Ödeminin lopettaminen?

Sairastuin pseudotumor cerebriin helmikuussa ja neurologini alkoi heti 4kk jälkeen puhua lääkkeen lopettamisesta. Olen syönyt koko ajan 250mg 2x4. Tautini eivätkä oireeni olleet läheskään tuolloin poissa, mutta jostain syystä lääkärini sai päähänsä, että olen nyt parantunut kun olen laihtunut 20kg. Silmänhermot olivat hieman kyllä jo parantuneet. Ei ole uskonut enää oireita vaikka minulla ei ole mtn syytä valehdella.

Nyt syys-lokakuussa oloni on parantunut, vaikkei täydellinen olekaan. Olen tähän asti saanut syödä ödeminiä mutta ensi kuussa lääkärin mukaan on lopetettava. Eli kaippa se on pakko, vaikka ihan vielä en uskaltaisi. Tuntuu, että ihan kuin antibioottia söisi kuurin ja nyt pakko lopettaa...

Onko kenelläkään kokemusta ödemin lopettamisesta? Näinkö nopeaa lääkitys lopetetaan? Pelkään, että oireet tulevat takaisin kun olo ei vielä ole normaali. Tosin osa oireista voi johtua juuri ödeministä. Alunperin minulle sanottiin, että joudun syömään lääkettä vähintään 2 vuotta! Toivottavasti joku osaa auttaa :l
0119
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Apuavailla kirjoitti:

Sairastuin pseudotumor cerebriin helmikuussa ja neurologini alkoi heti 4kk jälkeen puhua lääkkeen lopettamisesta. Olen syönyt koko ajan 250mg 2x4. Tautini eivätkä oireeni olleet läheskään tuolloin poissa, mutta jostain syystä lääkärini sai päähänsä, että olen nyt parantunut kun olen laihtunut 20kg. Silmänhermot olivat hieman kyllä jo parantuneet. Ei ole uskonut enää oireita vaikka minulla ei ole mtn syytä valehdella.

Nyt syys-lokakuussa oloni on parantunut, vaikkei täydellinen olekaan. Olen tähän asti saanut syödä ödeminiä mutta ensi kuussa lääkärin mukaan on lopetettava. Eli kaippa se on pakko, vaikka ihan vielä en uskaltaisi. Tuntuu, että ihan kuin antibioottia söisi kuurin ja nyt pakko lopettaa...

Onko kenelläkään kokemusta ödemin lopettamisesta? Näinkö nopeaa lääkitys lopetetaan? Pelkään, että oireet tulevat takaisin kun olo ei vielä ole normaali. Tosin osa oireista voi johtua juuri ödeministä. Alunperin minulle sanottiin, että joudun syömään lääkettä vähintään 2 vuotta! Toivottavasti joku osaa auttaa :l

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu