Miksi jotkut saavat kouristuksia ja sekavuuskohtauksia pitkäaikaisen runsaan juomisen jälkeen lopettaessaan putken, muttei toisille tuke mitään? Vaikuttaako aivokemioiden erilaisuus ja perimä tähän?
Asiallisia vastauksia kiitos. Ei mitään anaalijuttuja, aa-uskonnollisia höpinöitä eikä kehoituksia juomaan 17 annosta päivä.
Harhat, delirium, kouristukset
14
893
Vastaukset
- 5.1112.6
Täältä löytyy ammattitaitoisia lääkäreitä ja tutkijoita vastaamaan tuohon kysymykseen.
- perseenhaju.
Kyllä kaikille tulee ennemmin tai myöhemmin jos rajun putken katkaisee kuin seinään.
Raittiit selviävät tästä kärsimättä sitä ollnekaan. Puupenkki on ainoa vaihtoehto moisesta kärsineelle. - Tuuripeliä
"Miksi jotkut saavat kouristuksia ja sekavuuskohtauksia pitkäaikaisen runsaan juomisen jälkeen lopettaessaan putken, muttei toisille tuke mitään?"
Samaa ihmettelin joskus itsekin, kunnes viinakramppi eka kertaa yks kaks yllätti. Yhden kerran kun laaki napsahtaa niin seuraava saattaa tulla jo vähemmästäkin tenutuksesta.
Juoppohulluuden kanssa vähän sama kuvio. Yleensä vain kevyttä deliriumia ryyppyputken päätteeksi, mutta pahimmillaan päässyt äitymään kunnon alkoholipsykoosiksi. :) - 3.1.2.
30 v juomista takana ja PALJON, olen katkaissut putken joitain kertoja seinään tosta vaan päiväannoksen oltua noin 15 keskimäärin (myös väkeviä ollut käytössä ja lääkkeitä) ja putki on jatkunut kerrallaan vuosia ilman yhtään välipäivää. Yhtään kertaa en ole saanut lopetettaessa harhoja, kouristuksia, juuri mitään vieroitusoireita, miksen? Kysyn tätä siksi, koska asia kiinnostaa noin yleisemminkin. Kauanko ja millaisia määriä olette juoneet että harhoja tai sekavuuskohtauksia on ilmennyt?
Päihdelääkärit eivät osaa vastata kysymykseen.- tippa tappaa
Ihmiset ovat niin erilaisia. Itse join viime kesänä kolme päivää putkeen enkä ollut edes missään örvellys kunnossa (en esimerkiksi oksentanut humalassa tai krapulassa) ja mulle tuli aivan järkyttävät vainot päälle sen jälkeen. Paranoiaa, ylivilkkautta, agreja ja niin kova stressi että raavin ihoni verille jaloista ja käsistä.
Ei enää ikinä. - ---------
Naapurin kanssa tuurijuoppoina on urakoitu viikon kahden putkia vauhdilla 1-2 puolikkaan kossua päivässä. Naapuri vetää yleensä 2 kossupulloa päivässä.
Tannoin oli hätistellyt makuukammarissaan variksia, ja komentanut vaimoa viemään polkupyörän sieltä pois. Muutaman kerran vintti pimentynyt kokonaan.
Itsellä on ollut sukat täynnä muurahaisia, ja katossa parimetrinen torakka.
- janetskij
Kyllä se aika yksilöllistä on.
Joillekkin tulee muutamasta huikasta kunnon darra,itse en juurikaan krapulasta kärsi.
Voin hyvin touhuta seuraavana päivänä mitä huvittaa.
Korkeintaan on vähän normia väsyneempi ja haluaa aikaisemmin nukkumaan.
Nuorempanakaan,kun join enemmän,en saanut mitään maankaato-oireita.
Joillakin on vaan kemiat semmoset että kestää mitä vaan ja toisilla taas on jotain ihan muuta.
Lääkäritkään eivät tuota osaa selittää.- 3.1.2.1.
Onko tuollaisissa tapauksessa siis kyseessä mielestäsi sekä psyykkisesti että fyysisesti epätavallisen vahva ihminen?
- kopfaoihj
No eihän deliriumia tai vieroitusoireita saakaan mistään yhden päivän ryyppäämisestä. Vedäppä viikko-kaksi viinaa ja tule sitten kertomaan miltä tuntuu.
- ryyppymies
Johtuu täysin unenlahjoista.
- minä_olen_lääkäri
juot liian vähän , voit jopa nostaa määriä. 17 annosta on myös meidän lääkärien suosittelema määrä vuorokaudessa.
- alennuskoodit
Pyydä alennuskoodit juoppo ja nauti pirtusi.
- fcxza
Mitkä helvetin alennuskoodit?
Oletko juoppo sekaisin?
- hyora
Join ehkä noin 13-18 annosta päivässä viikon ajan ja sitten kouristelin, vrk lopettamisen jälkeen. Harhoja sain samoilla seteillä myöhemmin. Psykoosia nykyisen juomiseni avulla vissiinkin tavoittelen.
Ja olen hoikka ja nuori naishenkilö
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965