Miten säikäyttää kaverit halloweenina ?

Kohta on taas Halloween ja minä ja mun kaveri järjestetään meidän toisille kavereille perinteisesti pienet juhlat. Joka vuosi järjestämme säikäytyksen, mutta ei vaan keksitä miten tänä vuonna voitaisiin se tehdä. Viime vuonna katsoimme screamia olohuoneessa, ja minä lähdin "vessaan" jossa minua odotti musta pitkä takki, keittiöveitsi ja sceamnaamari. Puin takin päälle ja otin veitsen ja naamarin käteeni ja juoksin takaoven kautta etupihalle. Olohuoneen ikkuna oli television vieressä ja sohvalta näki suoraan ikkunaan. Laitoin naamarin päähän ja otin veitsen käteen ja pomppasin ikkunaan. Eli siis olisiko teillä jotakin ideoita meille miten voitaisiin ne kaverit säikyttää? Ei mitään liian nössöä. KAIKKI IDEAT KÄY!

5

2141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apinahihgQ

      toi teijän säikäytys oli hyvä ! :)

    • onhan mulla

      jos on yökyläpaardit, ruiskuta suihkupullosta vettä päälle ku nukkuvat :3

    • kamujen säikyttäjä

      Moi! Olen 11v tyttö. Pinimme viime vuonna kaverini kanssa muille kavereillemme halloween juhlat. Meillä oli siellä kauhurata kellarissamme, siellä oli näyttelemässä muutamia tuttaviamme pukeutuneena säikäyttelemässä. Ja se kyllä tehosi!:D Kaverit pelästyivät aika paljon! Tosin yksi kaverini ei pelännyt lähes yhtään...meillä oli myös tarkoitus, että meille tulisi eräs näyttelemään screamia, mutta se idea kuitenki jätettiin pois, sillä muut olivat niin peloissaan, eivätkä halunne enää mitään pelottavaa. Mutta suosittelen jotain tuon tapaista! Toivottavasti tästä oli apua :) onnea säikäyttämiseen! ;)

    • onsku72

      Vie kaverit olohuoneeseen, sitten sano että menet vessaan. Kun olet lähtenyt pue päällesi mustat vaatteet ja peitä naama. Ryömi sohvan taakse. Jos joku kaveri istuu sohvalla niin hyökkää sohvan takaa kaverisi kimppuun esittämällä että kuristat hänet.
      Toivottavasti toimii!

    • Anonyymi

      Kattokaa jotai elokuvaa ja sit kutsu joku tyyppi joka vois pukeutuu murhaajaks. Pyydän et se koputtaa oveen ja esitä pelokasta😖

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe