Joo olis meikäläisellä tossa ensi viikolla kutsunnat mutta samaan aikaan sattuisi olemaan keskussairaalassa sydäntutkimuksia, joita en nyt millään haluaisi siirtää. Että onkos nyt jotenkin mahdollista siirtää kutsuntoja johonkin muuhun ajankohtaan, ja jos on niin minnes sitä pitäisi käydä soittelemaan?
Kutsuntojen siirtäminen
Korvokurvo
2
2727
Vastaukset
- Melko Eero
Liekö tuo jo selvinnytkin, mutta niissä lapuissa mitä kotiin on kannettu on varmaan yhteystiedot. Käytännössä soitto oman alueen aluetoimistoon.
http://www.puolustusvoimat.fi/portal/puolustusvoimat.fi/?1dmy&urile=wcm:path:/SU Puolustusvoimat.fi/Puolustusvoimat.fi/Maavoimat/Aluetoimistot/- Korvokurvo
Juu, asia kyllä selvitetty soitin tuonne aluetoimistoon ja siirtämisessä ei ollut sitten mitään ongelmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319