Ford - kehityksen huipulla

FAPA

Ford peruuttaa ruutuun ja kuski katsoo vieressä. Markkinoilla ehkä 3-4 v kuluttua. Fordin Fully Assisted Parking Aid -järjestelmä skannaa auton ympäristön sopivan parkkiruudun löytämiseksi ja sitten ajaa auton siihen, istui kuljettaja kyydissä tai ei.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dQjntXvMVTE

Kohta tosin vajakki-köff tulee kertomaan että Mazda keksi tuon ensin ja Tojotalla se toimii paremmin ja kuinka hän on niin saatanan kateellinen Fordisteille... eiku...

4

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minen taskuun pääse

      VAU!!
      Tuollanen olisi hyvä, ainakin näin naisimmeiselle!!!

    • ja!!

      kehdataan väittää ettei foordi kehitä mitään tai kiinanvolvo olisi tämänkin kehittäny!eipä toista ole vielä nähty kuin nyt tämä foordin versio eli on edelläkävijä1

      • Tarkennusta

        Tosin vastaava konsepti löytyy Audilta ja Volvon versio tulee markkinoille jo 2014 uudistuvassa XC90:ssa... Ei sen puoleen, Fordilla on mittava määrä hienoja innovaatiota mm. moottoritekniikassa. Fordia siis mitenkään väheksymättä!


      • Ford se kehitteleepi
        Tarkennusta kirjoitti:

        Tosin vastaava konsepti löytyy Audilta ja Volvon versio tulee markkinoille jo 2014 uudistuvassa XC90:ssa... Ei sen puoleen, Fordilla on mittava määrä hienoja innovaatiota mm. moottoritekniikassa. Fordia siis mitenkään väheksymättä!

        Audilla pitää painaa kaasua ja käyttää vaihteita, eli Fordin on kehittyneempi!!
        XC90:seen on todella tulossa reilun vuoden päästä samanlainen kuin Fordilla...Luulen että Fordillakin tulee Euro-malleihin 1-2vuoden sisällä, ainakin amerikassa tulee jo 2014!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe