Moniko romanimies pahoinpitelee naistansa?

Tuuulaaaa

Tämä on vaiettu juttu, mutta tapahtuu kaiken aikaa ja romaninaiset ei uskalla siitä julkisesti puhua!

48

2060

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rankano Sarita

      Rankano Sarita vastaa kaikille: Ei perheväkivaltaa saa hyväksyä romanikulttuurissa!

      Ei, vaikka olisi kuinka suloinen ja momia poika vanhemmilla!

      Minunkin ex mies oli komia kuin kiiltokuva ja naiset tykkäs siitä, oikein tyrkyttivät ihteään sille ja miehen nokka vaan ylpiänä nousi!

      Minua taas epäili siitä, mitä itse teki, hän huorasi kaiken aikaa ja kun sain hänet monesti siitä kiinni, niin selkään tuli ja lujaa, koska hänellä käry kävi.

      Oli välillä veihtä kurkulla,silmät mustina,naama potkittuna, kuristusta ja hiukset leikattiin veihtellä sen takia, kun minulla oli niin kauniit hiukset,ettei vieraat miehet kiinnittäisi minuun hiuksieni takia huomiota, sen takia pakotti minut maahan selälleen, istui päälleni koko painollaa ja nirhaisi hiukset lyhyiksi!!!

      Että tällaisesta miehestä muut naiset uneksi miestä ihtelleen, osasi kyllä näytellä herttaista ja ihastuttavaa joka naisen unelmamiestä muile, mutta oli itse piru kotona mejän seinän sisällä.

      Ja sukulaiset tiesi sen ja hyväksyivät hänen väkivaltaisuutensa, koska pelkäsivät itsekin häntä!

      ja minä rakastin silloinkin häntä niin paljon ja oli minun kaikkeni, mutta niin se vain meni,ettei minun rakkaus ja uskollisuus häneen vaikutusta tehnyt, koska palkitsi minut väkivallalla ja pelolla!

      Noh, pääsin kuitenkin eroon hänestä ja kiitän luojaani, etten joutunut puulaatikkoon tai rullatuoliin, sain jatkaa elämää ilman jokapäiväistä pelkoa selkäsaunoista!

      • Vaihtakaa parempiin

        "Noh, pääsin kuitenkin eroon hänestä ja kiitän luojaani, etten joutunut puulaatikkoon tai rullatuoliin, "

        No, minkä takia te hyvännäköiset romaninaiset menette näkyvään tuleen ja otatte näitä väkivaltaisia tyranneja ukoiksenne?

        Alkakaa viimein ottaa kaajeita miehiksenne, niin säästytte monelta selkäsaunalta. Ainakin tosi suurella todennäköisyydellä. Onhan niitä väkivaltaisia miehiä kaajeissakin, mutta tosi paljon harvemmin, kuin kaaleissa.


      • Anonyymi

        Ihana mainemies!


      • Anonyymi
        Vaihtakaa parempiin kirjoitti:

        "Noh, pääsin kuitenkin eroon hänestä ja kiitän luojaani, etten joutunut puulaatikkoon tai rullatuoliin, "

        No, minkä takia te hyvännäköiset romaninaiset menette näkyvään tuleen ja otatte näitä väkivaltaisia tyranneja ukoiksenne?

        Alkakaa viimein ottaa kaajeita miehiksenne, niin säästytte monelta selkäsaunalta. Ainakin tosi suurella todennäköisyydellä. Onhan niitä väkivaltaisia miehiä kaajeissakin, mutta tosi paljon harvemmin, kuin kaaleissa.

        Ei kukaan kunnon valkolaismies ota itselleen mustalaista vaimoksi. Ei ota vaikka olisi minkä näköinen.


      • Anonyymi

        Ei sellaiselle sairaalle ihmiselle kenenkään rakkaus merkitse mitään koskaitse eivät osaa rakastaa , luulevat että kaikki ajattelevat kuten he tekevät. Aika raukkamaista sentään hakata heikompaansa kun tietää ettei heikompi voi vastustaa lyöntejä .
        Ne kiiltokuva pojat eivät ole sivistyneiden naisten ihanteita mitenkään , koska ovat itserakkaita olioita joissa itse en näe mitäön hurmaa enkä ole koskaan nähnyt edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan kunnon valkolaismies ota itselleen mustalaista vaimoksi. Ei ota vaikka olisi minkä näköinen.

        Eomaaani naiset ovat todella kauniita , mutta jos on elänyt romaani kulttuurissa niin vaikea hänen on sopeutua valkolaisten tapoihin. Tunsin aikoinani romaani naisen joka kyllä pukeutui valkolaisten tavalla. Hänellä oli vientiä ja muutama epäonnistunut avioliitto , kuoli nuorena . Joten luulen että geeniperimä päättää paljon ihmisen olotilaan ja elämän tapoihin niin romaaneilla kun muillakin


      • Anonyymi

        Millain romani nainen voi erota "sopuisasti"?


    • 5eye5h

      Suomes akat saa turpaansa koko ajan, tääl on nii paljon alkoholisoitua porukkaa että ne kuvittelee kaiken näköstä kun eivät tunne olevansa tarpeeks miestä. niin se on romaneiskin sellaset hakkaa akkojaan jokka ei oo tarppeeks miestä ni sitä pönkittäävät huonoo ittetuntoosa.. sit monet akat on nii tinaleja et ne jättää palaa jättää palaa sama mies joka hakkaa niitä kännipäissää, sit joku koettaa puolustaa ni ne raivostuu sen puolustaja päälle ku ehottaa että jätä se lopullisesti tai vaik mee väliin ku näät tilantee ni monesti käy nii että se akka hyppää raivon vallassa silmille mitä tulit estämään...

      mut suomes on paljon akkoja jotka elää tosissaa nyrki ja hella välissä eivät nää päivänvaloo on niin sairaita miehen pätkiä täs maas ja tietenki tää yleistyvä trendi mies vetää haleksin komerosta ja pamauttaa koko perheen taivaaseen ja ittesä perässä ettei jää vastaa teoistaa raukkoja

      • 4y33y4

        ja naisetkii nykyää tekee tahallaa monesti et pukee paljastavasti ja sit on nii tyrkyllä joka paikas että ei oo aina ihme jos miehet ei luota ja jotkut sekoo päästään.. kyllä naisetkii osaa kieroilla ja pelata samaa teeren peli pitää montaa miestä narussa ja on naisiiki jotka tappelee mieste kaa hakka niit eikä miehet uskalla puhua tai kehtaa.

        nykyää saa koko aja lukee lehistä ku naine vetäs veitellä miestä tai toiste päin ja koko aja pahenee vaan, varmaan joka päivä tääl suomes hakataa puolin ja toisin perheväkivalta on yleistä suomes


      • Anonyymi

        Miksi naiset jäävät suhteeseen missä hakataan . Itselleni riittäisi yksi kerta jos pidettäisiin pahoin , niin lähtisin enkä takasin palaisi . Ei ole miehen oikeus mitenkään koskea naiseen ja aiheuttaa hänelle kipua , sellainen mies on mielestään sairas , ja tarvitsee hoitoa. Siis kukaan ei mitenkään omista puolisoaan .


    • rehellistä puhetta

      Rehellistä puhetta, nostan hattua!

    • Väkivalta on aina

      todella väärin, varsinkin naisia ja omaa puolisoa kohtaan. Olen itse kaaleeitten mies enkä ole koskaan lyönyt kaveriani näidne 25 vuoden aikana, enkä lapsiani. Uskon itse keskusteluun ja asioiden käsittelyyn.

      Miehuullinen mies ei lyö, potki tai uhkaa veitellä naista, se on rahnujen hommaa. Miehen pitää tykätä itsestään sen verran, että käyttäytyy sivistyneesti.

      Naiset, jos olette väkivaltaisessa suhteessa, pelon alla, niin nostakaa se asia esille. Tavalla toisella se olisi käsiteltävä ja tarvittaessa lopetettava sellainen suhde. Ei se sellainen ole edes suhde jossa väkivallalla ja pelolla alistetaan toinen. Miehenä tuomitsen sellaisen teon ja uskon, että meitä on monta!

      Ihmisellä on aina mahdollisuus muutokseen jos omat heikkoudet uskaltaa tunnistaa ja tunnustaa, silloin ne voi voittaa ja päästä pysyvään muutoksen:)

      ILoista päivää kaikille
      -lohano jeeno

      • Viola P.

        Sen takiahan ne miehet hakkaa naisiaan, kun niillä on niin huono itsetunto!!

        Omaa huonommuuttaan ne haluavat näyttää, että nainen pysyy miehen vallan alla.

        Nää huonot oamnarvontunnottomat miehet tarvitsee psykiatrian istuntoja, ei ne muuten pääse eroon siitä huonosta itsetunnosta, vaikka miten kotona kehuttais miestä!


      • Näin on

        Oikeaa miehen puhetta, hortto kaalo.


      • Väkivalta on aina

        Mutta jos nainen tahallaan suututtaa miehen ! Mitäs sitten teet ? Mitäs jos nainen jatkuvasti valehtelee ? Aivan tyhjän päisistä asioista, esim: miksi laitoit noin paljon suolaa keitoon ? En minä laittanut kuin ihan vähän. Miksi ostit kaupasta sitä sun tätä, kun piti vaan kahvipaketti hakia ?
        Miksi et mennyt töihiin, kun sait työpaikan ? Miksi höntäsit koko ajan siellä sun täällä, etkä menny luvattuun työpaikkaan.

        Miksi nainen valehtelee , aivan huvikseen, ja paska asioista ? NAISET OVAT OIKIASTI ERIKOISIA, KOKONAAN TOISEN LAINEN JÄRJEN JUOKSU KUIN MIEHELLÄ. Minusta tuntuu, että sinä valehtelet- lohano jeeno= vai olet sinä iloinen mies ? Mutta jos vaan hohaat. Onko niin, että : pois alta akka valta, iloinen mies huuta sängyn alta. taitaa olla sulla akka valta, eikö niin


    • erastu

      Ainakin vanhemmat miehet yli 40vuotiaat ja siitä ylöspäin, he jos ketkä tarvitsevat väkivallan takia pakkohoitoa psykiatrian sairaalassa, nuoremmat ovat jo ihan fiksuja mutta nää vanhemmat herrat, PHYI !

      • älä sie

        Kyl nää nuoret sällitki hyvänä pittöö ossaa.


    • tumma tai vaalee

      ei se että on romani tee naisen hakkaajaa tai että on vaalee minusta se on luonnevika minun vanhemmat oli yli 40v yhessä enkä nähnyt koskaan että isä olisi lyönyt tai hakannut ketään perheen jäsenistä kyllä he väitteli asioista.Itse olen ollut yli 30v nuoruuven elämän toverin kanssa enkä vielä oo kerenny tappeluasteelle meillä on 3 aikuista lasta ja lapset kiittää meitä vanhempia siittä että on ollu turvallinen ja ehyt koti missä on saaneet kasvaa.MIES joka lyö vaimoaan ja lapsia ei oo mikään mies miehuus tulee näyttää muulla tavalla esim,miehen tulee näyttää perheelleen että minä välitän teistä te ootte mulle läheisiä ja rakkaita asioista pitää osata puhua. olen nähnyt että ei se ole herkkua monen valtaväistönkään naisen elämä hyvin juhlitun illan tai viikonlopun jäljet näkyi vaimon naamassa kun hän tuli maanantaiaamuna työpaikalle.

      • Biire

        Minä oon ollut romanimiehen kans kimpassa ja ikinä aikaisemmin en ole saanut selkääni, mutta kun menin tämän miehen kanssa, niin johan sain senkin tuntea, miltä selkäsauna tuntuu.
        Miehen veljet samanlaisia vaimonhakkaajia ja malli tullut heiän kotoa, isä kans hakkas veljesten äitiä, joten sieltä kotoa poijille tullut mallia.

        Jättäkää hyvät siskot hakkaajamiehenne, parempi vapaana naistenhakkaajista. kuin pyörätuolissa/arkussa loppuelämä, niinkuin joku ylläolevista kirjoituksissaan mainitsi!


    • vaimo

      tuuulaa, ei läheskään niin moni kun luulet, ei kaalomies naista hakkaa kaajomies on siinäkin touhussa paljon ahkerampi.

    • STOPP NAISTEN HAKKAA

      Ikävä kyllä et mitä kotona on saanut nähdä toistuu lapsis.Monesta tulee narkkareita,juoppoja ja naisten hakkajoita.Niin moni nainen on myös hakoteilla justiin kun on nähnyt kaikkia ja se hakkaaminen voi kohdistua lapsiin tai mieheen.Rakkautta eikä viisautta ole ollut ja sitä ei osaa itse kun sitä ei ole ollut kukaan näyttäs.Moni silti myös vaikka vanhemat on kaikkensa tehnyt perheensä eteen niin poijasta tai tyttöstä voi tulla ihan vastoin vanhenpiansa neuvoja ja kasvatusta.Uskon et heikko ihminen,särkynyt ihminen ja pettety ihminen käyttäytyy väkivaltasesti ja en voisi uskoa et se ihminen voi hyvin mut ei osaa muuta ei osaa ottaa itseensä tilanteesta pois ja saada oikia asenteet itselensä.Onko se siitä et ihminen tyntee heikkoa itse tuntoo ja tällä tavalla tuo itseesä ylös joka on väärin.Voisin myös kysyä hyväksyykö miehet joka lyö naisiansa et heidän siskoa lyödään tai tyttöjä.Toisen ihmisen alalentaminen on vastoin lakia ja ihmisyyttä ja ennen kaikkea raamatun sanan vastaan.Ihmettelen syvästi kun joku täälä laittaa raamattun sanoja ja lukuja esille tuomatta sitä oikiaa sisätöä siksi käyttää vain yleensä luvuista jakeita ja vääristelee Jumalan sana ja sitä pohjaa mitä Jumala asioilla tarkoittaa.Sinä joka näin teet niin kuinka sulla on uskalus toimia näin ja muuttamaan Jumalan sanaa myös mennä Hänen suunitelmien yli vääristelemällä sitä koska Jumala osoittaa et naisen ja miehen tulee rakastaa ja kunnoittaa toisiansa ja yhdessä katsoa elämäänsä niin et kumpikin voi hyvin ja olla yksimielisiä lapsiensa kasvatuksessa.

      • Unto Omatunto

        On niitä silti keinoja romanitytöillä välttää joutumasta näiden väkivaltaisten paskiaisten orjuuttamiksi. Heittäkää se pöhkönnäköinen kansallispuku pois ja hakeutukaa kunnollisten kaaje-miesten seuraan. (Mieluummin vielä uskovaisten sellaisten.) Ottakaa kunnollisia kaajemiehiä ukoiksenne. Ei sitä yhtä lyhyttä elämäänsä pidä kenenkään tuhlata jonkun väkivaltaisen tyrannin oikkujen myötäilyyn

        Tähän tietysti esietään vastaväite, että hakkaa ne kaajetkin naisian. Niin niistä jotkut tekevätkin, mutta kaajeeet tiedostavat, että kaikkien heidän yläpuolellaan on aina vahvempi voima eli Suomen laki. Naisen pahoinpitely on avioliitossakin toteutettuna rikos ja tästä rikoksesta vastuuseen joutuminen on kaajeitten parissa jo varsin jokapäiväinen ilmiö.


    • wilma1

      Miksi naiset niin paljon piilottaa ja salaa omia selkäsaunojansa?

      Ei siinä ole mitään häpeämistä, päinvastoin, sitä hakkaavaa miestä katsotaan alaspäin ja naista ylöspäin

      • Anonyymi

        Ihan niin miksikä niin tekevät. Eivät uskalla muuta kun piilotella ja vähätellä. Miten sellaisen kanssa voi ykeensä jatkaa suhdetta joka hakkaa toisen, silloin on ylittänyt rajat ja kerta riittää niin silloin nostetaan kytkintä, sellainen mies on siåaitåras ja pahasti. Poliisi ilmoitus on tehtävä pahoinpitelystä .kahelit kaltereiden taa


    • nainen tukholmasta

      nämä kaaleen miehet jotka hakkaa naisia,ei oo jeerot saaneet äitiltään huomioo tarpeeksi pienenä.niillä on krooninen huomiontarve ja pelko kova että nainen jättää jos sitä ei pidä pelon alla. ja noin 80% kaaleen miehistä tekee sitä enemmän tai vähemmän,niillä on polosilla niin huono itsetunto ja kova alemmuudentunto.hyi. minä oon sitä mieltä että sellasille miehille ,jotka piinaa akkojaan henkisesti tai psyykkisesti joutais tappelemaan oikein kunnon miehen kanssa ja pahan miehen,ja veittisille tietenkin..

      • Lilalila

        Naiselle tukholmasta: Sinä kirjoitat aivan minun suulla. Niin totta,niin totta.
        Omakohtaisia kokemuksia just sellaisesta miehestä, joka oli huomion kippee joka tavalla.
        Mutta eipäs mennyt isompiensa päälle, vastas että eihän hän sentään hullu ole, että menis jonkun vahvemman päälle, hakkaa vaan sellaisia häntä pienempiä, ettei saa itse selkään! Näin vastasi, kun sisko oli hälle sanonut, että mikset mene isojen miesten päälle!


      • Anonyymi
        Lilalila kirjoitti:

        Naiselle tukholmasta: Sinä kirjoitat aivan minun suulla. Niin totta,niin totta.
        Omakohtaisia kokemuksia just sellaisesta miehestä, joka oli huomion kippee joka tavalla.
        Mutta eipäs mennyt isompiensa päälle, vastas että eihän hän sentään hullu ole, että menis jonkun vahvemman päälle, hakkaa vaan sellaisia häntä pienempiä, ettei saa itse selkään! Näin vastasi, kun sisko oli hälle sanonut, että mikset mene isojen miesten päälle!

        Ihan niin selkärangaton oloio raukka hakkaa heikompaansa, siinäkin jo näkyy se huono itseluottamus joten sellainen on jätettävä heti eka hakkauksen tapahduttava, sillä jos ei jätä niin hakkaamisen jatkuu


    • Kallion Kyösti

      No kyllähä meistä suurin osa antaa sitä hyvää aina sillon tällön että eukko tietää paikkansa, eli sanoisinko mää 90% *nauraa*

    • yxmuijjavaa

      Minua ei oo ikinä pahoinpidellyt, mutta piiskaa olen kyllä saanut jo pienestä ja myöhemminkin, ja remmistä

      • niinpäjoo

        Piiskaa joo, mutta sitä ei lasketa. Iteppä aina kerjään.


      • keksittynimi

        Aina on piiskattu, kun tekee jotakin väärää eikä se miksikään ole muuttunut nyt vanhempana. Miehellä sama juttu ja se on piiskannut minua siitä lähtien kun mentiin yhteen. Onneksi ei tuon pahempaa kuitenkaan. Tekisi kyllä välillä antaa samalla mitalla takaisin, mutta se ei onnistu.


      • Anonyymi
        keksittynimi kirjoitti:

        Aina on piiskattu, kun tekee jotakin väärää eikä se miksikään ole muuttunut nyt vanhempana. Miehellä sama juttu ja se on piiskannut minua siitä lähtien kun mentiin yhteen. Onneksi ei tuon pahempaa kuitenkaan. Tekisi kyllä välillä antaa samalla mitalla takaisin, mutta se ei onnistu.

        Olet typerä jos jäät piiskattavaksi se ei ole kenekään oikeus että kosketaan toiseen. Olet itse sairas jos jäät suhteeseen jossa aikuista ihmistä,kasvatetaan piiskalla se on sairasta touhua.


    • kysynvaannottamiksi

      Olen valkolainen ja olen monasti jutellut kauniiden romaninaisten kanssa, mutta se keskeytyy aina, kun joku sukulainen, veli tms tulee paikalle vahtimaan ja keskustelu loppuu kuin veitsellä leikaten. Mitä pahaa siinä on jos romaninainen keskustelee jonkun kanssa? Romanimiehelle on kuitenkin lupa vaikk paneskella valkolaista akkaa tai jopa perustaa perhe, mutta toisinpäin ei homma näy toimivan..
      Voisiko joku romani vastata että miksi?

    • Sattuusattuu

      Minun ukko on nii omistava ettei kehtoa katella hetkeekään vierasten kansa puhumista. Kotona siitä siten kuulee ja saa kuulema sitä mitä pyytää. Aina on koinimasa kun jonkun miehen kansa sanan vaihan. Kotiin mentiin nii paino lattiaa ja aukas vyösä uhkas lyyä, sitte veti hamehet ylös ja alko panna niin kovaa että vattanpohja hellänä päiviä. En jaksas sitä enää, mutta sitten uhkaa nii pakko antaa. Ei välitä kiihkossaan vaik toises huonees oisxalaikänen poika. Se kuulee kuinka äitiä koinitaa, minkähän mallin saapi. Täälä nimetöntä uskallan kirjotoo, mitä siskot voisin tehä tilanteesani?

      • Anonyymi

        Jätä ihmeessä miehesi. Kai tiedät, että raiskaaminen ja hakkaaminen on laitonta Suomessa? Pistä paskaukkosi vankilaan, sinne tuollaiset mulkvistit kuuluvat.


      • Anonyymi

        Jätä tuo "mies"!! Jos ei muuten, lapsi mukaan ja turvataloon. Tuollaista ei kenenkään tule sietää missään nimessä.


      • Anonyymi

        Meidän kaupungissa oli yksi joka oli vaimonsa työpaikalla vahtaamassa koko ajan mitä hän tekee, vaimo oli apteekissa myyjänä koulutettu viisas ihminen joka rakastui rumaan olioon , kaikki sitä ihmettelivät , nainen sai lopputilin kun mies ärähteli mie asiakkaille apteekissa , ja heistä tuli sosiaalin elättejä miehen käytöksen vuoksi . Lapsetkin heiltä,otettiin pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän kaupungissa oli yksi joka oli vaimonsa työpaikalla vahtaamassa koko ajan mitä hän tekee, vaimo oli apteekissa myyjänä koulutettu viisas ihminen joka rakastui rumaan olioon , kaikki sitä ihmettelivät , nainen sai lopputilin kun mies ärähteli mie asiakkaille apteekissa , ja heistä tuli sosiaalin elättejä miehen käytöksen vuoksi . Lapsetkin heiltä,otettiin pois

        Surullista, niin surullista


    • reipassmies
    • eipahallaeitahallaan

      Tuntuu olevan jutuista päätellen samoja piirteitä romani ja arabi kulttuurissa jossa nainen on just ei minkään arvoinen. Kelpaa laittamaan ruokaa, pesemään pyykkiä ja purkamaan lapsia.
      Aina toitotetaan ettei romaneilla ole suomessa oikeuksia ja sit vedetään se rasismi kortti esille, no, kannattaisko tulla pois sieltä hevoskärryjen aikakaudelta ja sopeutua yhteiskunnan normeihin? Koulutus, työ, lakien noudattaminen vaikka ensi alkuun? Veikkaan että pitkässä juoksussa romaneihin liittyvät ennakkoluulot kuihtuisi, jos moni näkisi romanin esimerkiksi palkkatyössä tai valkolakki päässä koulun päättäjäisissä. Ellei lakki niin edes jotkut ammattipaperit että voisi hakea elinkeinoa.
      Mutta romanit itsetietoisesti sulkeutuvat yhteiskunnan ulkopuolelle omiin piireihinsä, eivät halua kouluttautua, hankkia työtä eikä heillä tunnu olevan mitään halua muuttaa tapojaan. Ja mikäli olen oikein ymmärtänyt tälläkin palstalla olleista kirjoituksista, jo lapsia opetetaan vihaamaan valtaväestöä ja opetetaan että varastaminen ja muu käytös on ihan ok jo pienestä pitäen. Voitaneen puhua jonkinasteisesta aivopesusta ilman että lapsella on mitään mahdollisuutta muodostaa omaa käsitystä valtaväestöstä..

      Niin, mikä sitä rasismia sitten on ja kenen puolelta...tuntuu että romanit kaivavat sitä kuoppaansa itse, silloin on turha syyttää valtaväestöä.

      Kiitos ja anteeks, jos jollain tumma ja hehkuva veri kuohahti tämän kirjoituksen takia, niin mainittakoon etten ole rasisti tai kirjoittanut tätä provosoivassa hengessä. Yhtälailla kun meitä valtaväestöä haukutaan talonpojiksi ja mulliturviksi ja ties miksi, pidän oikeuden kirjoittaa näkemistäni ja kokemistani epäkohdista liittyen romanikulttuuriin ja romanien asemasta Suomalaisessa yhteiskunnassa.

    • Anonyymi

      Ne naiset ei uskalla kertoa. Ne alistuu.

    • Anonyymi

      Sinkkuna on hyvä elää🌷🌸💮

    • Anonyymi

      Kyllä se on hyvin harvinaista. Emme voi valittaa.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe