Keväistä sadeasuseksiä

rukkailija kontioissa

Mitäs pidätte, tämä on julkaistu jo eräällä toisellakin foorumilla? Haluatteko jatkoa?
**********************************************

Kesämökillehän tehdään talvenjälkeinen tarkastuskäynti kevään ja kesän kynnyksellä. Silloin ollaan vielä aivan luonnon armoilla, koska mökki on talvikauden jälkeen ollut käyttämättömänä ja otettava käyttöön, tuuletettava, siivottava sekä lämmitettävä ennen kesäkautta. Niimpä eräänä toukokuisena viikonloppuna päätimmekin vaimoni kanssa suunnistaa mökillemme suorittamaan tarkastuskäyntiä.

Päivä oli lämmin, mutta sateinen, eli mainio keli katsastaa mökki kesäkuntoon. Mökkitie on huonokuntoinen ja pehmeä ja jouduimme jättämään auton hieman toivomaamme kauemmaksi. Hittolainen ulkona näyttää satavan melko lujaa huomioi vaimoni. Eipä hätää sanoin hänelle onhan mukanamme sadeasumme, meidän pitää vain pukea ne ylle. Miten onnistumme pukemaan nuo sadeasut kastumatta itse pukiessamme. Hmm, no sitten täytyy pukea ne ylle täällä auton sisällä sateen suojassa. Se vaatii vain hieman taiteilua. Ehkä meidän on riisuttava myös kuivat yllä nyt olevat vaatteemme tänne autoon, että ne säilyvät kuivina paluumatkaa varten ja puettava nopeasti pelkät sadeasut sekä saappaat sillä onhan ulkona lämmintä, kyllä siellä tarkenee pelkissä sadeasuissakin.

Olet oikeassa, vaimoni virkkaa ja riisuu kengät, farkut ja pikkupöksyt. Tuntuu että polvet pettävät kun näen hänet hetkellisesti ilkosillaan. Hän ottaa vielä neulepuseron päältää ja kysyy, otanko rintsikat myös pois? Ihailen vain hetken paikallani saamatta sanaa suustani.

Alan sitten riisua itseäni ja etsin takapenkiltä sadeasun ja kumisaappaat ja pujahdan niihin, yritän peitellä seisokissa olevaa miehuuttani. Ahäkutti sanoo vaimoni, ehdin huomata sen. Nyt ulos olemme molemmat pukeissa. Sinä saat kantaa meidän ruokarepun ja minä otan meidän vaatteet sanoo vaimoni. Ehdotan, että emme ota ruokarappua, sillä nautimme vain toisistamme ja kuivat vaatteet jäävät myös autoon.

Tule nyt vaan tänne sateeseen ja ota minua kädestä, niin pääset kainalooni kävelemään. Tartun käteesi ja vedän sinut kainalooni ja lähdemme kävelemään kohti mökkiä. Kumarrun kävellessämme kaulallesi ja suutelen hellästi. Samalla hyväilen kädelläni selkääsi sadetakkisi päältä. Tuoksut hyvälle ja metsä tuoksuu myös sateisen raikkalle. Sadeasuistakin tulee lisäksi kiva kumimainen tuoksu ja hiekka rohisee saappailla ja sadeasun lahkeilla kivasti. Sateen ropina sadetakilla saa aikaan mukavan tunnelman. Vesipisarat valuvat kauniin kiiltävinä pitkin takkiasi ja housujasi. Sade ropisee hiljalleen virkistäen keväistä kasvuun heräävää metsää ja mieltämme. On hiljaista, muuta liikettä ei näy, vain linnunlaulu ja sateenropina on seuranamme.

Käteni kiertyy kainalosi alta vasemmalle rinnallesi. Pyydän sinua katsomaan minuun päin ja en voi olla suutelematta. Maistut ihanalle ja huulesi ovat pehmeät. Naurahtaen sanon, minun piti nuolaista vesipisara leualtasi. Jatkamme matkaa ja käteni hakeutuu kuin varkain kainalosi alta toiselle rinnallesi. Alan hyväilemään rintaasi joka on peitettynä vain ihanan houkuttelevan kostealla sadetakilla. Puristan hieman lujemmin ja samalla tunnen sadetakin alta kovettuneen nännin. Istahdetaanko hetkeksi tuohon sammalmättäälle tiheän kuusen alle? Istahdamme vierekkäin ja suutelen sinua kiihkeästi. Käteni hakeutuvat hyväilemään samalla rintojasi. Ilmassa on kumista kevätkiimaa. Käteni kietoutuu selkääsi hyväilemään ja sadeasujemme kumi nitisee kivasti toisiaan vasten. Kysyn sinulta, tuntuuko hyvältä, vastaat sen tuntuvan jumalaisen hyvältä. Naiseutesi luola on kuulemma alkanut tuottaa kosteutta ja kyllä kullinikin jököttää sadehousussa kovana kuin kivi. Ihana kumin tuoksu ja narina leijuu ilmassa kun liikuttelemme toisiamme vasten.

Toinen käteni hakeutuu housujesi etumukselle ja alan suutelemaan rintojasi sadetakkisi läpi. Samalla kätesi hyväillen puristelee housujeni etumusta. Otan sadetakin peittämät rintasi vuoroin suuhuni. Kierrän rintaa kielelläni joka puolelta ja saavun vihdoin kummun lakipisteeseen, jossa alan kielileikin vuoroin molempien nännien päällä. Ännähdät nautinnosta. Imen toista rintaasi suullani sadetakkisi läpi ja toisen kovettuneita nänninpäitä puristelen sormenpäilläni. Tiedän, että saan sinut taivaisiin kun käsittelen rintojasi näin. Otat kiinni päästäni ja painat päätäni voimakkaamin vasten rintojasi voimakkaan huohotuksen säestämänä. Saan sinut vaikeroimaan halusta. Alan valumaan rinnoiltasi hitaasti kohti vatsaa samalla suudellen ja kielellä hyväillen sadeasusi läpi.

Saapuessani sadehousuillesi tunnen niiden kiiman. Lihaksesi jännittyvät ja selkäsi kaareutuu. Siirryn kontallesi eteesi puunjuureen ja levitän haarasi. Nyt pääsen nuolemaan pimppiäsi sadehoususi läpi. Alan hitaasti työskennellä kielellä hieroen ja imien vuorotellen. Yritän työntää kieleni syvälle pilluusi sadehousukankaan kanssa ja se tuntuu liukkaalta. Pujotat sormesi hiuksiini. Taidat pitää tästä, kysyn? Huokaat...pitäväsi. Huomaan sen kyllä voihkimisestasikin. Kohotat katseesi silmiini ja näet niistä kiihkon. Vajoan takaisin jalkoväliisi aloittaen hurjan nuolemisen. Laukeatko nuolemalla? Jos jatkat sitä vielä hetken, niin laukean. Aloitat äänekkäästi vaatimaan että nuole, nuole... ja minä nuolen kunnes saat laueta rajusti. Jatkan nuolemista edelleen vain tavoitteena saada sinut kiihottumaan lisää ja se ei tunnu olevan vaikeata. Voihkit jo orgasmin partaalla jolloin nousen päällesi ja asetan housussa seisovan kullini vasten sadehousussa kiimasta kuohuvaa pilluasi ja alan hieromaan ruumitamme vastakkain. Puristan käsilläni rintojasi sadeasun läpi ja hieron kovaa kulliani vasten sadehousun peittämää pilluasi. Molemmat pidämme tästä. Sateen kostuttamat sadeasumme narisevat liukkaina vastakkain kesäsateen säestäessä touhuamme. Haluatko minut sisääsi kysyn? Haluan, ja haluan katsoa miltä sadehosussa seisova sauvasi näyttää?

Nouset polvillesi. Nostat takkini helmaa ja tartut housujeni vyötärönauhaan. Kurkistat sisään ja lasket housujani hieman alas ja otan sykkivän kaluni käteesi. Hyväilet sen kovaa ja samalla pehmeää pintaa. Lipaiset kevyesti kielesi kärjellä. Haluan työntyä sisääsi tai saat satsin suuhusi, kerron sinulle. Ei sekään haittaa sanot. Vastaan, että jos haluat saat vatkata ja imeä siitä mehut pihalle. Haluan, vastaat.

Otat kaluni käteesi ja kevyesti hyväilet pehmeillä huulillasi sen vartta. Toinen kätesi hakeutuu hyväilemään pussejani. Liikutat huuliasi kohti kaluni päätä. Kohta saat laavalastin, huokailen. Liutat sen kevyesti suuhusi ja pyörittelet kielesi kärjellä samalla kevyesti imaisten. Kerro miten ja minne, haluat roiskeet? Haluan suuhuni ja rinnoilleni, vastaat. Hyväilet kädelläsi kaluni vartta samalla kielelläsi kiusoitellen. Imaiset sen suuhusi niin syvälle kuin pystyt ja samalla tunnet ensimmäisen ryöpsähdyksen olevan tulossa. Nyt tulee, selkäni taipuu kaarelle ja alan nytkähtelemään. Nielet ensimmäiset pisarat ja otat kaluni suustasi ja annat ruiskia loput rinnoillesi. Ooh, kylläpä sitä vielä rinnoillesikin riittää. Näytät irstaalta sperman valuessa takillasi. No rankkasade huuhtelee ainakin takkisi. Jotta voit sotkea sen uudestaan ;-)

Ei taideta tällä reisulla enättää mökille saakka. Tai menemme mökille ja laitamme saunan lämpiämään. Odotellessa ehdimme vielä vaikka mitä. Nostat housuni ylös. Otetaanko pienet unet tässä kuusen suojassa. Painat huulesi huulilleni ja käperryt kainalooni. Kupeellani onkin turvallisen lämmintä.

7

9389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyyti

      Jotenkin suloinen tarina. Pitää varmaan ehdottaa miehelle mökillä käymistä!;) Voisikohan sateenkin tilata etukäteen...

    • Ellu

      Todella kaunis ja aistillinen tarina. Mikä olisikaan ihanampaa. Voi kun oma kultakin ymmärtäisi näin helliä...

      • Munkki

        Kyllähän munkit tämän ymmärtävät. Toivottavasti voin olla sinulle munkin mies!


    • Lilli

      Mua on aina jotski viehättäny noi sadeasut. Ei vaan oo sattunu semmosta kundia, jolel ois voinu esittää ajatuksen. Toi oli kiva, kun pääsis joskus oikeesti toteuttaa fantasian ...(huokaus)

      • kurahousut

        Hei minä pidän sadeasuista sellaisista
        kivoista olkainhaalareista.Niinkutsutuista
        "kurahousuista"kerro lisää itsestäsi.

        Terv kurahousufani....


      • lilli
        kurahousut kirjoitti:

        Hei minä pidän sadeasuista sellaisista
        kivoista olkainhaalareista.Niinkutsutuista
        "kurahousuista"kerro lisää itsestäsi.

        Terv kurahousufani....

        mitäs mä ny kertosin. stadin plikka. duunissa päivisin ja avokki kotona. Se vaan miks mua noi sadejutut puhuttelee, on se, ett mä tykkään lähtee skutsiin ja aina kun tulee lätäkkö eteen niin mä hyppään siihen niin ett vesi vaan roiskuu. joku pitää mua varmaan aika dillenä, mutt mä tahtosin olla kun se snadi tyttö sillon kun päällä oli punaset kurikset ja pipo päässä..


      • kurahousut
        lilli kirjoitti:

        mitäs mä ny kertosin. stadin plikka. duunissa päivisin ja avokki kotona. Se vaan miks mua noi sadejutut puhuttelee, on se, ett mä tykkään lähtee skutsiin ja aina kun tulee lätäkkö eteen niin mä hyppään siihen niin ett vesi vaan roiskuu. joku pitää mua varmaan aika dillenä, mutt mä tahtosin olla kun se snadi tyttö sillon kun päällä oli punaset kurikset ja pipo päässä..

        Kuulosti ihan kivalta miksi et ole vielä toteuttanut näitä juttuja.Eikö sinua ymmäretä kotona vai eikö sinulla vielä ole kurahousuja.
        Minulla samat ajatukset kun oltiin kakaroita minä pidin mielelläni kurahousuja.haluaisitko vaihtaa vaikka kuvia.Mulla on punaset ja siniset kiinostaako.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe