Jos heität maahan, perustele, ole hyvä, tekosi=sotkemisesi.
Oletko tupakoitsija? Heitätkö tumpit maahan vai roskiin?
47
263
Vastaukset
- työtä työttömälle
Minä heitän maahan. Työllistän siinä yhden kadunlakaisijan, joka joutuisi muuten kortistoon.
- k/k
Kyl me lakasijat ollaan niin paljon kiitollissi,tyäpaikast
- !!!!
k/k kirjoitti:
Kyl me lakasijat ollaan niin paljon kiitollissi,tyäpaikast
Ihtekkö lussaat ihtees, vai ookko nää suosittu?
- ++--++
!!!! kirjoitti:
Mukavien ei ite tarvi lussata ihtiään. Huomaat, jos aiot oleskella täällä lyhyttä pitempään.
!!!! kirjoitti:
Päin vastoin ,eks muista pyhäkoulu tätin puheest sitä et hiljaset maan perii ja olen täs orotellu rikkauksii.
Mul on kaivinkonekin orottamas et saan kasan koota.- !!!!
++--++ kirjoitti:
Mukavien ei ite tarvi lussata ihtiään. Huomaat, jos aiot oleskella täällä lyhyttä pitempään.
Nytkö rupesit vielä ihtiäs kehumaan oikeen toden tevolla.
- !!!!
koti-kiusattu kirjoitti:
Päin vastoin ,eks muista pyhäkoulu tätin puheest sitä et hiljaset maan perii ja olen täs orotellu rikkauksii.
Mul on kaivinkonekin orottamas et saan kasan koota.Pitäisikö nauraa?
- ++--++
!!!! kirjoitti:
Nytkö rupesit vielä ihtiäs kehumaan oikeen toden tevolla.
Ketähän nyt tarkottanet? Rehellisten ei tarvi ittiään nurkan takkaa kehua.
Jos sinä niin teet, sille minen voi mittään.
Muutenkaan, pahansuopuus ei minua ainakaan innosta, joten potkiskele yksin palluas. - ????
!!!! kirjoitti:
Pitäisikö nauraa?
Oletko koulusta syyslomalla?
- !!!!
???? kirjoitti:
Oletko koulusta syyslomalla?
Älähän nyt raivostu.
- !!!!
++--++ kirjoitti:
Ketähän nyt tarkottanet? Rehellisten ei tarvi ittiään nurkan takkaa kehua.
Jos sinä niin teet, sille minen voi mittään.
Muutenkaan, pahansuopuus ei minua ainakaan innosta, joten potkiskele yksin palluas.Näyttää innostavan.
- ????
!!!! kirjoitti:
Älähän nyt raivostu.
En toki, saat pitää sen ihan kokonaan itselläsi.
Minun geeniperimääni ei onneksi kuulu vanhuuden uhmaikä. - ????
???? kirjoitti:
En toki, saat pitää sen ihan kokonaan itselläsi.
Minun geeniperimääni ei onneksi kuulu vanhuuden uhmaikä.Melko kummallinen palsta. Herjata täällä ainakin osataan.
- ????
koti-kiusattu kirjoitti:
Ole hyvä.
Kuinka monella nimimerkillä puolustat itseäsi?
???? kirjoitti:
Kuinka monella nimimerkillä puolustat itseäsi?
Mun mittä puolusta tartte,mää olen tämmönen ku olen,ota tai jätä.
- ,,,,,
???? kirjoitti:
Melko kummallinen palsta. Herjata täällä ainakin osataan.
Minä en näe yhtään ainutta herjaa. Vain sinun ilmeistä palstakateutta.
- !!!!
koti-kiusattu kirjoitti:
Mun mittä puolusta tartte,mää olen tämmönen ku olen,ota tai jätä.
Jätän, ei kiinnosta.
- !!!!
,,,,, kirjoitti:
Minä en näe yhtään ainutta herjaa. Vain sinun ilmeistä palstakateutta.
Aukaise silmät.
!!!! kirjoitti:
Jätän, ei kiinnosta.
Yleensä kannattaakin jättää sellanen joka ei polta hihojaan.
- !!!!
koti-kiusattu kirjoitti:
Yleensä kannattaakin jättää sellanen joka ei polta hihojaan.
Mutta kiusaa toisia.
- ????
koti-kiusattu kirjoitti:
Ei toisia mut loisia olen joskus kurmoottanut.
Pahin puskasta herjaaja olet. Sisäpiirin pyörittäjä.
???? kirjoitti:
Pahin puskasta herjaaja olet. Sisäpiirin pyörittäjä.
Oleks kuullu sitä piisiä mis mörkö lähti piiriin ja siin kysyttiin et mitä se tahtoo.
Pitää muuten kamalaa kiirutta ja on jonkinverran vaikeusastettakin kun yrittä kattoo taplettii ja puhaltaa lehtiä samalla.
Ei siin oikein kunnon herjaa tahro keksiä mut näillä mennään.
Oleks nähny kania siel pusikos,mul on jo pikkuse ikäväki sitä karvapalloo.- ????
koti-kiusattu kirjoitti:
Oleks kuullu sitä piisiä mis mörkö lähti piiriin ja siin kysyttiin et mitä se tahtoo.
Pitää muuten kamalaa kiirutta ja on jonkinverran vaikeusastettakin kun yrittä kattoo taplettii ja puhaltaa lehtiä samalla.
Ei siin oikein kunnon herjaa tahro keksiä mut näillä mennään.
Oleks nähny kania siel pusikos,mul on jo pikkuse ikäväki sitä karvapalloo.Enpä jaksa enää. Taidatkin olla niitä viimeisen sanan sanojia. Tsau!!!!
???? kirjoitti:
Enpä jaksa enää. Taidatkin olla niitä viimeisen sanan sanojia. Tsau!!!!
Et lähre minnekkään vaan huutele sielt puskist tuntemattomana syy siihe mikä sut on ärsyttäny.Saa untakaan ellen tierä .
koti-kiusattu kirjoitti:
Et lähre minnekkään vaan huutele sielt puskist tuntemattomana syy siihe mikä sut on ärsyttäny.Saa untakaan ellen tierä .
Ei sitte ,ole hiljaa mun puolest.
En kumpaankaan, laitan ne tuhkikseen!
Ylläri!?- O - O
En ole koskaan heittänyt tupakantumppeja ympäristöön. Jos tupakoin ulkona, repäisin filtterin kahtia ja piilotin luonnossa jonkin mättään alle tai kannoin kaupungissa mukanani lähimpään roskikseen. - Ihmettelen, että joku tupakoiva naapuri voi heitellä tumppejaan jopa oman pihan betonikivikäytävälle, vaikka pienet roska-astiat on joka ulko-oven pielessä. "Omassa ympäristössä" kerään tupakoitsijoiden heittelemiä tumppeja roskikseen.
Minusta tupakoitsijoiden kannattaisi lopettaa ympäristön roskaaminen, elleivät halua tupakointikieltojen lisääntyvän entisestään. Huomaavaiset tupakoitsijat voisivat estää fanaattisten tupakoinnin vastustajien lisääntymisen. - O - O
Vastaus ensimmäiseen kysymykseen unohtui: En ole enää.
- Kaupunkilainen
Ei tumppeja voi roskikseen heittää, ne voivat sytyttää siellä tulipalon.
Nykyisin on onneksi firmojen ovien edessä tuhkakuppeja ohikulkijoidenkin käytettäväksi. Olen myös lukenut, että jotkut erityisen tunnolliset ja siistit pitävät taskussa vanhanaikaista filmikoteloa, johon tumppinsa laittavat, jos ei tuhkista ole lähellä.
Vielä on kuitenkin sellaisiakin ihmisiä, jotka polttavat omassa autossaan ja tyhjentävät tuhkiksen sitten jonnekin pientareelle tai keskelle tietä.- O - O
Tumpin voi naputella vaikkapa luunappeja antaen tyhjäksi tupakasta ja polkea porot huolellisesti sammuksiin. Lopun voi sulkea vaikka kaupan pieneen hedelmäpussiin tai siihen filmirullakoteloon, jos joku vielä sellaista mukanaan kuljettaa.
Pihalta kerätyt vanhat tumpit eivät aiheuta minkäänlaista palovaaraa, ei roskiksessa eikä taskussakaan.
- meeriamanda
1 . Olen.
2 . En. - ...
Mnaah.
Tässä tupakkirasismissa käytetään kummallisia uskiskeinoja. Jos nyt sattuu tsadissa olemaan kadulla kuleskelemassa ja polttaa tupakin. Ei ole tuhkakuppeja missään. Sama homma vaikka jäätelön syömisen kanssa, ei ole roskiksia
Aina kun joku roskis löytyy, sen päällä on tumpattuja tupakeita. Tupakkia kun ei voi roskikseen heittää periaatteessa siis tulipalon vaaran takia. Ja yleensäkin, yleisen siisteyden takia, ei tumppeja voi heitellä minne tahansa.
Näin tupakoivana nistinä, jotenkin huvittaa toi pelkkään euroopan vaihtotaseeseen liittyvä pikkujuttu. Koskahan viimein otetaan puheeksi kahvi. Kahvi kun ei kasva euroopassa, kokonaan sisämarkkinoitten ulkopuolelta tuleva huume. Kuka ei ole juonut ikinä kahvia ? Entäs moniko on nähnyt suomessa kahviplantaaseja ?
Tupakki kuuluu suomen luontoon, kuin kahvikin. Samaten kuin pottu, lupiini, kirjolohi.... Kuka tutkinut, mitä kahvinporot tekevä ympäristölle ???
