Lauantai 2.11. on pyhäinpäivä ja vien isän haudalle kynttilän. Seuraavan viikon sunnuntai on isänpäivä. Viettekö silloinkin kynttilän haudalle?
Viime vuonna tein näin (eka kerta hautajaisten jälkeen). Haudalle on noin 25 km. Nyt äiti sanoi ettei vietäisi enää isänpäivänä. Mitä olette mieltä? Itse taidan vielä isänpäivänäkin.
Galluppia isänpäivästä + haudalla käynnistä
xiu
5
1275
Vastaukset
- tyttö
Vie vaan! niin minäkin teen,
- Anonyymi
Niin mekin viedään .
- kld
Meillä ei viedä tänä vuonna kumpanakaan päivänä, haudalle on yli 300km. Viedään sitten kun käydään seuraavan kerran.
- 374757
Vie vaan jos sinusta siltä tuntuu, toimi niin kun tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään sääntöä, mikä estäisi viemästä vaikka minä vuoden päivänä. Voi viedä vaikka vainajan syntymä- tai nimipäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736