Ja myös mielipiteet nimistä:
Saara
Siiri
Sara
Siri
Sari
Sirja
Sirje
Sirke
Sirkku
Sadia
Saida
ja:
Eemeli
Elmeri
Eetu
Elias
Eljas
Eelis
Eeli
MIKÄ NÄISTÄ PARAS?
8
565
Vastaukset
- ewa
1. Sara-> yksinkertaisesti kaunein
2. Saara -> myös kaunis ja arvokas
3. Siiri -> jännä nimi
4. Saida -> erikoinen
5. Sirkku -> hauska
6. Sari -> aika tavallinen, ok
7. Sadia-> tulee mieleen Nadia, venäläisyys
8. Sirja -> nämä-
8. Sirje kaikki-
8. Sirke kolme nimeä yhtä tylsiä
9. Siri-> tulee mieleen PIRI (ja pirihuora ym)
Pojat:
1. Elias -> ihana!
2. Eelis-> myöskin kaunis
3. Eemeli -> kiva
4. Elmeri -> jännä
5. Eetu -> ok
6. Eljas -> jotenkin minusta vaikea kirj.muoto
7. Eeli -> tyttömäinen - jiji
sara,sirja,saida,
eemeli, - mama04
Sara
Saara
Sirja
Saida
Siiri
Sari
Sirje
Sadia
Sirkku
Sirke
Siri
Eetu
Eelis
Elias
Eljas
Eeli
Eemeli
Elmeri- Ansq
Parhaat ovat Sara, Siri, Eetu ja Eeli :) (itseasiassa ainoat noista, jotka voisin antaa omalle lapselleni)
- teiniäiti95
Saara ja Siiri parhaimpia:D
ja pojista laittaisin lapselleni Eliaksen :D
- Aurora
Omalle lapselleni voisin näistä antaa nimeksi Siirin, Elmerin tai Eliaksen.
Neutraalisti suhtaudun nimiin Saara, Sara, Sari, Eemeli, Eetu ja Eelis. Sara ja Eetu ovat kaksi suosituimpia lasten nimiä, siksi en antaisi niitä omalle vekaralle.
En tykännyt nimistä Siri, Sirja, Sirje, Sirke, Sadia, Saida, Eljas ja Eeli. Tytön nimet olivat llian terävät (sirinä?) ja pojan nimet liian pehmeitä. Eljas kirjoitettaisiin aina i-kirjaimella. - ei saidaa
Ei Saidaa ikinä, sehän kääntyy Saita! Siis saita, pihi. Ei hyvä.
- Helsingin hipsteri
Saarat, joita tunnen, ovat itserakkaita.
Siirit, joita tunnen, ovat persoonallisia ja hauskoja.
Sarat, joita tunnen, ovat kauniita ja hyväkäytöksisiä.
Siristä tulee mieleen joku rohkea ja aavistuksen anarkistinen tyttö. Hyvällä tapaa.
Sarista tulee mieleen raumalainen kokki. Tai se BB-pornokaupanmyyjä. Ei ehkä tätä...
Sirjasta ei tule mitään mieleen... ehkä sana "sorja", mikä sinänsä ihan hyvä mielleyhtymä
Sirje eih... nyt tulee jo Sirjastakin mieleen kirja. Nämä kaksi (Sirja ja Sirje, ovat mielestäni vähän teennäisiä)
Sirkejä tiedän vain yhden. Hän olin silloin kun hänet tiesin niin todella itsevarma, kauniskin, erittäin tyylikäs ja fiksu. Suosittelen :)
Sirkku on se sokeri. Eli makea mimmi?
Sadia tulee mieleen muslimikulttuurit
Saidasta tulee mieleen saita, eli pihi. Ei ehkä hyvä.
Eemelistä tietenkin Vaahteramäen Eemeli, ihan jees.
Elmeri oli se, joka metsästi Väiski Vemmelsäärtä. Taisi olla possu?
Eetut, joita tunnen, ovat tyttöjen suosikkeja, mutta eivät löydä pitkäaikaista tyttöystävää sitten millään. Usein myös lyhyitä.
Eliakset, joita tunnen pärjäävät kaikessa, mihin ryhtyvät.
Eljakset, joita tiedän, ovat hiljaisia, mutta musikaalisia ja todella ahkeria.
Eelis ja Eeli voisivat olla jotain helsingin hipstereitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394