poikaystävä kehui ystävääni

Mustasukkainennn

Mitä mieltä olette tästä? Poikaystäni jonka kanssa olemme olleet vasta noin pari kuukautta yhdessä, sanoi minulle humalapäissään "olet yhtä kaunis kuin Anni (nimi muutettu), mutta paljon fiksumpi".. En tiedä ajatteliko hän sen kohteliaisuutena, mutta minusta se tuntui loukkaukselta. Mielestäni tuollainen vertailu on tyhmää, enkä edes kysynyt hänen mielipidettään tästä "Annista". Ja tosiaan Anni on sellainen "miesten nainen" jolla vaihtuu mies kokoajan ja kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä. Olen itsekin nätti ja saan paljon kehuja ulkonäöstäni, mutta Anni on sellainen nainen jota ihan kaikki miehet ihailevat. Tottakai tiedän että poikaystävänikään ei voi olla huomaamatta hänen kauneuttaan, mutta kenenkään miehen ei pitäisi sanoa naiselleen että "olet yhtä kaunis kuin joku". Pelkään, että hän ihastuu/on ihastunut Anniin, koska hän halusi puhua hänestä.

Onko minulla aihetta mustasukkaisuuteen? Keskustelimme tästä poikaystäväni kanssa ja hän sanoi, että ei voisi ikinä kuvitella seurustelevansa sellaisen ihmisen kanssa vaikka hän nätti onkin. Silti minusta tuntuu pahalta, että hän vertasi minua toiseen naiseen. En halua pilata suhdettamme olemalla liian mustasukkainen, mutta tuntuu ahdistavalta jos olemme jossain samassa porukassa tämän Annin kanssa.

Mitä mieltä olette tästä? Hyväksyisittekö jos teidän miehenne sanoisi näin teille? Tai mitä mieltä miehet on tästä? Onko tälläinen teidän mielestänne ihan normaalia, voisitteko sanoa noin tyttöystävällenne? Ja tarkoitaako tämä, että hän ajatteli Annin olevan oikeastaan kauniinpi, jos hän piti sitä kohteliaisuutena? Vai onko mustasukkaisuuteni totaalisen naurettavaa tälläisessa tilanteessa. Ja kyse ei ole siitä, että olisin pinnallinen ja kaikki riippuisi vain ulkonäöstä, mietin vaan että onko hän kuitenkin ihastunut Anniin?

Haluan vielä lisätä sen että mies on aivan ihana minulle, mutta en voi silti olla huomaamatta että hänen katseensa joskus nauliituu tähän Anniin hieman pidemmäksi aikaa kuin muihin, kun olemme samassa porukassa,

Tiedän ettei asia ole sinänsä iso, mutta haluan mielipiteitä, koska tämä on ahdistanut minua jo kauan....Enkä kuitenkaan halua pilata muuten ihanaa suhdettamme jauhamalla asiasta kokoajan.

4

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä se!

      Jätä poikaystäväsi. Ei mene kauan kun se ehdottaa jo kolmen kimppaa akan kanssa! Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi on jo valmis vaihtamaan sinut tähän Anniin.

    • dgghjkykkbvlö

      Sä mietit liikaa. Relaa nainen! :D

    • puluy

      Mistä vetoa että edellinen kirjoittaja oli mies........ Ne ei vaan tajua :D

    • senja

      Sun varmaan kannattaa miettii, et mix koet mustasukkasuutta ylipäätänsä.. Mix epäilet ettet ole riittävä ja rakastettu.. Sulla taitaa itselläs nyt olla kasvun paikka edessä, ku edes tollasii kelaat.. Kundikaveri lähtee toisen matkaan jos on lähteäkseen.. Miks vaivaat päätös asioilla jotka saattaa tapahtua.. Sä et voi tietää tulevaisuutta, sun täytyy haluta luottaa kundiis, sillä jos et luota, niin mitä mahista sulla ees on sen kundin kans.. Itsees sun pitää luottaa ihan ekax kyl..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe