Mistä nostan Voyageria

Kuka tietää

Ostin hallinosturin, kun vaimon uudessa autossa ei ollut ollengaan tunkkia. Ajattelin, että voisko myös Vojaa nostaa sillä, mutta en keksinyt mitään paikkaa mistä uskaltais nostaa. Tunkin paikasta ei voi, koska silloin menee helma ruttuun. Mulla on ollut 4 Voyageria, joissa kaikissa on helmat rutistettu. Ilmeisesti vaihdettu renkaita jossain vaihtofirmoissa, jossa ei ole myöskään tiedetty, että mistä voi nostaa. Eipä silti auton omalla tunkilla homma käy kyllä ihan hyvin, mutta olishan se hallinosturi vähän nopeampi,jos sellaist voi käyttää.

4

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voyager24

Mietitääs,ootko auton alle katsonut? Oletko huomannut auton alla olevat runko palkit? Pätkä kakkosnelosta väliin ja tunkilla haluamastasi kohtaa ylös. Helppoa ku on oikeet palkit mistä nostaa eikä vaan ohutta peltiä koko pohja.

• Kuka tietää

Ei sattunut olemaan kakkosnelosta käsillä, enkä suoraan sanoen vieläkään tiedä mihin sen sijoittaisin. Mutta eipä tuolla väliä, nostan auton omalla tunkilla kuten ennenkin. Nissanissa se kanttaus oli niin järeetä tavaraa, että siitä pystyi nostamaan kätevästi. Se tunkin nostovipukin oli niin lyhyt, että tuskin ylettys sinne auton alle kovinkan pitkälle.

• Voyager24
        Kuka tietää kirjoitti:

Ei sattunut olemaan kakkosnelosta käsillä, enkä suoraan sanoen vieläkään tiedä mihin sen sijoittaisin. Mutta eipä tuolla väliä, nostan auton omalla tunkilla kuten ennenkin. Nissanissa se kanttaus oli niin järeetä tavaraa, että siitä pystyi nostamaan kätevästi. Se tunkin nostovipukin oli niin lyhyt, että tuskin ylettys sinne auton alle kovinkan pitkälle.

Auton alla menee koko auton pituudella 15cm helmasta runkopalkit keulasta perälle.ei oo pakko olla kakkosnelosta,laita vaikka vanerin pala väliin niin et pilaa ruostesuojausta /maalia.etuoven ja liukuoven saumakohdalta kun nostat niin saat yhdellä kertaa molemmat renkaat vaihdettua.kannattaa käyttää maalaisjärkeä. Ja auton oma tunkki on tarkoitettu vain vararenkaan vaihtoon, vaikka onkin ihan asiallinen kampe. Kannattaa muuten joskus käyttää vararengas irti ja tarkistaa kunto ettei sit joskus tien päällä tule ikävää ylläriä.

• Putin

Minä ainakin nostan taka-akselijn alta tai etutukivarsien alta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe