Nonniin

arvoisat

yökyöpelit.
Muitakaapa ettei saa kirjotella mitään tuhmia, ajatella niitä saa, ja hiljaa naureskella omille tuhmille ajatuksilleen, mutta niiden pitää pysyä ajtuksen tasolla.
Ja riitaa tai pienintäkään skismaa ei kukaan saa aiheuttaa, semmoset kirjoitukset pitää jättää armotta kommentoimatta.
Ja miehet muistaa sitten nukkua kädet peitonpäällä, ja naiset ei saa enää tähän aikaan yöstä sauvakävellä.
Joten, kaikille ihan kivaa yötä, ja herätkää aamulla töihin ajoissa, huomenaamulla on kurja ajokeli.

http://www.youtube.com/watch?v=l8eXTFIl4gk

Hyvää ja rattoisaa yötä ;o).

24

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenkas-fanittaja
    • veitkkahan se
    • heko teitin kanssa

      :D

    • Nainen

      Ei oo sauvoja, niin pakko vissiin kävellä ilman...

    • Sauva-asiantuntija

      Ainahan nyt muutama sauva pitää olla.

    • huomenta kultani.

      • Huomenta ♡


      • hymy huulilla
        Huomenta ♡ kirjoitti:

        lähden liikenteeseen...:) mukavaa päivää rakas.


      • Mennä pitää,
        hymy huulilla kirjoitti:

        lähden liikenteeseen...:) mukavaa päivää rakas.

        kurja keli, ja räntää sataa, mutta ei auta.
        Iloks ellää pittää vaikka päivää vähemmän ;).
        Samoin sinulle, kivaa ja antoisaa päivää ♡.


      • hymy huulilla.
        Mennä pitää, kirjoitti:

        kurja keli, ja räntää sataa, mutta ei auta.
        Iloks ellää pittää vaikka päivää vähemmän ;).
        Samoin sinulle, kivaa ja antoisaa päivää ♡.

        ap;lle meni mun toivotukset, mutta kivaa päivää sinulekkin.


      • Mennä pitää
        hymy huulilla. kirjoitti:

        ap;lle meni mun toivotukset, mutta kivaa päivää sinulekkin.

        Olen ap ;). Ois pitäny kopsata tuo alotusnikki (arvoisat), ois selkeämpää. Sori :(.


      • sopiiko tuo
        Mennä pitää kirjoitti:

        Olen ap ;). Ois pitäny kopsata tuo alotusnikki (arvoisat), ois selkeämpää. Sori :(.

        aloituksen biisi sinuun?


      • arvoisat
        sopiiko tuo kirjoitti:

        aloituksen biisi sinuun?

        Se biisi on just kun minä;o), tai sitte ei, Tiiä sanoa, miten millonkin.
        Miks muuten kysyit? Onko siinä jotain outoa?


      • arvoisat
        sopiiko tuo kirjoitti:

        aloituksen biisi sinuun?

        No sen verran selvennän, että kapakoissa en käy, ei kiinnosta, tuohan on vain biisi biisien joukossa, ja Tenkanen on jes, niin miksi ei vois kuunnella.
        Mulla yks Tenkasen cd, missä tämäkin biisi on.


      • tuosta tuli hän
        arvoisat kirjoitti:

        Se biisi on just kun minä;o), tai sitte ei, Tiiä sanoa, miten millonkin.
        Miks muuten kysyit? Onko siinä jotain outoa?

        mieleen.siksi kysyin.


      • arvoisat
        tuosta tuli hän kirjoitti:

        mieleen.siksi kysyin.

        Kuka Hän, minäkö vai joku toinen?


      • no sinä/hän
        arvoisat kirjoitti:

        Kuka Hän, minäkö vai joku toinen?

        .en tiijä kuka olet.


      • arvoisat
        no sinä/hän kirjoitti:

        .en tiijä kuka olet.

        No laita jotain tunnistetta. Jos tiedät nimen, niin vaikka kirjainten määrä, ensin ekka kirjain, ja sitte määrä montako niitä minun etunimessä on.


      • viisi. ainakin
        arvoisat kirjoitti:

        No laita jotain tunnistetta. Jos tiedät nimen, niin vaikka kirjainten määrä, ensin ekka kirjain, ja sitte määrä montako niitä minun etunimessä on.

        hällä on.


      • arvoisat
        viisi. ainakin kirjoitti:

        hällä on.

        Tais tulla huti. Viis minullakin on muutamia siihen lisäksi.


      • sellaista se
        arvoisat kirjoitti:

        Tais tulla huti. Viis minullakin on muutamia siihen lisäksi.

        on,yleisellä palstalla.sorry.kivaa syksyä kuitenkin.


    • tallirakastaja
    • nyrkillä turpaan !!
    • se olis suihinotto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe