Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mökillä 44v osa I

Kikka44

Olen 44-vuotias lapseton nainen, mustat hiukset, tiimalasin muotoinen vartalo. Pituutta minulla on 168 cm, painoa 65 kg. Poveeni olen tyytyväinen, käytän C-kupin rintaliivejä. Takapuoli on mielestäni vähän liian iso, mutta uusi miesystäväni pitää sitä ”herkullisena”. Uusi miesystäväni on vasta 32-vuotias urheilullinen kundi, ja hän puhui usein siitä, kuinka ”haluaisi korkata perseeni”. Ajatuskin siitä kauhistutti, sillä kundilla on melko iso kalu – mitattuna 25 cm erektiossa niin, että ensimmäiset yhdyntämmekin olivat sangen kivuliaita, vaikka kundi parhaansa mukaan yritti olla hellä, mistä hänelle kiitos. Lisäksi minua ei ollut koskaan pantu pyllyyn.

Aikansa vongattuaan päätin suostua kundikaverini, Tomin, suostutteluun ja alistua hänelle. Rakastin häntä kovasti ja pelkäsin menettäväni hänet nuoremmalle naiselle, mikäli en antautuisi hänelle. Onhan hän komea mies ja saisi varmasti nuorempia ja nätimpiäkin, vaikka sievä toki itsekin olen, ihan missi nyt en varmaan kuitenkaan. Ajattelin myös, että ehkä minun nyt olisi viimeinen aika vapautua estoistani ja nauttia naiseudestani, aistillisuudestani ja seksuaalisuudestani, kun se oli vielä mahdollista nuoren ja komean kundin kanssa.

Antauduin Tomin kesämökillä. Se oli kuulemma sopivan syrjäinen paikka, jossa saisin huutaa ja kiljua vapaasti, ilman, että kukaan kuulisi. Kirkuminen tällaisessa sessiossa kuulemma Tomin mukaan oli täysin luonnollista ja asiaankuuluvaa, ja lisäksi hän halusi kerrankin nauttia huudattamisestani. Olen tavallisessa yhdynnässäkin melko äänekäs, joten Tomi joutui monesti naapureiden takia turvautumaan suupalloon hiljentämisekseni. Nyt Tomi saisi nauttia naisellisista huudoistani ja armonanelustani rauhassa luonnon keskellä.
Olimme sopineet, että ajan paikalle omalla autollani yksin, että saan rauhassa valmistautua sessioon. Ja pihalla minua kuulemma odottaisi yllätys. Melkoinen yllätys se olikin! Keskellä pihaa tönötti pieni tukeva nahkapäällysteinen penkki, jonka molemmissa päissä olivat nahkalenkit jotka oli ketjuilla lukittu penkin jalkoihin – tarkoitettu naisen nilkkojen ja ranteiden kiinnitykseen - ja yhdessä päädyssä keskellä kolmas paksumpi hihna uhrin kaulaan. Kauhistuin näkemääni sillä tajusin heti, että tuossa penkissä olisin kohta minä, alastomana ja avuttomana. Penkin vierellä, kuin tarkoituksellisesti jännitystäni lisäämässä, odotti täysi pullo Anal-liukuvoidetta ja jostain seksikaupasta todennäköisesti hankittu nahkainen pitkä kauhistuttava piiska, jossa oli kädensijakin, josta kurittaja sai mahdollisimman tukevan otteen.

Puhelimeni piippasi. Sain tekstiviestin, jossa annettiin lopulliset ohjeet koitokseen valmistautumisesta. Menin ohjeiden mukaisesti sisälle mökkiin, meikkasin kevyesti ja riisuuduin. Voitelin vartaloni aurinkoöljyllä oikein kiiltäväksi, sillä päivä oli tosi helteinen ja piinapenkkini – ilmeisen tarkoituksella – pihan kuumimmalla paikalla. Tämän jälkeen vedin jalkoihini yli polven ulottuvat korkeakorkoiset nahkasaappaat ja kävelin ulos.

9

13101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikka kakkonen

      No niih. Jatkoa tulemaan, haluan kiihkeästi tietää miten päätän päiväni (sorry nyt tuo ilmaus)

    • kikka kakkonen

      ai tuolla ne ovatkin, en heti huomannut

    • löyty. olen kokematon... mutsaa ottaa

    • Kikka Kolmonen

      Pihalle astellessani kuulen Tomin bemarin äänen. Istahdan hermostuneena pihalle asetellulle penkille ja tunnen kuinka pilluni aikaa kevyesti sykkiä. Väristys kulkee selkäpiitäni pitkin ja sivelen kevyesti nahkaista kaulahihnaa. Auton ovi avautuu ja näen nahkaisten kenkien ilmestyvän eteeni. Varovasti kohotan katseeni ja näen paljaat jalat, nahkaisen tiukan halkiollisen alistaja-asun, halkion kohdalla selvä kohouma. Varovasti katseeni tavoittaa solkien peittämän rinnan, niitipannan ja maskin, jonka silmäaikoista tuijottaa elävä viikinkini Tomi!

      "Hyvä, olet valmis! Asetu penkille vatsallesi. Mutta ensin annat minulle piiskan ja voiteen kuten kiltin tytön kuuluukin!" Tomi ärähtää matalasti. Jalat vavisten teen kuten käsketään ja ote lipsuen asettelen öljystä liukkaan vartaloni penkille. Tunnen kuinka hiki alkaa helmeillä pakaravaossa ja rintojen alla. Syke pillussani voimistuu ja tunnen peräaukkoni sykertyvän pelosta ja jännityksestä aivan suppuun. Kiihotun ja ajattelen että tämä on juuri sitä mitä haluan.

      Suljen silmäni ja aurinko lämmittää polttavasti selkääni. Tomi kiinnittää hellän kovaa hihnat nilkkojeni ja ranteideni ympärille, viimeiseksi kaulani ympärille. Olen hänen armoillaan, enää en voi paeta vaikka haluaisinkin. Kuulen piiskan läiskettä saappaan varteen. Yhtäkkiä piiska läpsähtää pakaroilleni lähettäen kiiman aallon joka puolelle. Vaikerran ja haluan lisää! Toinen läpsäys - aahhhh - ja nautinto sinkoaa minut kaarelle!

      • Kikka Kolmonen

        Jalkani hikoavat saappaissa, pakarani ovat jo hellät piiskan jäljiltä. Yhtäkkiä tunnen kiivaan, lämpimän kielen ja imevän suun, näykkäisyjä ja lipaisuja. "Hoidan sinut kuntoon" Tomi murahtaa ja alkaa nuolla peppuvakoani. Pilluni on ihan turvoksissa ja turpea, yritän kiemurrella lähemmäs ja lähemmäs Tomin kieltä. Puristan käsiä nyrkkiin ja urahtelen eläimellisesti. Silloin tunnen jäykän mulkunpään koskettavan keveästi, liukuen pitkin pilluvakoa, ylös, alas, ylös, alas, ylös, alas...."Nyt, mmhhhaaahhhh, nyt, nyt, nyt, ei saaaa kiusaaataaaaa! Kiljaisen ja tunnen kuinka Tomi upottaa mulkkuaan terskannupin verran. Pilluni suorastaan imaisee nupin sisuksiinsa valuttaen heraansa pitkin vartta. Haluan haluan lisää ja yritän nostaa lantiota sen verran kuin pystyn, kiemurran ja vikisen, haluan lisää, oi lisää.."Tule oi tuletuletule!!!! Samassa tunnen kuinka Tomi upottaa munansa hitaasti kokonaan sisälleni levittäen samalla liukuvoidetta hitain, pyörivin liikkein pakaroihini ja alaselkään, pyörittäen peppuani niin että yhdessä työntöjen kanssa pilluni ikäänkuin pumppaa mulkkua imun kera...
        Silmäni tuntuvat muljahtavan päästä, vuoroin puren huuliani, ähisen ja kiljun, olen täysin antautunut Tomille. Tomi jatkaa työntelyä ja lurauttaa vielä ekstralurauksen liukua peppuvakooni asettaen samalla peukalonsa peppureiälle. Toinen käsi työstää hellävaroen klitorista ja tuntemukset ovat huimaavat. Peukalo painuu varovasti sisälle, ensimmäiseen niveleen saakka, pilluni saa edelleen rytmistä työstöä osakseen. Tunne on uskomaton, miksi en ole aiemmin tätä tehnyt?? Laukean vavisten ja huutaen.
        Hitaasti peukalo irtoaa ja tilalle vaihtuu jotain isompaa, painavampaa. Tomin kädet pyörittävät pakaroitani, hitaasti, hitaasti, tunnen kuinka hän painautuu peppureikääni vasten. Liekö äskeinen laukeaminen vai mikä, mutta ei tunnu pahalta..nyt se tapahtuu, peppuneitsyys menee, ajattelen ja pelko väristää kehoni kananlihalle. Kiihottumistakaan ei voi estää, sitominen ja alistuminen taitaaakin olla minun juttuni..


