MIKÄ NÄISTÄ PARAS?

äidiksi

Ja myös mielipiteet nimistä:

Saara
Siiri
Sara
Siri
Sari
Sirja
Sirje
Sirke
Sirkku
Sadia
Saida

ja:

Eemeli
Elmeri
Eetu
Elias
Eljas
Eelis
Eeli

8

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewa

      1. Sara-> yksinkertaisesti kaunein
      2. Saara -> myös kaunis ja arvokas
      3. Siiri -> jännä nimi
      4. Saida -> erikoinen
      5. Sirkku -> hauska
      6. Sari -> aika tavallinen, ok

      7. Sadia-> tulee mieleen Nadia, venäläisyys
      8. Sirja -> nämä-
      8. Sirje kaikki-
      8. Sirke kolme nimeä yhtä tylsiä
      9. Siri-> tulee mieleen PIRI (ja pirihuora ym)

      Pojat:
      1. Elias -> ihana!
      2. Eelis-> myöskin kaunis
      3. Eemeli -> kiva
      4. Elmeri -> jännä

      5. Eetu -> ok
      6. Eljas -> jotenkin minusta vaikea kirj.muoto
      7. Eeli -> tyttömäinen

    • jiji

      sara,sirja,saida,

      eemeli,

    • mama04

      Sara
      Saara
      Sirja
      Saida
      Siiri
      Sari
      Sirje
      Sadia
      Sirkku
      Sirke
      Siri

      Eetu
      Eelis
      Elias
      Eljas
      Eeli
      Eemeli
      Elmeri

      • Ansq

        Parhaat ovat Sara, Siri, Eetu ja Eeli :) (itseasiassa ainoat noista, jotka voisin antaa omalle lapselleni)


      • teiniäiti95

        Saara ja Siiri parhaimpia:D
        ja pojista laittaisin lapselleni Eliaksen :D


    • Aurora

      Omalle lapselleni voisin näistä antaa nimeksi Siirin, Elmerin tai Eliaksen.

      Neutraalisti suhtaudun nimiin Saara, Sara, Sari, Eemeli, Eetu ja Eelis. Sara ja Eetu ovat kaksi suosituimpia lasten nimiä, siksi en antaisi niitä omalle vekaralle.

      En tykännyt nimistä Siri, Sirja, Sirje, Sirke, Sadia, Saida, Eljas ja Eeli. Tytön nimet olivat llian terävät (sirinä?) ja pojan nimet liian pehmeitä. Eljas kirjoitettaisiin aina i-kirjaimella.

    • ei saidaa

      Ei Saidaa ikinä, sehän kääntyy Saita! Siis saita, pihi. Ei hyvä.

    • Helsingin hipsteri

      Saarat, joita tunnen, ovat itserakkaita.
      Siirit, joita tunnen, ovat persoonallisia ja hauskoja.
      Sarat, joita tunnen, ovat kauniita ja hyväkäytöksisiä.
      Siristä tulee mieleen joku rohkea ja aavistuksen anarkistinen tyttö. Hyvällä tapaa.
      Sarista tulee mieleen raumalainen kokki. Tai se BB-pornokaupanmyyjä. Ei ehkä tätä...
      Sirjasta ei tule mitään mieleen... ehkä sana "sorja", mikä sinänsä ihan hyvä mielleyhtymä
      Sirje eih... nyt tulee jo Sirjastakin mieleen kirja. Nämä kaksi (Sirja ja Sirje, ovat mielestäni vähän teennäisiä)
      Sirkejä tiedän vain yhden. Hän olin silloin kun hänet tiesin niin todella itsevarma, kauniskin, erittäin tyylikäs ja fiksu. Suosittelen :)
      Sirkku on se sokeri. Eli makea mimmi?
      Sadia tulee mieleen muslimikulttuurit
      Saidasta tulee mieleen saita, eli pihi. Ei ehkä hyvä.

      Eemelistä tietenkin Vaahteramäen Eemeli, ihan jees.
      Elmeri oli se, joka metsästi Väiski Vemmelsäärtä. Taisi olla possu?
      Eetut, joita tunnen, ovat tyttöjen suosikkeja, mutta eivät löydä pitkäaikaista tyttöystävää sitten millään. Usein myös lyhyitä.
      Eliakset, joita tunnen pärjäävät kaikessa, mihin ryhtyvät.
      Eljakset, joita tiedän, ovat hiljaisia, mutta musikaalisia ja todella ahkeria.
      Eelis ja Eeli voisivat olla jotain helsingin hipstereitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe