Häpeän itseäni..

hävettää355

Olen tällainen mitä ne nyt sanoo kaksikymmentä kaksi vuotias naisen alku. Asun yhdessä poikaystäväni kanssa joka on minua viisitoista vuotta vanhempi. Hänellä on kolme lasta, kaikilla eri äidit.
Minulla ei ole itsellä lapsia.

Meidän suhde on hyvä, luulisin että ymmärrämme toisiamme hyvin, rakastamme toisiamme. Mutta joissakin asioissa näkyy ikä ero ja se että toinen on kokeneempi.

Minä tulen alkoholisti perheestä, omat ongelmat jne. On asioita joita en osaa. Rakastan pesemistä, lasten hoivaamista, metsästää, ulkona oleskelua, puiden halkomista. Mutta en osaa tehdä kunnon ruokaa.

Masennuttaa kun saan tästä kuulla joka ikinen päivä, vielä sillä lailla että mies suuttuu kunnolla ja päättää vetää minut vielä enemmän maahan sanoilla jotka pistää sydämeen.

Älkää ymmärtäkö väärin, minä rakastan häntä. En ole koskaan tykännyt ruuanlaitosta, enkä ainakaan tämän jälkeen tynkää. Mitä voin tehdä? Hän sanoo aina etten osaa MITÄÄN, mutta ei sano koskaan mitään siihen kun talo on puhtaana jne.

Tämä vetää minut kunnolla maahan, ja ajattelen muuttamista takaisin kotimaahan suomeen. Vain pikkuasian takia, josta on tullut iso riidan aihe.

2

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi

      Paska tarina keksi uus

    • No hei

      Sinulla ei ole mitään hävettävää, mummonikaan ei kotitöitä osannut ennen kuin meni naimisiin ja alkoi opetella, ja päätyi vuosien päästä Marttaliittoon paikallisjohtajaksi. Pappa aina kunnioitti häntä suuresti, eikä olisi antanut kenenkään kohdella häntä niin kuin poikaystäväsi sinua (ja lastensa äitejä) kohtelee. Suoraan sanottuna hän ei vaikuta lämpimältä eikä luotettavalta mieheltä, ansaitsisit paremman.

      Mies saattaa olla itse-asiassa katkera nuoruudestasi juuri siksi, kun sinä olet se turmeltumaton osapuoli, jolla on paljon annettavaa. Hän puolestaan on ehkä aikuinen renttu, joka ei ole sitoutunut edellisiinkään naisiinsa, mutta on ikuisesti kiinni heissä lasten eli perheen kautta. Sinä vielä voisit löytää jonkun todellisen miehen ja elää ehjän ja yksiavioisen elämän hänen kanssaan.

      En tarkoita, ettei ihminen enää monien erojen jälkeen voisi löytää pysyvää onnea jonkun kanssa, mutta poikaystäväsi ei sellaiselta kuulosta. Hänen tapauksessaan kokemus ei näyttäisi karruttaneen viisautta eikä lempeyttä. Ei tuo minusta edes eloisan temperamentinkaan piikkiin mene, jos tyyppi joka päivä vähättelee ja ilkkuu jostain asiasta missä et ole parhaimmillasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe