Annetaanko tuo ruiske nykyään vielä suht automaattiseti synnyttämään mennessä? Jostain olen kuullut, ettei sitä enää saisi. Kertokaa te, jotka olette lähiaikoina synnyttäneet, että miten on toimittu ja mikä sairaala on ollut kyseessä.
peräruiske
6
271
Vastaukset
- tyksissä
neljä kertaa synnyttänyt ja koskaan en ole saanut eikä edes ehdotettu.
- Jepulih
Minulla käynnistettiin synnytys ja sitä ennen sain ruiskeen
- ...
Synnytys käynnistettiin keväällä Kätilöopistolla enkä saanut peräsuisketta, eikä sitä ehdotettukaan.
- ewqweer
saahan sitä toivoa annettavaksi, jos kokee, että sellaista tarvitsee. Tayssissa olen synnyttänyt, ja siellä ei kyselty annetaanko, vaan annettiin ihan automaattisesti. Voisit vaikka neuvolasta kysellä kun seuraavan kerran käyt, tai vaikka sopia tutustumiskäynnistä synnytyssairaalasi synnärille, jossa voit sitten kätilöltä kysellä kaikkea mikä mietityttää.
- fdfdfds
tyksissä ei ainakaa saanu
- ei annettu ei
Synnytin Helsingissä Naistenklinikalla alkuvuodesta 2011. Kukaan ei puhunut peräruiskeesta mitään, eli ei annettu.
Onneksi maha oli tosi aktiivinen jo pitkään ennen synnytystä, kuralla noin kuukauden. Se juoksutti pari kertaa vessassa myös ennen kuin lähdin synnyttämään, joten eiköhän se suoli ollut aika tyhjä loppujen lopuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988