=DW= Tupakoin, ja jos en ole kotona, niin aina heitän luontoon.
Tupakka on luonnon-tuote.
Kirjo-lohikin syö niitä ja nuoremmat Lokit.
Se ei ole muovinen karkki-paperi.
Eikä hukattu ajo-verkko, johon valaat tukehtuvat.
Tupakan-natsat kuuluvat luontoon kuten Valko-Vuokko.
Molemmat nuo pitkä-aikaisia, lapsuudesta tuttuja koristuksia.
Molenpia voi kerätä maljakkoonkin, omaan käyttöön.
http://yle.fi/uutiset/who_maailman_tarkein_syovan_aiheuttaja_on_hengitysilma_-
_patee_myos_suomessa/6887153
H.- oot taukki
Jospa lapsi menee ja syö sun tupakannatsas, saa myrkytyksen ja jopa kuolee. Olisiko parempi että laittasit natsas vaikka pieneen rasiaan ja kippaisit siitä roskiin.
oot taukki kirjoitti:
Jospa lapsi menee ja syö sun tupakannatsas, saa myrkytyksen ja jopa kuolee. Olisiko parempi että laittasit natsas vaikka pieneen rasiaan ja kippaisit siitä roskiin.
"oot taukki"
Lapsi ei natsaan kuole, olen sen todennut pariinkin kertaan, eläimen kakkaan kyllä.
Ja maassa on paljon enemmän muutakin pahenpaa.
Maahan heitetyt ovat alkaneet nyky-aikaistua.
Huolestu niistä.
H.- Sa-vu-s-ta-ja-ton-ta
Jatka vaan ympäristön roskaamista niin lainsäätäjät lisäävät kieltoja aina vaan laajemmille alueille. Kohta saat savutella vain omassa kotona ihan itses kanssa kahdestaan.
- tyhmää puuhaa
hunksz kirjoitti:
"oot taukki"
Lapsi ei natsaan kuole, olen sen todennut pariinkin kertaan, eläimen kakkaan kyllä.
Ja maassa on paljon enemmän muutakin pahenpaa.
Maahan heitetyt ovat alkaneet nyky-aikaistua.
Huolestu niistä.
H.just joo, kun muut roskaa niin sinäkin teet niin.
tyhmää puuhaa kirjoitti:
just joo, kun muut roskaa niin sinäkin teet niin.
"tyhmää puuhaa"
Ei mun mielestä.
Minä olen 63-vuotias ja minun kouluni olivat aikanaan aikasti erilaiset.
Siihen aikaan meidän täytyi oppia antamaan lapsillemme mahdollisuudet elää hyvin, ilman turhia murheita.
Oppia ammatti elämiseen.
Joten kuljehan sinä vanhenpiesi perässä ja nouki kaikki mitä irti saat.
Ei se pahasta ole.
H.
- korkealle kuuseen
Minä heittelen ne aina puuhun!
Sieltä ei kukaan arvaa niitä katsoa.Oravat kantaa ne pesäänsä ja sit ne nikotiini myrkytyksen uhreina vatta sekaisin tulee mun vintille ruikkimaan
- oravat koukussa
koti-kiusattu kirjoitti:
Oravat kantaa ne pesäänsä ja sit ne nikotiini myrkytyksen uhreina vatta sekaisin tulee mun vintille ruikkimaan
juuh...
on se niin kamalaa...
Kyllä itkettäisi, jos ei naurattaisi niin kauheasti!
- ko(u)rutaiteilija
Kun itse en tupakoi, keräilen niitä kulkeissani. Joululahjoiksi askartelen läheisille yksilöllisiä, tuoksuvia kaulakoruja.
Saajat ovat oikein otettuja.- ähä kutti
Yli vuosi sitten lopetin sauhuttelun, kai se lopettaminen johtui pitkälti inhon tunteen kasvamisesta mokomaan, 50 v.vuotta meni, nyt inhoan entistä enemmän kaikkia tupakkaan liittyvää, suussa on hyvä maku, ilma on kotona raikas, niillä rahoilla mikä niihin mennee, tekkee etelän reissun joka vuosi.kirottu tupakka, saihan sinut nujerrettua.
- k-taiteilija
ähä kutti kirjoitti:
Yli vuosi sitten lopetin sauhuttelun, kai se lopettaminen johtui pitkälti inhon tunteen kasvamisesta mokomaan, 50 v.vuotta meni, nyt inhoan entistä enemmän kaikkia tupakkaan liittyvää, suussa on hyvä maku, ilma on kotona raikas, niillä rahoilla mikä niihin mennee, tekkee etelän reissun joka vuosi.kirottu tupakka, saihan sinut nujerrettua.
Hyvä sinä, kun pääsit tupakan ikeen alta. Varmaan läheisesikin kiittävät, kun et höngi tupakankatkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593521Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482683Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601800
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241234