Annetaanko tuo ruiske nykyään vielä suht automaattiseti synnyttämään mennessä? Jostain olen kuullut, ettei sitä enää saisi. Kertokaa te, jotka olette lähiaikoina synnyttäneet, että miten on toimittu ja mikä sairaala on ollut kyseessä.
peräruiske
6
328
Vastaukset
- tyksissä
neljä kertaa synnyttänyt ja koskaan en ole saanut eikä edes ehdotettu.
- Jepulih
Minulla käynnistettiin synnytys ja sitä ennen sain ruiskeen
- ...
Synnytys käynnistettiin keväällä Kätilöopistolla enkä saanut peräsuisketta, eikä sitä ehdotettukaan.
- ewqweer
saahan sitä toivoa annettavaksi, jos kokee, että sellaista tarvitsee. Tayssissa olen synnyttänyt, ja siellä ei kyselty annetaanko, vaan annettiin ihan automaattisesti. Voisit vaikka neuvolasta kysellä kun seuraavan kerran käyt, tai vaikka sopia tutustumiskäynnistä synnytyssairaalasi synnärille, jossa voit sitten kätilöltä kysellä kaikkea mikä mietityttää.
- fdfdfds
tyksissä ei ainakaa saanu
- ei annettu ei
Synnytin Helsingissä Naistenklinikalla alkuvuodesta 2011. Kukaan ei puhunut peräruiskeesta mitään, eli ei annettu.
Onneksi maha oli tosi aktiivinen jo pitkään ennen synnytystä, kuralla noin kuukauden. Se juoksutti pari kertaa vessassa myös ennen kuin lähdin synnyttämään, joten eiköhän se suoli ollut aika tyhjä loppujen lopuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611069- 448470
- 1285356
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 403268
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352061- 281806