Shingeki No Kyojin/Attack On Titan

ErenTheTitan

Keskustelua hurjaan suosioon nousseesta, yhdestä maailman parhaasta anime/mangasarjasta.

15

1759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyochin

      Jep ja Isayama Hajimen debyytti :D
      Kun nyt vaan tulis mangaa lisää! On niin koukuttavassa vaiheessa :)
      En tiedä kuinka pitkälle muut on lukenut, niin ei ehkä viitsi paljastaa hirveesti.. MUTTA SPOILEREITA EDESSÄ!!!:




      Onkohan erwin titaani? Jotkut spekuloinut sitäkin, muttei kaikki nyt voi yhtäkkiä olla titaaneja :o Ja pystyykö erwin enää taiseteleen menetettyään oikean kätensä? Ja koska Leviä näkyy enemmän! :D
      Ja mikä ihme se apinatitaani oikein on? Kun se ei ole ihminen, sen oike muotohan on lähellä sitä titaanimuotoa :o Ja mitä on Erenin talon kellarissaaaaah? :D

      • Mikasa

        Suosittelen myös katsomaan animen, erittäin hyvä.

        Voisin vastata noihin kaikkiin kysymyksiisi mutten halua spoilata mitään.


      • Kyochin
        Mikasa kirjoitti:

        Suosittelen myös katsomaan animen, erittäin hyvä.

        Voisin vastata noihin kaikkiin kysymyksiisi mutten halua spoilata mitään.

        Oon kattonu tietty animenkin!
        Mut mistä oon lukenut niin pikälle? ):
        Netistä oon perillä viimeisemmätkin chapterit :o


      • Levi
        Kyochin kirjoitti:

        Oon kattonu tietty animenkin!
        Mut mistä oon lukenut niin pikälle? ):
        Netistä oon perillä viimeisemmätkin chapterit :o

        En malta odottaa uusia jaksoja! Kunpa palattaisiin äkkiä kellarille... Ja juu, on vielä muutamia jotka voi muuttua titaaneiksi, kakkoskaudella selviää luultavasti esim. Colossal titanin ja Armored titanin henkilöllisyydet (spoilasin itseni wikistä). Onko mangassa ollut sellaista kuin dancing titan? Löysin henkilöllisyyden mutta en oo nähnyt jaksoissa... samoin wall titanit?

        Levi


      • Mikasa.
        Levi kirjoitti:

        En malta odottaa uusia jaksoja! Kunpa palattaisiin äkkiä kellarille... Ja juu, on vielä muutamia jotka voi muuttua titaaneiksi, kakkoskaudella selviää luultavasti esim. Colossal titanin ja Armored titanin henkilöllisyydet (spoilasin itseni wikistä). Onko mangassa ollut sellaista kuin dancing titan? Löysin henkilöllisyyden mutta en oo nähnyt jaksoissa... samoin wall titanit?

        Levi

        Uusien jaksojen tuotanto aika on tällä hetkellä 2v. joten hieman saa vielä odottaa.

        *Following text might contain spoilers*

        Itsekkin menin spoilaamaan itseltäni kaikkien Titaanien henkilöllisyydet ( ja kyllä muutama henkilö vielä löytyy joka pystyy muuttumaan titaaniksi) ja tiedän isoimman plot twistin mitä sarjassa tapahtuu (kiitos keskustelu foorumit -_-) mutten varsinaisesti loppua.
        Eikä se haittaa vaikka hieman spoilereita lukee sillä sarja on todellä hyvä vaikka tietää hieman mitä tapahtuu.


      • Kyochin
        Levi kirjoitti:

        En malta odottaa uusia jaksoja! Kunpa palattaisiin äkkiä kellarille... Ja juu, on vielä muutamia jotka voi muuttua titaaneiksi, kakkoskaudella selviää luultavasti esim. Colossal titanin ja Armored titanin henkilöllisyydet (spoilasin itseni wikistä). Onko mangassa ollut sellaista kuin dancing titan? Löysin henkilöllisyyden mutta en oo nähnyt jaksoissa... samoin wall titanit?

