Hei!
Olemme kaksi sairaanhoidon ja huolenpidon opiskelijaa Tredusta. Teemme opinnäytetyötä Ms-taudista työikäisillä. Toivoisimme saavamme teidän kokemuksianne Ms-taudista:
Diagnoosivaiheesta, miten suhtauduit?
Minkä ikäinen olit kun tauti todettiin? Kuinka vanha olet nyt?
Miten diagnoosi muutti elämääsi ja/vai muuttiko?
Miten omaiset suhtautuivat?
Mikä taudinkuva tällä hetkellä on?
Miten Ms-tauti on vaikuttanut työelämääsi?
Mitkä ovat tulevaisuuden odotuksesi?
Mitä tunteita sairaus on herättänyt sinussa/omaisissa?
Kaikki kokemukset mitä saamme on arvokasta tietoa oppimisemme kannalta. Jos et halua kirjottaa julkisesti tämän otsikon alle, voit lähettää meille myös sähköpostia heikkila.henni(at)gmail.com / [email protected].
Kiitos jo etukäteen :)
Opinnäytetyö MS-taudista työikäisillä
HenniJAHenna
3
305
Vastaukset
- None
Tuskinpa kovin suurta suosiota tulee tämän foorumin kautta tavoittamaan. Suosittelen kääntymään MS - liiton puoleen, jonka kautta saat ilmoituksen näkyviin liiton "ilmoitustaululle".
- neuvoisin jos osaisi
Kehotaisin tutustumaan viljojen vaikutuksesta MS taudin hoidossa.
Amerikkalainen neurologi David perlmutter kirjoittaa sokerin supistavasta vaikutuksesta aivoihin, joka aiheuttaa myös alzheimeria. Aivotoiminnasta on myös MS tauti riippuvainen minun käsittääkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669