Tic-oireet

vaikeeta2

Onko normaalia että 20 vuotiaalla miehellä on tic oireita? Tuntuu että järki lähtee kun joka paikkaa pitä nykiä ja väännellä. Silmät ei pysy auki kun pitää räpsytellä ja painalle ja päätä pitää väännella. Kohtalontovereita?

2

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tictic

Tuttu tunne tuo että silmät ei pysy auki kun pitää räpsyttää ja väännellä naamaa,minäkin jo melkein 19 vuotta ja tic-oireita ollu ainakin 7-vuotiaasta lähtien. Ja kyllä minun mielestä normaalia on että 20vuotiaalla on tic-oireita kun itse ainakin uskon niin että jos oireita ollu nuorempana niin mitä vanhemmaksi tulee niin ne helpottuvat mutta eivät kokonaan lähde.itselläni oli nuorempana samoja oireita että silmät räpsi koko ajan ja oli irvistelyä ja muuta naaman vääntämistä että melkein hermot meni ja kokeilin jos jotkut lääkkeet auttaisivat ja minulla ainakin auttoi heinix allergia lääke,en tiedä miten se auttoi vai luulinko vaan sen auttavan mutta kun niitä söin nii huomasin että silmien räpsyttäminen ja naaman vääntely väheni huomattavasti mutta lääkkeiden takia rupesi väsyttämään joka päivä että oli välill pakko päikkäreitäkin ottaa että en tiedä sitten oliko lääkkeissä se vaikutus että lihakset rentoutuivat minkä takia tic-oireetkin vähenivät.tic-oireita minulla vieläkin on mutta ei niin pahoja kun nuorena,niiden kanssa pitää vaan oppia elämään ja yrittää olla huomioimatta niitä :)

• Qweth

Juu, mullakin on ollut 7 vai 8 vuotiaasta tic oireita on ärsyttäviö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10934
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5220
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe