Sinä juuri yksinäinen, oletko ollut treffeillä milloin viimeksi?
Milloin viimeksi olit treffeillä?
82
939
Vastaukset
- never
En ole koskaan ollut treffeillä, t: mies 35v.
- foreveralone1
itekkään en ole vielä koskaan ollu :/ naisilla/tytöillä ei kiinosta kiltit pojat/miehet
- m27.
yhdyn kuoroon, 27v mies ei treffejä.
- kiltti mies.
Pyysin joskus yhtä naista treffeille ja sain pakit koska olen liian lyhyt. Toisin sanoen olin sille liian ruma.
- la donna
Ei lyhyt mies (tai nainen) ole ruma. Sophia Lorenillakin oli itseään paljon
lyhyempi mies, Carlo Ponti eikä se rakkauden syttymistä haitannut.
Olette kirjoittelijat niin nuoria että teillä on vielä paljon mahdollisuuksia
elämässä. Tutustukaa rohkeasti toisiinne, älkääkä vaatiko täydellisyyttä sillä
jokaisella ihmisellä on puutteensa ja hyvät puolensa.
- mies mennyttä
En ikinä koskaan milloinkaan. Yksin elän, yksin kuolen, kaikilta unohdun.
- Shadowraven
Minulla piti olla treffit, mutta tämä henkilö johon oli tarkoitus tutustua, ei sitten halunnutkaan tavata ulkonäköni takia. Olen siis 23 vuotias nainen, yksinasuva (yksinäinen muutenkin.) Se on sitten varmaan pakko uskoa että en kelpaa kenellekkään. Harmi, koska olisi ollut mukavaa tavata uusi ihminen.
- eihätää:)
Höpsis. Tuo henkilö oli vain liian pinnallinen tai ette olleet tarpeeksi samantasoisia. Etsi tasoistasi seuraa.
- tgfuyhgugh
2006
- N40++
2012 kevättalvella.
- Tynnyri-Eikka
Taisi olla kesän kynnyksellä 2012.
- läskijapettynytmiehi
Sunnuntaina kävin "treffeillä" pitkästä aikaa vuosiin. Ja tuloksena: mies lähti meneen 5 minuutin kuluttua, koska sen tuttuja (KUULEMMA)tuli samaan kahvilaan! Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Taisi hävetä tällaista läskiä niin paljon :( On se nyt uskottava, etten kelpaa kellekään, koska näin kävi jo silloin kun viimeksi tapasin miehiä, kellekään en kelpaa, koska on ylipainoa :( En enää koskaan tapaa ketään, sen vannon. En jaksa näitä pettymyksiä. Mikä teitä miehiä vaivaa kun en kelpaa!?!
- eihätää:)
Oletko käynyt treffeillä myös läskien miesten kanssa, etkä ole silloinkaan kelvannut?
- läskitäällätaas
eihätää:) kirjoitti:
Oletko käynyt treffeillä myös läskien miesten kanssa, etkä ole silloinkaan kelvannut?
Kyllä, olen käynyt myös läskien miesten kanssa treffeillä, enkä ole kelvannut silloinkaan.
- hyvää jatkoa
läskitäällätaas kirjoitti:
Kyllä, olen käynyt myös läskien miesten kanssa treffeillä, enkä ole kelvannut silloinkaan.
On miehiä jotka tykkäävät pyöreämmistä naisista. En usko että läskit haittaavat kunhan uskot itseesi ja pidät iloista mieltä yllä. Niinkuin olet huomannut
myös miehissä on ns. läskejä. Monet heistä ujoja eivätkä kehtaa lähestyä
naisia mutta todella kultaisia kun heidät oppii tuntemaan. Pidä huolta itsestäsi
äläkä tyydy toiseksi parhaaseen !! - eiköhän löydy
hyvää jatkoa kirjoitti:
On miehiä jotka tykkäävät pyöreämmistä naisista. En usko että läskit haittaavat kunhan uskot itseesi ja pidät iloista mieltä yllä. Niinkuin olet huomannut
myös miehissä on ns. läskejä. Monet heistä ujoja eivätkä kehtaa lähestyä
naisia mutta todella kultaisia kun heidät oppii tuntemaan. Pidä huolta itsestäsi
äläkä tyydy toiseksi parhaaseen !!Eiköhän sitä löydy tosiaan tälläisiäkin miehiä.
Melkein vain kannattaisi aiheesta jo etukäteen mainita jne. Ettei tulisi tuollaisia ikäviä tapauksia jälkikäteen. - joku vaan
läskijapettynytmiehi:
äläpähän kuule sikojen mielialoista välitä.....
kyllä kuule kelpaat ole sitten kuule varma siitä..:)
Iselläni oli juuri tyttö vähän alla 120 ja mikä enkeli ...ikänä en enää muunlaisia
halua Mikä naisellinen pehmeys ja mikälämpö tuli hänen rinnastaan minuun
ikinä unohda sitä tunetta
Vielä kerran älä SIKOJEN anna masennuttaa HULLUJA kuule riittää
.
Haluaisin kirjoitella kanssasi!!!!
on minulla oma reg nimi jos haluat saat sen?
- etkö halua laihtua.
Mikset laihduta sitten?
- ye4h rit3
Just. Eli kaikilta muiltakin ketjun/palstan kelpaamattomilta ja yksinäisiltä voinee samoin kysyä, että "miksi et tee sitä ja tätä, että kelpaisit"? Kaikki vaan muuttumaan muiden (suuren enemmistön mielen ja ihanteiden mukaiseksi)! Sittenhän koko palstan voi lopettaakin...
En ole itse lihava, mutta tuo lihaviin kohdistuva muuttumisen vaatimus on jotain niin vajaata kuin voi olla. Kenelle muille tuota kaupattaisiin samalla tavalla? Lyhyille luidenvenytysleikkauksia, rumille esteettistä kirurgiaa, sosiaalisesti kömpelöille lobotomiaa ihan hyvää tarkoittaen? - kylläkyllä
ye4h rit3 kirjoitti:
Just. Eli kaikilta muiltakin ketjun/palstan kelpaamattomilta ja yksinäisiltä voinee samoin kysyä, että "miksi et tee sitä ja tätä, että kelpaisit"? Kaikki vaan muuttumaan muiden (suuren enemmistön mielen ja ihanteiden mukaiseksi)! Sittenhän koko palstan voi lopettaakin...
En ole itse lihava, mutta tuo lihaviin kohdistuva muuttumisen vaatimus on jotain niin vajaata kuin voi olla. Kenelle muille tuota kaupattaisiin samalla tavalla? Lyhyille luidenvenytysleikkauksia, rumille esteettistä kirurgiaa, sosiaalisesti kömpelöille lobotomiaa ihan hyvää tarkoittaen?Lihavan ei tarvitse käydä missään leikkauksessa muuttuakseen hoikaksi.
- 10+13
ye4h rit3 kirjoitti:
En ole itse lihava, mutta tuo lihaviin kohdistuva muuttumisen vaatimus on jotain niin vajaata kuin voi olla. Kenelle muille tuota kaupattaisiin samalla tavalla? Lyhyille luidenvenytysleikkauksia, rumille esteettistä kirurgiaa, sosiaalisesti kömpelöille lobotomiaa ihan hyvää tarkoittaen?Puhut lihavan ihmisen laihduttamisesta ihan kuin se olisi mahdoton asia? Laihduttaminen on maailman yksinkertaisimpia asioita, ei syö liikaa. Vaatii itsekuria jota ei naisilta löydy.
- läskinen lihas
10+13 kirjoitti:
Puhut lihavan ihmisen laihduttamisesta ihan kuin se olisi mahdoton asia? Laihduttaminen on maailman yksinkertaisimpia asioita, ei syö liikaa. Vaatii itsekuria jota ei naisilta löydy.
Naiset on erilaisia kuin miehet. Esimerkiksi naisilla on rintarauhaset miehellä on rintalihakset.
- monet tekijät
ye4h rit3 kirjoitti:
En ole itse lihava, mutta tuo lihaviin kohdistuva muuttumisen vaatimus on jotain niin vajaata kuin voi olla. Kenelle muille tuota kaupattaisiin samalla tavalla? Lyhyille luidenvenytysleikkauksia, rumille esteettistä kirurgiaa, sosiaalisesti kömpelöille lobotomiaa ihan hyvää tarkoittaen?Lihavuus on usein geeneissäkin. Ei sitä noin vain laihduteta yhdessä päiväss. Eikä tilannetta kai helpota sekään jos on vielä muita ongelmia taustalla.
Omalla kohdallani en liho juurikaan vaikka söisin mitä tahansa. En ole tosin nainen. - tiedetty juttu
läskinen lihas kirjoitti:
Naiset on erilaisia kuin miehet. Esimerkiksi naisilla on rintarauhaset miehellä on rintalihakset.
