitä sinne tankin hahloon syvemmälle , mutta ei mee silläkään.
Stiilin pikakorkki
19
838
Vastaukset
- ex-doku
Sulla on korkki kiinni asennossa...alkoi nenän valkaisu;)
- tuplapottitaimi
En ole ikinä tajunnut pikakorkin ihanuutta. Teroittamiseen se aika menee
- ob.
Kannattaa kysellä naisväeltä ohjeita.Ne on tottuneet tampoonien kanssa tuohustaan.
- Älä kahtele himoiten
Joo, pysty nyt vastaamaa, kun tuossa yläällä tissinkuvat pyörii.
- tehkää ny ihimees
Etsin juutuupista Hitler parodiaa tästä pikavitutus korkista , mutta ei ollu kukaa vielä teheny.
- tilhi 1
Tosi kätevä systeemi ja pelaa taatusti.
- Rixrax poks
Aika lapsellista tekoa.
Hyvin tarkka ylimääräiselle voimankäytölle.Öljykorkki rapsahti meiki uutena hajalle ja siitä paikasta puhelimeen möyhyämään maahantuojalle.Tulihan sielt uus korkki eikä varmaan eka minkä lähettelivät - Voi kun se on söpö
Rixrax poks kirjoitti:
Aika lapsellista tekoa.
Hyvin tarkka ylimääräiselle voimankäytölle.Öljykorkki rapsahti meiki uutena hajalle ja siitä paikasta puhelimeen möyhyämään maahantuojalle.Tulihan sielt uus korkki eikä varmaan eka minkä lähettelivätJos se pikakorkki menee rikki, kerätkää kaikki osat talteen. Ja kun on
aikaa, sovitelkaa niitä osia. Itse korjasin korkin pienellä peltiruuvilla.
Porasin pikkureijän siihen korkkiin, ettei se halkea. Kolme vuotta
on nyt kestänyt.
Saksalainen keksintö, tehdä suomalaisesta hermoheikko.....
- kyllä on
huippu keksintö.ellei pikakorkkia osaa käyttää,niin kannattaa ostaa kaarisaha.vanhat korkit historiaa.
- Viellä söpömpi.
Hyvä että oivalsit, tuota minä en huomannut. Onko "pokasahassa" nykyisin
jo erillisnäyttö?
- tihlit-on
Pikakorkki on huono, menee roskia tankkiin herkästi.
- Riesakorkki
Just noin. Pitää olla rätti matkassa että saa roskat pois reunoilta tankatessa. Tosi paska keksintö.
- menkää
nyt vaikka availeen tuttipullon korkkia tumpelot.
- korkki hukas
minäkin hävitin stihlin sahankorkin mettään, enkä varmaan ole nitä ainoita. Onneksi oli vanhempi varasaha josta sai korkin käyttöön.
huono korkki sahassa vaikka muuten pikkusaha yliveto onkin. - totinen työmies
korkki hukas kirjoitti:
minäkin hävitin stihlin sahankorkin mettään, enkä varmaan ole nitä ainoita. Onneksi oli vanhempi varasaha josta sai korkin käyttöön.
huono korkki sahassa vaikka muuten pikkusaha yliveto onkin.Stihl tekee laatusahoja, mutta nuo temppukorkit ottavat kyllä päähän. Yksi tuttu suivaantui viime keväänä noihin paskakorkkeihin viime toukokuussa eikä ole selvää päivää sen jälkeen nähnyt; meni hyvä mies piloille ja hunningolle stiilin takia. Juo nykyisin apulantasäkillisen tölkkejä jo aamupäivällä. Akkakin lähti viime syksynä thaimaalaisen marjanpoimijan mukaan.
- Stiili-mies...
Hyvä syy ruveta ryyppäämään on tuo stihlin korkki. Nälkähän lähtee syömällä, akka l juomalla.
- Husseksi
Joo. Loppu rassaaminen nuitten s..tanan pikav...tus korkkien kanssa saha merkki vaihtu enkä uutta tilhiä osta jos ei nuo korkit muutu paremiksi
- karvanenä
Voi tätä OnnenPäivää!, kun sain netistä ostamani 024 av Tilhen käyntiin. Kierrekorkit oikein.Tehin siihen kalvosulkeiset kaasariin ja luulin, että mokasin jotai, kun ei hän ekoilla suostunu. Nyt pääsiäässauna lämmittäes kävin kokeilees ja sehän pärähti käynnilleeen. Saa tuo lastikka-saha 231 jäärä.
- husku257
Itse olen kironnut alimpaan helvettiin vanhojen huskujen korkit. Monesti ollut korkki niin tiukassa että on vain avaimella saanut auki. Sitten jos et väännä korkkia tiukalle niin pyörii itsekseen auki. Ilmeisesti korkki turpoaa lämpimänä ja jää jumiin, Varsinkin öljykorkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579