Häpeän itseäni..

hävettää355

Olen tällainen mitä ne nyt sanoo kaksikymmentä kaksi vuotias naisen alku. Asun yhdessä poikaystäväni kanssa joka on minua viisitoista vuotta vanhempi. Hänellä on kolme lasta, kaikilla eri äidit.
Minulla ei ole itsellä lapsia.

Meidän suhde on hyvä, luulisin että ymmärrämme toisiamme hyvin, rakastamme toisiamme. Mutta joissakin asioissa näkyy ikä ero ja se että toinen on kokeneempi.

Minä tulen alkoholisti perheestä, omat ongelmat jne. On asioita joita en osaa. Rakastan pesemistä, lasten hoivaamista, metsästää, ulkona oleskelua, puiden halkomista. Mutta en osaa tehdä kunnon ruokaa.

Masennuttaa kun saan tästä kuulla joka ikinen päivä, vielä sillä lailla että mies suuttuu kunnolla ja päättää vetää minut vielä enemmän maahan sanoilla jotka pistää sydämeen.

Älkää ymmärtäkö väärin, minä rakastan häntä. En ole koskaan tykännyt ruuanlaitosta, enkä ainakaan tämän jälkeen tynkää. Mitä voin tehdä? Hän sanoo aina etten osaa MITÄÄN, mutta ei sano koskaan mitään siihen kun talo on puhtaana jne.

Tämä vetää minut kunnolla maahan, ja ajattelen muuttamista takaisin kotimaahan suomeen. Vain pikkuasian takia, josta on tullut iso riidan aihe.

2

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi

Paska tarina keksi uus

• No hei

Sinulla ei ole mitään hävettävää, mummonikaan ei kotitöitä osannut ennen kuin meni naimisiin ja alkoi opetella, ja päätyi vuosien päästä Marttaliittoon paikallisjohtajaksi. Pappa aina kunnioitti häntä suuresti, eikä olisi antanut kenenkään kohdella häntä niin kuin poikaystäväsi sinua (ja lastensa äitejä) kohtelee. Suoraan sanottuna hän ei vaikuta lämpimältä eikä luotettavalta mieheltä, ansaitsisit paremman.

Mies saattaa olla itse-asiassa katkera nuoruudestasi juuri siksi, kun sinä olet se turmeltumaton osapuoli, jolla on paljon annettavaa. Hän puolestaan on ehkä aikuinen renttu, joka ei ole sitoutunut edellisiinkään naisiinsa, mutta on ikuisesti kiinni heissä lasten eli perheen kautta. Sinä vielä voisit löytää jonkun todellisen miehen ja elää ehjän ja yksiavioisen elämän hänen kanssaan.

En tarkoita, ettei ihminen enää monien erojen jälkeen voisi löytää pysyvää onnea jonkun kanssa, mutta poikaystäväsi ei sellaiselta kuulosta. Hänen tapauksessaan kokemus ei näyttäisi karruttaneen viisautta eikä lempeyttä. Ei tuo minusta edes eloisan temperamentinkaan piikkiin mene, jos tyyppi joka päivä vähättelee ja ilkkuu jostain asiasta missä et ole parhaimmillasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3505
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      197
      2232
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2100
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1832
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1098
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      850
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      49
      831
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      773
    Aihe