      • 4+10
        Kikka Kolmonen kirjoitti:

        Jalkani hikoavat saappaissa, pakarani ovat jo hellät piiskan jäljiltä. Yhtäkkiä tunnen kiivaan, lämpimän kielen ja imevän suun, näykkäisyjä ja lipaisuja. "Hoidan sinut kuntoon" Tomi murahtaa ja alkaa nuolla peppuvakoani. Pilluni on ihan turvoksissa ja turpea, yritän kiemurrella lähemmäs ja lähemmäs Tomin kieltä. Puristan käsiä nyrkkiin ja urahtelen eläimellisesti. Silloin tunnen jäykän mulkunpään koskettavan keveästi, liukuen pitkin pilluvakoa, ylös, alas, ylös, alas, ylös, alas...."Nyt, mmhhhaaahhhh, nyt, nyt, nyt, ei saaaa kiusaaataaaaa! Kiljaisen ja tunnen kuinka Tomi upottaa mulkkuaan terskannupin verran. Pilluni suorastaan imaisee nupin sisuksiinsa valuttaen heraansa pitkin vartta. Haluan haluan lisää ja yritän nostaa lantiota sen verran kuin pystyn, kiemurran ja vikisen, haluan lisää, oi lisää.."Tule oi tuletuletule!!!! Samassa tunnen kuinka Tomi upottaa munansa hitaasti kokonaan sisälleni levittäen samalla liukuvoidetta hitain, pyörivin liikkein pakaroihini ja alaselkään, pyörittäen peppuani niin että yhdessä työntöjen kanssa pilluni ikäänkuin pumppaa mulkkua imun kera...
        Silmäni tuntuvat muljahtavan päästä, vuoroin puren huuliani, ähisen ja kiljun, olen täysin antautunut Tomille. Tomi jatkaa työntelyä ja lurauttaa vielä ekstralurauksen liukua peppuvakooni asettaen samalla peukalonsa peppureiälle. Toinen käsi työstää hellävaroen klitorista ja tuntemukset ovat huimaavat. Peukalo painuu varovasti sisälle, ensimmäiseen niveleen saakka, pilluni saa edelleen rytmistä työstöä osakseen. Tunne on uskomaton, miksi en ole aiemmin tätä tehnyt?? Laukean vavisten ja huutaen.
        Hitaasti peukalo irtoaa ja tilalle vaihtuu jotain isompaa, painavampaa. Tomin kädet pyörittävät pakaroitani, hitaasti, hitaasti, tunnen kuinka hän painautuu peppureikääni vasten. Liekö äskeinen laukeaminen vai mikä, mutta ei tunnu pahalta..nyt se tapahtuu, peppuneitsyys menee, ajattelen ja pelko väristää kehoni kananlihalle. Kiihottumistakaan ei voi estää, sitominen ja alistuminen taitaaakin olla minun juttuni..

        "Huuda mun nimeä!" Kajahtaa käsky! "TOOOOOOOOOOMIIIIIIIIIIIIIIIII!" parkaisen samalla kun terska uppoaa peppuuni


    • Itse olin täysin alasti. Hiukset nutturalla ettei ne peittäisi ilmeitäni.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe