Tutkintotilaisuus

hupsista-

Jännittää..Olis kuukausi aikaa tehdä se ja nyt jo ressaa,jos en läpäse..Mulle on periaatteessa ihan sama minkä numeron saan (1-3),kunhan vaan läpi pääsen. En ole mikään hikke muutenkaan ja mulle saattaa iskeä paniikki(on lääke otettava varulta)
Miten muilla,onko mennyt hyvin?
Lähinnä haluan tietää keskiverto opiskelijoiden kokemuksia,en siis täysin hikkejä tällä hae.
P.S tämä on sitten eka näyttöni..........
Olen aikuisopiskelija 41v.

14

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilääkettä

      Mitäs alaa opiskelet? Käytätkö aina jotain rauhoittavaa?! Olisiko aika kohdata asiat ilman lääkkeitä?
      Itse keskiverto-opiskelija ja hyvin meni oman alani näytöt!

    • hupsista-

      En käytä.

    • Hops peikko

      Siis joo! Ekana turhaan stressaat, ei ne rakettitiedettä ole, meinaan suunnitelmien teot eikä itse työ missä tehdään näytöt.

      Kuukausi aikaa, siis oletko aikuispuolen opiskelijana vai nuorisopuolen? Aikuisia on nääs kummassakin koulutusohjelmissa ja siten eroavat toisistaan, meinaan ohjelmat.

      Eli jos sulla näyttö 5 pvää eikä koko aikaa eli työssäoppisajan näyttö kuten nuorisopuolella, niin sinun täytyy tehdä näyttösunnitelma tuosta viidestä pvästä miten aiot osaamisesi näyttää eli siitä valitset vaikkapa kohdista 1 kriteerit ja täytät miten aiot toteuttaa. Näytöissä ei arvostella koko työssäoppimista vaan se näyttöviikko!

      Nuorisopuolella taas arvostellaan koko työssäoppimisjakson pituus. Joku voisi luulla että helpollapa sitä pääsee aikuispuolella kun vain 5 päivää tarvitsee peilata henkilökunnalle :) ... mutt näyttösuunnitelman teko ja itsearviointi vievät aikaa.

      Eli kerropa kumpaa koulutusohjelmaa toteutat niin kerron lisää :)

    • hupsista-

      Ens kuussa näyttö,jonka teen etänä ja esitän sen sitten koulussa.

      • Hops peikko