Huomioni kiinnittynyt sellaiseen ilmioon kun kokkolassa on ainakin autolandia, asuntolandia, caravanlandia ja kuka ties mitä muita landioita...mitä nämä on...jonku sijoittajan firmojako?
Joku taannoin puhui että kohta ois myös finnlandia.....ei mutta sehän oliki jo..
-LANDIA kokkola
17
3740
Vastaukset
- TOSIrealisti Kokkola
Mutta Kokkolandia puuttuu. Kerroin 20 vuotta sitten tyttärellemme ja hänen kavereilleen, jotka olivat juuri aloittaneet koulunkäynnin, että eläkkeelle jäätyäni perustan Kokkolaan Kokkolandian. Ja monipuolisemman kuin on Vaasalandia...
Viisi vuotta sitten (2008) tytöt kysyivät, että missä se KOKKOLANDIA sijaitsee. Vastasin, että sitähän rakennetaan paraikaa Vanhansatamanlahteen...
Harmi vain, että "elämyspuisto" - Kokkolandia jäi toistaiseksi toteuttamatta.- sinä sinä sinä sinä
Sinäkö sen ideoit ja suunnittelit? Minä minä minä minä minä minä minä.....
- sossupummi
Kyllä teidänki sossun tuet jäisi saamatta ilman lessujen maksamia verorahoja.Jotenka vie niille täytekakku kiitokseksi, kun ovat rahoittaneet sinun elämää jo pitemmän aikaa.
- hhhhhh
Ainakin yks em. -landioista ei ole enää lessu!
- Kuka?
kuka?
- mekkiprs
mikkoko
- Volvolandia on eri
Onhan sellanen kerhokin ku VOLVOLANDIA heheh
- larslandia
tänään oli kokkola-lehdessä kahden vl-yrityksen kokosivu-mainokset.
- Kateellisiako?
Sen toisen omistajat eivät ole vl-liikkeessä mukana ja toisessakin ilm. vanhin vain...
- kiitos teille
Kateellisiako? kirjoitti:
Sen toisen omistajat eivät ole vl-liikkeessä mukana ja toisessakin ilm. vanhin vain...
Hienoa että jotku vielä mainostaa lehdissä.
- hejsan håmåt
Kokkola on puppelilandia.
- juki 51
Ai ymmärsin että huppeli pupeli.
- suvaitsevakokkola
no mitä vikaa siinä on
- Anonyymi
ovatko rehellisiä asunnonmyyjiä
- Anonyymi
Hölmölandia .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690