Haynesilta on viimeinkin ilmestynyt Qashaqain korjausopas. Se löytyy mm. Amazonista ja esimerkiksi
www.alfamer.fi 31,50 euroa
www.ago.fi 19 euroa
Qashqai korjaus- ja huolto-opas
10
2140
Vastaukset
- Nissan-nisse
Alfamerin hinta on kyllä aika suolainen.
- nestoriP
Alfamerin omiakin kirjoja saa halvemmalla Tokmannilta.
- ST Okmanni
nestoriP kirjoitti:
Alfamerin omiakin kirjoja saa halvemmalla Tokmannilta.
Tokmanni onkin kkonaisedullinen kauppa.
- Lavianlennu
ST Okmanni kirjoitti:
Tokmanni onkin kkonaisedullinen kauppa.
Mut niit ei oo jokapaikas.
- Tok tokkiisa
Lavianlennu kirjoitti:
Mut niit ei oo jokapaikas.
On kuitenkin useammassa kuin Stockmanneja.
- qwertu
Tuo on kyllä taattua Haynes-laatua ja joka tapauksessa hintansa arvoinen.
- bruno1
Kyllä on hätäseen ilmestyny yleensä menee kymmenen vuotta, kun aletaan korjaamaan nissaneita, taitaa olla oikee vika pesä tuo qäskait, ovat nähneet siinä markkina vakoa näköjään.
- Kokemäen Uuno
Nissaneissa kestää öljyt ja jakohihnatkin 10 vuotta ennen kuin tarvii vaihtaa. Ihan huoltovapaa auto.
- MMakine__
Aika hyvin ... mutta Puntossa kestää melkein 20 vuotta.
- susisyntyjään
Puntos pontus pilates!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919