        Levi

        Siis tiedän kyllä armored titanin ja colossalin henkilöllisyydet(on mangassa) mutta muista en pahemmin tiedä.. Mistä ihmiset nää tietää?? Eihän netissä oon mangaakaan niin pitkälle? :o


      • Mikasa.
        Kyochin kirjoitti:

        Siis tiedän kyllä armored titanin ja colossalin henkilöllisyydet(on mangassa) mutta muista en pahemmin tiedä.. Mistä ihmiset nää tietää?? Eihän netissä oon mangaakaan niin pitkälle? :o

        Ihmiset pistävät kuvia nettiin joten itse tiedän siitä kun joku pistää foorumille kuvan ilman spoileri varoitusta niin mitäs siinä sitten teet kun olet kuvan nähnyt jo.

        Mutta jos välttämättä haluat tietää niin itse katsoin "vahingossa" tuon kuvan

        KUVA SISÄLTÄÄ KAIKKIEN TITAN SHIFTERSIEN HENKILÖLLISYYDEN
        KATSOMINEN OMALLA VASTUULLA

        http://ww1.sinaimg.cn/large/6d548ddcgw1e60hj29gg5j218g0vgnj8.jpg


    • Alexandria.lib

      Miksi Erenin piti muuttua niin nössöksi alun asenteellisen berserkin jälkeen? Mitä suojelemisen arvoista on ihmisissä joita kiinnostaa enemmän oma napa ja valtapelit kuin toisten henki? Ärsyttävää. Koin samanlaista turhautumista keväällä katsoessani Da Vincis Demonsia, siinäkin kaikenlaiset juonittelevat paskiaiset ovat Da Vincin mielestä jotenkin suojelemisen arvoisia ja parempia kuin pääpahikset paavi ja dracula, vaikka heti seuraavassa kohtauksessa puukottaisivat selkään. Hunter x Hunter sentään kohtasi tämän ongelman asiallisesti; ihmiset voittavat kimeerimuurahaiset yksinkertaisesti koska ovat brutaalimpia. Toivottavasti SnK tajuaa jossain vaiheessa tarkastella ihmisten ja titaanien välistä konfliktia tästä näkökulmasta.

      Noh, ainakin SnK:ssa oli kivaa nähdä kirkon sortuvan tyhmien uskovaisten päälle.

      • siufsoiju

        Totta turiset. Oli tänäänkin melko "wtf is wrong with all the people" fiilikset kun uutisissa oli että Britannian kuningatar on armahtanut Alan Turingin - henkilön joka ensin pelasti maansa sodassa murtamalla Enigma-koodin, joka sen jälkeen tuomittiin homoseksuaalisuudesta vankilaan, joka tämän seurauksena sitten teki itsemurhan ja on ollut 60 vuotta kuolleena. On mahtanut olla hienot fiilikset hänellä. Ja tällaisille johtajille me edelleen kumartelemme! Ei tullut armahdusta vuonna 1963, ei vuonna 1973, ei vuonna 1983, ei vuonna 1993, ei vuonna 2003, vaan vuonna 2013. Ei siis paljon kunnioitusta herunut kun ei asia sen suuremmalla prioriteetillä ollut.


    • Hamsu

      Mistä animea voi katsoa?

      • hesoramen

        vaikka
        www.kissanime.com


    • Shinru

      Itse spoilasin itseni niin pahasti, että tiesin female titanin henkilöllisyyden, jo ennen kuin näin sen animessa...
      Sitten kun katsoin tuon animen 25. jakson niin jäi mietityttämään, että pääseekö Annie koskaan pois sen kiven sisältä? Vai kuoliko se tavallaan?
      En tiedä, kun en ole mangaa lukenut.
      Mutta odotan innolla 2. kautta!
      Voisi sitä odotellessa aloittaa sen mangan lukemisen...

    • Anonyymi

      Heyy, oon super myöhässä täällä keskustelussa, mut oottaaks joku muuki et Final season alkaa? :D

      • Anonyymi

        Juu


    • Anonyymi

      Itse en tykännyt tästä muutoksesta ihmisten ja titaanien sodasta WWI/juutalaisvaino-allegoriaksi, ei oikein sovi alkuperäisen asetelman kontekstiin. Enkä tykkää ideasta että titaanit olivat alunperin jotain biologisia aseita jotka toinen henkilö voi "periä" ihan kuin jonkun Gundamin Gundam-sarjoissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe