psykiatrisen diagnoosin jälkeen?
Potilastietoihin merkinnät hulluudesta.. vaikka alunperin syy sekoamiseen ollutkin ulkopuolinen tapahtuma.
Tukalassa tilanteessa ihan jokaisen hermot petää ja tulee romahdus.
Minäkin ajan hengen mukaan hain apua kun omat voimat eivät riittäneet, mutta enhän minä tarvitsemaani apua saanut vaan hullunpaperit ja voimakkaat lääkkeet.
Nyt kaikki mielenterveyslääkkeet lopettaneena pää kristallin kirkkaasti toimavana ymmärrän suuren psykiatrian huijauksen. Meidät hulluiksi luokitellut halutaan työkyvyttömyyseläkkeelle.
Minä en sen kummemmin hullu ole kuin ennenkään, en vain töihin kelpaa enää.
Tässä sitä 40-v jouduin jäämään kotiin pienellä eläkkeellä.
Kukaan ei minusta päällepäin usko mitä kaikkea psykiatri keksi minun sairastavan.
Mielisairaudet ovat myytti ja iso huijaus. Se mitä terveet kuvittelevat olevan mielisairautta, onkin neuroleptien tuoma harha. Tuo lääkeryhmä saa terveetkin voimaan heikosti.
Miksei kukaan puutu tähän huutavaan vääryyteen? Lääkkeitä syötetään terveille, jotka sairastuttavat ja tekevät käyttäjistään kummajaisia?
Jos minulla olisi ollut tämä tieto vuonna 2012 keväällä käytettävissä psykiatrian petollisuudesta, olisin huilannnut vuoden kaksi ansiosidonnaisella päivärahalla. Nyt minulla on mennyt maine ja kunnia. Olen enää ihmisroskaa ja sekopää.
Minä olisin vain halunnut tehdä työtä ja ansaita elantoni.
Mielenterveyslääkkeet eivät oloani parantaneet vaan ajoivat ajattelumaailmani sellaisiin kiemuroihin, ettei sanat riitä edes kuvailemaan sitä oloa.
Voin pahoin.
Mitä jää jäljelle
3
258
Vastaukset
- aih. maksaa
Otit esille erittäin tärkeän asian. Nyt pitäisi palstalta löytää psykiatri tai psykiatrian hoitaja, joka vastaa asiallisesti kysymyksiisi. Veikkaan, että heitä ei ole. "Aiheuttaja maksaa"-periaate kuuluisi olla tässäkin tilanteessa, sillä aiheuttaja on psykiatri.
- Orjuus ...
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=8995
Amerikan malliin psykiatrian potilaat ja asunnottomat joutuvat orjatyövoimaksi EU-Suomessa. Sitä psykiatrit haluavat lähimmäisilleen. - Orjatyöläinen
Minut on vedetty psykiatria huijaukseen jo ollessani yläasteella. Pääsin jo eläkkeellekin, mutta olen sittemmin jättänyt psykiatrisen hoidon taakseni koska haluan töihin! En todellakaan halua kituuttaa eläkkeellä koko loppuelämääni, mutta psykiatria on varmistanut sen, että minulla ei ole työkokemusta kun minua on pitämällä pidetty psykiatrisessa hoidossa. Silloin kun päätin lähteä pois psyk. hoidosta terapeuttini lannisti minut täysin sanomalla, että en pärjää ja että psykiatrisen hoidon kesken jättäminen tulee vaikuttamaan negatiivisesti jaksamiseeni ja elämääni. Pää on tosiaan kirkkaampi kun olen psyk.lääkkeet jättänyt elämästäni pois, mutta töitä on mahdoton saada kun en ole koulutusta psykiatriselta hoidolta ehtinyt hankkimaan enkä varmaan enää pystykkään hankkimaan kun neuroleptit ovat tehneet tuhoaan muistini toimintaan. Aika vaikea keksiä selityksiä sille miksei minulla ole työkokemusta... en ihan viitsi mennä kertomaan että olen ollut jo eläkkeellä! Mutta jos en töitä saa näin psykiatrian aiheuttaman tuhon jäljiltä niin pakko kai se on palata eläkkeelle kuin tsuostua työkkärin orjatöihin mitkä eivät koskaan johda oikeisiin töihin, ei ainakaan minulla vaikka hyvin olen työni tehnyt. En laske työkkärin orjatöitä oikeiksi työpaikoiksi. Oikeassa työpaikassa en ole koskaan ollut. Olisi ihan kiva saada oikeaa palkkaa niin voisin joskus tehdä sen pitkään haaveilemani aasian matkan... Eipä psykiatria ole saanut minunkaan elämässäni aikaan kun harmia ja ovat roimasti liioitelleet ongelmieni tason... ihan hyvin selviän ilman heidän apuaan jos VAIN SAISIN TÖITÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2775229- 594769
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963744- 512760
- 222277
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461883- 1181800
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991536- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094