Mies on TODELLA paska sängyssä

ksjlsdjfksdfkgfdg

Vituttaa niin paljon, että lyön kohta suhteen poikki. Olen 19-vuotias, mies 25 ja makkarin puolella homma on todella kuivaa lähinnä miehen takia.

Mies ei ole koskaan aiemmin saanut kenenkään muun kuin minun kanssani, vaikka on muita pannutkin. Kelailee aina asioita liikaa eikä osaa vaan ”antaa mennä”. Miehen orgasmikyvyttömyydestä johtuen keskitymme yhdynnässä ainoastaan miehen haluihin. Hän hoitelee minut sitten suulla, mutta minä haluaisin välillä saada kunnon rynkytystäkin...

Seksi on paskaa, koska mies keskittyy vain omaan orgasminsa saavuttamiseen eikä huomioi minua. Minun täytyy käyttäytyä tietyllä tavalla, jotta en ”häiritse” häntä. On itse sanonut näin.

En saa ”ohjailla” häntä käsilläni. En saa vetää häntä lähemmäs tai puristaa, koska siitä kuulemma tulee sellainen olo että haluan ohjailla häntä, koska hän on mielestäni paska. Sen sijaan että tekisimme välillä sitä mistä minä tykkään, mies kieltää ”ohjailun” kokonaan.

En saa katsoa häntä silmiin, koska hän kiusaantuu. Tulee kuulemma sellainen olo että ”tuijotan” ja lerssi lerpahtaa.

Mies ei tykkää jos nainen ääntelee liian lujaa. Ei se kuulemma niin hyvältä tunnu, että pitäis äännellä kuin teurastettava sika...

Mies ei tykkää rynkyttää lujaa ja rytmikkäästi vaan vetelee rauhallisesti sisään ja ulos, sisään ja ulos.. Ei mulle synny tuollaisessa seksissä minkäänlaista himoa vaan lähinnä odottelen, että ukko sais, koska en tosiaan itse pysty oikein mitään tekemään hänen asettamiensa rajoitteiden takia. Tähän asti olen yrittänyt liikutella omaa lantiota miehen tahtiin, mutta mies sanoi siitäkin, että se pitää lopettaa koska ”sotkee hänen rytmin”. Ja ukollahan kestää tulla... Usein menee yli puoli tuntiakin, välillä ukko käskee vaihtaa asentoa ja sama veistely jatkuu...

Jos otan suihin, ukko makaa kuin lahna enkä tiedä mikä hänestä tuntuu hyvältä. Olen pyytänyt että voisi eleillään ja äänillään kertoa kun tuntuu hyvältä niin tiedän miten jatkaa, mutta kuulemma ei ala mitään esittämään jos ei tunnu hyvältä.

Aloin suhteeseen koska tykästyin mieheen ja ajattelin että kyllä me tämä orgasmiongelma selätetään. Nyt kuitenkin vituttaa niin paljon, kun olen tajunnut etten tule koskaan saamaan kunnon seksiä.. Olen alkanut katsella muita miehiä sillä silmällä.

Mitä tehtävissä?

13

2097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+1 m

Ei mitään tehtävissä. Mies kiertoon.

• ei kenenkään namu

Olet niin nuori, että sulla on aikaa ja varaa löytää itsellesi sopiva mies. Ei sun kannata tuhlata parhaita vuosiasi kenenkään terapeuttina, eikä ainakaan tuntea syyllisyyttä. Lopeta suhde ja toivota onnea matkaan, mies kyllä löytää itselleen oikeaa seuraa jos on löytääkseen. Nauti elämästä! Niin minunkin olisi pitänyt tehdä, kaduttaa.

• hetero3

Vaikuttaa homppelilta...

• 7j4jeathbe

Kumpi, aloittaja vai hänen bf?

• 11+16

Toivoton tapaus, tuohan vaatis ensin vuosikausien päähoidon ennen ku voi alkaa normaaliin seksielämään...

• 5432523

"Jos otan suihin, ukko makaa kuin lahna enkä tiedä mikä hänestä tuntuu hyvältä."

Niin minäkin teen. En vaan ole tavannut naista joka osaisi ottaa suihin. Vaimo on muutaman kerran saanut mut laukeemaan suuhun mutta silloinkin runkkaamalla eikä terskaa hyväilemällä. Ei vaikka kuinka kuinka ohjeistaisinkin. Väitän että suihin ottaminen on oikeesti taitolaji jonka vain harvat osaa. Valitettavasti.

• m m m m m

meet your asian lady today runk unf oh yyes

• Acta non verba!

Tee äläkä narise. Jos estää niin sittähän vasta leikki syntyykin!

• kkkkko

Miten edes suostut tuollaiseen? Typerä mies, vaihtoon.
      Jos oma mies tekisi noin niin en kattelisi, ihankuin olisit joku barbara jota miehesi kääntelee miten lystää. Ensikerralla menet päälle ja rynkytät omaan tahtiin, ja teet mitä haluat. Jos ei kelpaa ukolle, ei hänelle sitten tarvitse enää olla sisäänpääsyä sun sisälle. Ei se opi jos annat periksi ja annat hänen tehdä omia juttujaan.

• sinkkumies36

Ota yhteyksiä, kun pistät miehes ulkoruokintaan. Sinkkumies 36 vailla naista.

• Terska113

Tuu tänne, mä voisin ilomielin kostuttaa kärkeä.;) Linkkaa sun kuva.;)

• Olenpsykologi

Tuohan on täysin normaalia, jos on eka suhde. Vai onko miehesi ollut muiden kanssa silleen tai seurustellut? Jos ei ole ollut, niin tuo on aivan simppeli juttu. Seksi= eli kahden erisukupuolen yhdyntä on oikeasti aivan uusi asia, kun sen aloittaa. Varsinkin, jos sitä ei ole mitenkään harjoitellut. Tarkoitan siis yleensäkin orgasmiongelmia sekä- ei voi katsoa silmiin, muuten ei saa orgasmia. On myöskin huomioitavaa, että kaikessa rauhassa tehty (itsetyydytys) on aivan eri asia, kuin toisen kumppanin kanssa tehtävä seksi. Ensinnäkin siihen kuuluu aina (niinkuin sanoin varsinkin ekoilla kerroilla) jännitys ja totuttelu asiaan. En ole työssäni nähnyt ketään, joka olisi väittänyt ensimmäisten kertojen onnistuvan, kuin vettä vaan. Anna miehellesi aikaa totutella asiaan ja niinpois päin. Varmasti osaa jatkossa tyydyttää sinua.

En ole virassani valitettavasti tutkinut tarpeeksi tätä ongelmaa, mutta se ei tule yllätyksenä vastaan. No mennääs vaikka tuohon seksin tahtiin. On normaalia, ettei tuon ikäinen mies vielä osaa täysin kunnolla liikkeitä. Ja hissunkissun tahti aluksi on täysin ymmärrettävää. Ja jännitys varmasti on asiassa mukana. Ja oletko lukenut wikipediasta, että vain puolet naisista saa orgasmin yhdynnässä. Suosittelen lukemaan ja tutkimaan. On hyvinkin laaja tieto alue ja itse olisi tavoitteena lukea kaikki pääartikkelit tuolta, jotka tietysti ovat suomalaisia. http://fi.wikipedia.org/wiki/Orgasmi < Siinä olisi tekstiä. Naisilla tietysti on mahdollisuus (toisin kuin miehillä oikeastaan) saada monin kertainen orgasmi yhdynnässä. Mutta itseäni ihmetyttää, ei edes naurata kun uutisiin upataan tälläistä: "Mies kuoli saatuaan 300 orgasmia yhdessä yössä." En tiedä voiko tuo olla mahdollista millään keinolla, mutta mikään ei tule enää yllätyksenä tässä maailmassa.

Mutta johan sen sanoo biologianlaitkin, että lepovaihe kuuluu miehelle laukeamisen jälkeen. Sitä ei kylläkään ole naisilla, joten miehet ovat monienkin mielestä paskassa asemassa. Ja jos lepovaihe tulee, niin yleensä sen aikana ei voi saavuttaa orgasmia. Tosin jos on ollut kauan aikaa itsetyydyttämättä, orgasmi halut ovat suuremmat ja voi saada putkeen monta sellaista. Tosin käsitteitähän on monia ja riippuu mielentilasta sillä hetkellä ja myöskin halusta. Mutta jos mennään sinun kokemuksiisi seksistä, sanoit vain että haluat tolkutonta "rynkytystä". Voisin sanoa, että se kuluttaa ennemmin tai myöhemmin puhki ja on myöskin huomioitavaa, että seksitä tulee monillekkin lihakset kipeiksi. Monikin nainen on sanonut pärjäävänsä hitaalla tahdilla, mutta taidat kuulua päinvastaiseen ryhmään? Itse en tuomitse kenenkään haluja. Ne olkoot täysin oma asia.

Anna miehellesi aikaa totutella sinun tyydyttämiseen. Myöskin on olemassa seksinukkeja, joilla monikin mies harjoittelee todellista yhdyntää. Liika vauhti myöskin voi irroittaa kondomin siittimestä ja sitä tuskin haluat. Ellette sitten ole suunnitelleet perheen tekemistä? Valitettavasti olen psykologi ja noita asioita käsittelen hyvin vähän. Kannatan/suosittelen myös terapiaa, mutta on varauduttava siihen, että pystytte puhumaan intiimi asioistanne. Itselläni ei edes ole tarvetta puhua seksistä kellekkään sarkastisessa muodossa, vaan päinvastoin. Tätä aihetta käsitellään mielestäni liian vähän, mutta kuka sen sitten kokee hyödylliseksi/hyödyttömäksi, se on toinen juttu. Tietysti nyt torinkulmilla tätä aihetta ei hirveästi halutakkaan puhua. Seksi ei ole kansansairaus, vaan rikkaus, että Jumala on antanut sen ihmisille. Ja se on eteenkin tarkoitettu lisääntymiseen.

Myöskin youtubessa on videoita, joissä tätä aihetta käsitellään. Sielä on moniakin sellaisia, etsi sieltä itsellesi sopivin ja katso. Toivotan lykkyä tykö ja tsemppiä sille rintamalle! Samoin myös hyvää syksyä! T.Psykologi Rasmus, 53v.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2378
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2058
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2017
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1728
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1696
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      168
      1383
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      195
      1322
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1195
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      992
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      991
    Aihe