Naisten kohdalla ei tosiaan päde ihan samat säännöt tämän asian kanssa kuin miehillä ja olen mies itsekin.
- nainen
ei ole tarvis
- onkokivavittuilla?!
voi kultarakas, arvasin että täältä saa vaan vittuilua. on niin helppo vittuilla kasvottomana. tule sanomaan päin naamaa!
ps. laihdutan koko ajan, kilpparin vajaatoiminta mielialalääkkeet on vaan sellainen kiva turvotuscocktail. Liikun 4-5 tuntia päivittäin, enimmäkseen syön vaan kaurapuuroa rasvattomalla maidolla kun ei muuhun oo osa-aikatyöläisellä varaa.- nainen
en syö niitäkään
- etkö halua laihtua.
No ei kaurapuurolla laihdu eikä maidolla. Jos oikeesti haluu laihtua niin pitää syödä kunnolla. Monet sitä ei tajua mutta pitää syödä 4-5 kertaa päivässä jos haluu laihtua ja pitää liikkua kans. Eikä tuo ollut vittuilua. Jos olet sairas niin laihdutat turhaan koska ei miehet halua sairasta naista joka vetää mielialalääkkeitä. Ei naisetkaan halua sellasta miestä- Emme siis voi auttaa sinua. Tosin ei naiset halua tervettäkään miestä eivätkän halua tutustua. Naiset ei taida itsekkään tietää mitä haluavat joten me yksinäiset voimme vain toivoa että naiset keksivät mitä haluavat. Niin ja lihavat naiset ne vasta nirsoja ovat. Olen pyytänyt monia treffeille mutta aina olen saanut pakit.
- hrhrhrrhvrvrv
Miehet eivät halua naista jolla on jokin sairaus?? No tämä se vasta nirsoa ja typerää on!
- bnmbnmbmbnm
hrhrhrrhvrvrv kirjoitti:
Miehet eivät halua naista jolla on jokin sairaus?? No tämä se vasta nirsoa ja typerää on!
Turhaa yleistystä liikkeellä.
- ylikorostettu ulkonä
"Niin ja lihavat naiset ne vasta nirsoja ovat. Olen pyytänyt monia treffeille mutta aina olen saanut pakit."
Useimpien miestenkin (ja varmaan naistenkin) ajatuskulku on sellainen, että isommat naiset olisivat helpompia. Mutta oikeasti tämä tilanne saattaa mennä täysin päinvastoin.
Isommat naiset voivat olla tosi nirsojakin ottamaan esim. kooltaan pienemmän miehen.
Ylipäätään ulkonäköllä yms. ei ole niin isoa merkitystä vaatimusten kohdalla kuin yleisesti ajatellaan vaan muillakin asioilla on väliä.
Tosin niissä tapauksissa missä nainen tiedostaa/ylikorostaa omaa ulkonäköänsä, niin silloin se vaikuttaa paljon enemmän kuin silloin jos tälläistä ei tapahdu. - asenne vaikuttaa
hrhrhrrhvrvrv kirjoitti:
Mielialalääkitys on sanana paljon pahempi kuin mitä se välttämättä todellisuudessa on. Asiaan vaikuttaa myös sekin, että miten itse suhtautuu kyseiseen tilanteeseen eli suhtautuuko negatiivisesti "olen mielenvikainen hörhö joka vetää mielialalääkkeitä" vai että "samalla tavalla monet muutkin näitä nappailee".
Se asenne ja asiaan suhtautuminen siis ratkaisee enemmän kuin se että käyttääkö jotakin tuollaisia pillereitä vai ei.
- mielenkiintoista...
En ole koskaan ollut treffeillä. Olen 37 vuotias mies.
- harvinainen
olen itse 25v nainen enkä muista milloin oisin ollut, koska siitä on kuitenkin aikaa, kun viimeksi olin. eikä siitkään oikein tahtonut tulla mitään, kun jätkä jo juoksi toisen syliin.
Olen siis aina ollut todella hoikkaa harvinaisen oireyhtymänitakia ja pitänyt itseäni muutenkin jonkin verran rumana. - ehkä joskus
On ole koskaan ollut, mutta toivottavasti joskus vielä olen. Huonoa tuuria ja omaa saamattomuutta.
Nainen 20 v - Auringon säde
En koskaan. Mutta ei se mitään, vielä on aikaa.. -toivottavasti myös hermoja. :)
Yhden ainoan kerran elämässäni yksi ujon oloinen mies tuli puhumaan ja oli oikein mukavakin, mutta en kai sitten kelvannut kun hän ei enää edes moikannut yms vaikka sanoin että häneen oli mukava tutustua... Tai sitten hän vain käsitti väärin, etten ollut itse kiinnostunut (edes kaverina) kun en mennyt syömään kun oli pakko tehdä muuta hommaa.. :/
Yli kakskybäne tytsy
Mielenkiintosta tietää mitä te vanhemmat miehet sitten teette kun ette seuraa ole saaneet? Tai kun niin moni täällä vaikuttaa niin aidoilta ihmisiltä, että ihmetyttää vain miksette ole jo perheen isiä yms. :D tuo kuulostaa niin surulliselta, miten hoette, että "yksin koko elämä" yms. Tekis mieli halata kun nii pettyneiltä vaikutatte... Ei saa luovuttaa hei :)Voin sanoa että en ole tehnyt mitään. Toissa viikonloppuna oli ensimmäinen kerta, kun lähestyin naista baarissa. Ja toissa keväänä lähestyin ekan kerran naista netissä, mikä johti kolmiin treffeihin.
- Auringon säde
wlfwd kirjoitti:
Voin sanoa että en ole tehnyt mitään. Toissa viikonloppuna oli ensimmäinen kerta, kun lähestyin naista baarissa. Ja toissa keväänä lähestyin ekan kerran naista netissä, mikä johti kolmiin treffeihin.
No kyl sitä ihmiset nyt aina jotain tekee - ellei oo jumittunu neljän seinän sisään ja joku muu tuo ruuat kotiin :)
Auringon säde kirjoitti:
No kyl sitä ihmiset nyt aina jotain tekee - ellei oo jumittunu neljän seinän sisään ja joku muu tuo ruuat kotiin :)
Siis en ole tehnyt mitään löytääkseni seuraa. Ihmistenilmoilla oloa ja katsekontaktin hakua en laske, kun eivät ole koskaan toimineet.
- Auringon säde
wlfwd kirjoitti:
Siis en ole tehnyt mitään löytääkseni seuraa. Ihmistenilmoilla oloa ja katsekontaktin hakua en laske, kun eivät ole koskaan toimineet.
Niin, mutta kai olette jossain harrastukissa/koulussa/töissä/yms missä väkisinkin tulee oltua muiden ihmisten ilmoilla..? Ja sitä kauttahan on kai helpompi saada ensin kavereita -> itseluottamusta -> ehkä jotain enemmänkin?
Auringon säde kirjoitti:
Niin, mutta kai olette jossain harrastukissa/koulussa/töissä/yms missä väkisinkin tulee oltua muiden ihmisten ilmoilla..? Ja sitä kauttahan on kai helpompi saada ensin kavereita -> itseluottamusta -> ehkä jotain enemmänkin?
Työ ja harrastukset vahvasti miespainotteisia. Eikä kaverijutuista ole vielä koskaan kehittynyt mitään muuta. Yleensä ne on niitä sosiaalisempia ja lahjakkaampia tapauksia, jotka noissa piireissä saavat jotain aikaiseksi.
- Idiot pharmacy
Mielenkiintoisia vastauksia tullut tähän ketjuun. Edustaakohan se palstalle kirjoittajien keskiarvoa jollain tapaa. Eihän sitä ketään missin tai mallin ulkonäöstäkään nauttivaa ilman mitään omaa kontaktia tulla kotoa treffeille hakemaan.
Itse olin deiteillä reilu kuukausi sitten. Oli kiva keissi ja samoin koko ilta. Ei nyt mitään maata järisyttävää tai välttämättä sen suurempaa sielujen sympatiaa, mutta ainakin hyvää vaihtelua omiin rutiineihin. Oli kiva myös vaihteeksi hymyillä jonkun muunkin kuin työkaverien väkinäisille jutuille :D
Yömyöhään vielä tekstarein vakuuteltiin molemminpuolista kiinnostusta jatkoa ajatellen..- mies 35v
En edes tiedä, miten treffeille pääsee. Olen joskus laittanut nettiin ilmon ja vastaillut joihinkin ilmoihin. Yhtään vastausta ei ole tullut.
Ei niin, että asia sanottavasti kiinnostaisikaan.
- no date newer
En edes tykkää treffeistä. Pitäis 5 minuutis tehdä vaikutus naiseen koska naisilla on niin paljon ennakkoluuloja. Siksi en edes jaksa mennä treffeille tai pyytää ketään treffeille.
- darkrhapsody
En ole koskaan ollut :( olen 20v. nainen
- pöytäliina
Oishan toi kiva mennä, mutta eipä kukaan pyydä(tässäkin on se että en uskalla itse vaikka olisi kuinka kiinnostava ihminen). En usko omaan ulkonäkööni ja keskustelutaitoihin.
- kiltti mies.
Miten niin, jos tuo on sun kuvas niin olet tosi kaunis nainen. Tuollainen nainen sais miehen helposti,
- setä
Ei sun ulkonäössäsi ole tosiaan mitään vikaa. Sulla on kauniit kasvot.
- pöytäliina
kiltti mies. kirjoitti:
Miten niin, jos tuo on sun kuvas niin olet tosi kaunis nainen. Tuollainen nainen sais miehen helposti,
niin no toi on sen monen kuvan jälkeen ja sit kun otat meikit pois yms.
- some111
pöytäliina kirjoitti:
niin no toi on sen monen kuvan jälkeen ja sit kun otat meikit pois yms.
Meikit pilaa vain ulkonäköä !. i say meikille no
- tiesin sä tuut kohta
some111 kirjoitti:
Meikit pilaa vain ulkonäköä !. i say meikille no
Kyl ne meikit oikeasti parantaa ulkonäköä. Pitäisi nähdä huippumallien kasvotkin ilman meikkiä, niin huomaisi mikä ero sillä "luonnollisuudella" on. Vaikka eivät nuo huippumallit ole yleensä muutenkaan sieltä ulkonäöltään ihan huipputasolta.
Mut eipä tuossa ylemmässä kuvassa mitään vikaa ole.
Enemmän taitaakin vaikuttaa se että uskaltaako itse ottaa yhteyttä tai laittaa ilmoitusta tms. - eiyksinäinen
Pöytäliina:
EI tarvita ulkonäköä...se on häviävää..ns "häikäisevä" kauneus vaikuttaa vain
niille joita tyhjä ulkonäkö "häikäisee"
Ulkonäöllä ei KOSKAAN pääse pitkälle (ei mihinkään)
Kskustelutaitoa on sinulla riittävästi..kirjoituksestasi näkyy kyllä hyvin
VAIN elokuvissa käytetään suuria .unohtumattomia "lauseita"
Kyllä sinäkin osaat: Hei "sinäkin pidät"....."olen itsekin usein"....."voisimmeko".......
"Minua on Aina kiinnostanut"....."Pidätkö.....
Mikä nyt tilanne sitten onkaan
Muista että normaali ihminen ilahtuu Aina kun joku tulee puheille
EI tarvitse mitään Hamletin kuolemattomia lauseita, kuten monesti niin luullaan
- gameman
noin 10 vuotta sitten... -.-
- fhgfhgfd
En koskaan. Mies 34 vuotta. Lapsena ja nuorena leikin paljonkin tyttöjen kanssa, mutta siihen se jäi.
- Harjuvalta
Viimeksi olin treffeillä syyskuun alkupuolella, ja niihin treffeihin päättyivät koko kesän kestänyt vilkas treffailukausi. Siis vilkas näin palstalle tyypillisen miehen näkökulmasta, ei Don Juanin. Kolmea naista ehdin kesän aikana tapailla, kaikki tapasin tämän saman palvelun treffiosiossa.
Ei niistä kuitenkaan sen enempää tullut, itsetuntoa vain söi, kun niin lupaavalta vaikuttaneista siemenistä ei kasvanutkaan kukkatarhaa. Tarvittiin runsaan kuukauden kestänyt salitreeni, jotta itsetunto palasi taas pelikentälle.
Sellainen fiilis kuitenkin jäi, vaikka treffikumppanit olivat ihan mukavia naisia, etten minä taida enää viitsiä. On liian jännittävää tavata uusi ihminen, liian vaikeaa yrittää suhtautua häneen yksilönä ja unohtaa menneet pettymykset, liian suuri kontrasti sille, että aluksi kirjoitellaan viestejä liki päivittäin, mutta parin ensimmäisen tapaamiseen jälkeen viestien joki kuivuu tyhjän postilaatikon Saharaksi.
Ei taida rakkaus, parisuhde, ja lapsiperheen arki olla minua varten. Olenkin päättänyt vaihtaa lähestymistapaani elämääni, ja hylätä keskiluokkaisen unelman tavoittelemisen. Löydän niin paljon iloa liikunnasta, että yritän täyttää sillä entistä suuremman osan elämästäni. Ikäiselleni (35v) löytyy kyllä mahdollisuuksia ammattimaiseenkin urheiluun, tai ainakin SM-kisoihin osallistuminen vaikkapa leuanvedossa on ihan realistinen tavoite. - Yksi omena puussa
Kyllä tästä on pari-kolme vuotta viime treffeistä. Jaa no jos oikein muistelen niin kesällä 2012 oli mutta se oli täys farssi ja pettymys. Sitten en ole edes yrittänyt mitään.
- yksinäinen.
Joskus teininä. Enään en uskalla treffeille vaikka olen jo yli 30 vuotta. En ole niin sosiaalinen etttä treffeistä ei tulis mitään kun en keksi mitään puhuttavaa.
- yksi.n
Mua ei haittaisi treffeillä toisen puhumattomuus..en osaa itsekkään enää puhua, niin olisi jollain tapaa helpotus, kun ei tarvis yksin hävetä sitä. Puhuttavaa syntyy pikkuhiljaa enemmän, kun tuntee toisen paremmin. Oishan se kiva tapailla jotakuta, vaikkei puhuttavaa juuri olisi.
Pitäis pystyä puhumaan näistä peloista etukäteen ja yrittää päästä treffeille sellaisen kanssa, joka ymmärtää. Ja harrastaa treffeillä yhdessä kaikenlaista, niin siitä voi syntyä keskustelua ja puhumisen tarvekin voi vähentyä, kun tekee asioita.
- fyhjvbkjnk
En ole ikinä seurustellu tai ollut treffeillä. Kielareita pidemmälle en ole ikinä päässyt. Nuorempana kun vielä oli muutama kaveri niin silloin tuli käytyä bileissä silloin tällöin. Silloin kun olin jostain kiinostunut niin sain aina n. vuoden päästä kuulla että olis ollut vastakaikua ja samaan aikaan sellaiset joiden kanssa en haluaisi ikinä olla kiinnostuivat. Kolme kertaa olen ihastunut elämäni aikana ja aina 6kk tai 1V myöhemmin sain tietää että mahiksia tosiaan oli mutta kun AINA ihastukseni kaverit jotka olivat minuun ihastunut puhuivat paskaa omalle ihastukselleni niin ei siitä ikinä mitään tullut. Miettikää! kolmekertaa kussut tuolla tavalla. Vähemmästäkin loppuu into jos kerta jokin ylempi voima päättää ettei mulle ketään anneta.
Noista ajoista on tosin vuosia. Olen nyt 24 tai oikeastaan ihan kohta 25 ja 21 ylöspäin olen ollut ilman kavereita. Vain vanhemmat ovat jäljellä.Olisit onnellinen että olet päässyt sentään kielareita kokemaan. Itse en ole saanut edes halausta vastakkaiselta sukupuolelta.
- TreffitönHautaanAsti
n. 10v sitten parilla ja ainoilla treffeillä saman miehen kanssa. Luulin että mies oli minusta kiinnostunut enemmänkin, mutta halusi vain pelkkää seksiä.
- epiphysis88
En toistaiseksi ole vielä koskaan ollut treffeillä.
-MIes 24v. - booyyaahh
kuka helvetti käy treffeillä..kukat ja kynttilänvalo vai..juu ei..aina voi ottaa koodia vakihoidoille ja baarista saa yleensä aina..hyvistä mestoista..ei mitkää räkäläruusut lämmitä..tai no..kyl neki joskus..jos on nii kujalla ettei mitään hajuu miten hommat edenny..mut se on toinen stoori se..laif häppens..ja mä kysyn hyvännäkösilt ja kiinnostavilt samois piireis et kiinnostaako tutustuuko..toimii kyl tuntemattomilleki..mut sillon vähä..mikä vittu se sana on...tahdikkaammin..ei siihen mitään vitun treffejä tartteta
- ymmärrystä löytyy
En tiedä voiko sanoa olevansa yksinäinen jos omaa vakiokumppanin, mutta hyvin samanlaisista lähtökohdista itsekin sitä joskus lähti tähän tilanteeseen kuin mikä on monilla tämänkin palstan kirjoittajilla eli pelkästään tapaamiseen pääseminenkin vaikutti epätodennäköiseltä.
Myöhemmin olenkin oppinut, että jos on tottunut käymään "normaaleissa sosiaalisissa ympyröissä" kuten vaikkapa baareissa jne. niin todennäköisyys treffien saamiselle kasvaa suurestikin.
Jos ei ole tottunut tuollaiseen ihmisvilinään ja enemmän on tottunut olemaan omissa oloissaan, niin silloin on paljon vaikeampaa saada mahdollisuuksiakaan.
Netti auttoi asiaa omalla kohdallani paljonkin, mutta ymmärrän melko hyvin miten monilla miehillä pelkästään seuran löytyminenkin voi olla erittäin vaikeaa. - kiltti mies.
Jaa, on siitä yli 10 vuotta. Muistan et mentiin yhden naisen kans reksaaren kioskille limulle. Oli siinä saunakin tarjolla mut ei menty sitten saunaan.
- 14+10
En koskaan..
- J.N.
Olen nyt 35-v mies.
27-vuotiaana kokeilin nettideittailua ja kävin kahden naisen kanssa treffeillä. Kumpikin tapaaminen oli aika ahdistava, koska en keksinyt mitään puhuttavaa.
Sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaista treffailua...nettideittailuun kyllästyin ja tosielämässä en osaa lähestyä naisia. No eipä ole kyllä kukaan nainenkaan lähestynyt minua, koska olen kait niin tylsä tyyppi. Minkäs teet?
Aika kuluu todella nopeasti, yksin mennään luultavasti hautaan asti. - väsyttää
Viime vuoden puolella nettideittipalvelun kautta. Tapaamani henkilö ei sytyttänyt henkisesti eikä fyysisesti. Kaiken lisäksi salasi ja valehteli asioita profiilissaan jotka paljastuivat vasta tapaamisessa. Saa miettiä mitä tällaiset deittailijat luulevat saavuttavansa kun valheet kuitenkin paljastuvat ennemmin tai myöhemmin.
- kardia1
olen ollut treffeillä tänä syksynä ei tulosta tullut 67v
- Paska maailma
Pian 28v, ei treffejä
- 5+14
Olen 29-vuotias nainen enkä ole koskaan ollut miehen kanssa treffeillä.
En ole nörtti enkä ruma.- päättelijä
Olet siis lepakko.
- 18+10
päättelijä kirjoitti:
Olet siis lepakko.
Väärä arvaus.
- väsyttää
Mikset ole ollut treffeillä?
- mietis vähä
päättelijä kirjoitti:
Olet siis lepakko.
ja katso peiliin........
"Olet siis lepakko. "
On taas siinä todella typerä kommentti.
- heltsu
En edes muista milloin, johtuu varmaan siitä ettei niin hirveesti kiinnosta. Jos on saanut turpiin psyykkisesti ja fyysisesti n. 20 vuotta niin olen nykyään todella onnellinen ihan sinkkuna.
- poikamies411
Mies 42v ja en ole koskaan käynyt treffeillä...
- ainayksin
Olen 28 vuotias yksinäinen mies. En koskaan ollut missään tekemisissä naisten kanssa. Olen jo menettänyt toivoni, olen loppuelämäni yksin.
Helppo vastata. En ole koskaan ollut treffeillä.
Vastakkaisen sukupuolen edustajat (eikä oikeastaan ketkään muutkaan) eivät ole ikinä osoittaneet minulle minkäänlaista positiivista huomiota, silloin harvoin kun ovat jotain huomiota osoittaneet niin se on ollut negatiivista.
Melkein koen fyysistä kipua siitä kun ei voi olla kehenkään intiimissä väleissä.
Olen tosiaan 22v mies.- Vanessa
Vajaa vuosi sitten. Eikä ne olleet treffit oikeesti. Totuus siis on,että vuonna 2009.
- En ikinä.
Ei ole ollut edes lähellä. En vaan osaa "markkinoida" itseäni ja menen lukkoon jos joku vähänkään miestä muistuttava lähestyy. Nainen 22-v.
- edellinen
Miksei S24 deittiin vois lisätä "ei ikinä treffeillä" osiota hakukenttiin? Kiinnostais tavata toisia "kokemattomia", ei tarttis liikaa omaa kokemattomuutta stressailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859