Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mökillä 44v osa III

Kikka44

Kuulin kuinka liukuvoidepullon korkkia avattiin ja heti kohta viileä runsas loraus liukkaria valui pakaravakooni. Ja heti perään loraukset pakaroilleni, joita vahvat kädet alkoivat leipoa. Kundi toi vielä kerran kyrpänsä ja naamani eteen ja käski avaamaan suuni kunnolla ja oikein auki. Tottelin ja heti samassa Tomi työnsi kyrpänsä suoraan kurkkuuni saaden vedet valumaan silmistäni ja kuolan suustani. Tomi nussi päätäni parilla syvällä vedolla voidellen kullinsa kunnolla kuolallani ja siirtyi sitten peitsi tanassa pyllistetyn perseeni taakse.

Hän nousi panopenkille karvaiset reitensä molemmin puolin kupeitani ja kumartui ylleni. Nyt olin varma, että joku oli takanamme katselemassa. Tässä asennossa selkääni nousten panomies ei peittänyt maisemia, vaan päinvastoin takanamme avautuivat nyt esteettömät näköoalat peräsuoleeni uppoavasta kullista. Siihen minut sitten varrastettiin isolla kyrvällä, paksulla kuin grillimakkara. Se liukui sisääni yllättävän helposti. Persereikäni räpiköi hädissään hetkisen, sitten sulkijalihakseni vastarinta murrettiin ja minä huusin! Voi Luoja minä huusin kurkku suorana! Se tuntui valtavalta, sattui, sattui niin kovasti ja kivun läpi aistin elävästi kullin muodon ja jopa kyrvän sykkivät suonet syvällä peräsuolessani. Tomi piti kyrpää pohjassani hetkisen, repi holtittomasti puolelta toiselle heittelehtivän pääni tukasta pystyyn ja alkoi rauhallisin hitain työnnöin ja vedoin nautiskella perseestäni, kirkumisestani, tisseistäni puristelemalla niitä, nipistelemällä nänneistä ja läimimällä kupeitani lujilla kämmeniskuillaan. Hän työnsi sormensa syvälle valuvaan emättimeeni, paistoi ja pyöritteli niitä kuin nakkeja uunissa, tunnusteli niillä omaa kyrpäänsä joka jauhoi edestakaisin siinä välilihan yläpuolella kuin tunneliin juuttunut juna.

En tiedä, kauanko sitä jatkui. Olin vain pelkkää tajutonta lihaa vartaassa. Sen muistan, kuinka kuola pärskyi huutoon auenneesta suustani kun laukesin elämäni orgasmiin. ”Aaaaaaaaaa aaaaah!!!” Laukesin ennen miestä ja tunsin hänen kullinsa alkavan sykkiä laukeamisen rentouttaneessa suolessani ja sperman suihkuavan syvälle perseeseeni.

Sain myöhemmin tilaisuuden tutustua sessiotamme katselleeseen naapurin isäntään, joka kiitti upeasta näytöksestä. Mutta se on jo toinen tarina.

4

6999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -BoH-

      Kiitos taas! Osaat kirjoittaa aivan tokuttoman kiihottavasti, ainakin minuun osuu aivan täydellisesti tuo tyylisi!

      Ainut mikä tässä tarinassa minua hlö.kohtaisesti ei innostanut, oli tuo kipu. Sanonta "satalasista nollaan kerralla" kuvaa kyllä vielä lievästi sitä miten rajusti tipahdin kuvitelmasta ja hillittömästä erektiosta todellisuuteen sillä sekunnilla kun siitä luin.

      Se ei vaan iske, että tekee kipeää.. Mutta kuten sanottua, vain minun osalta puhun. Muutoin aivan tolkuttoman loistavia tekstejä, lisää kiitos :)

    • NykyinenInssi

      Toi muiston mieleen. Olin päättänyt lukea rakennusmestariksi ja pääsin hirsimökkejä pystyttävän porukan apumieheksi. Olihan ne nuoria vahvoja miehiä. Nussivat minua päivittäin koko työssä oloaikani. Varsinaista työssä oppimista. Olin niillä myös opiskeluajan kesälomilla. Viimeisellä kesälomalla en päässyt käskivät toimistohommiin.
      Se edellinen kesä, siis niiden mukana viimeinen. Ei paljon pystytelty mitään. Palkkaa kyllä sain. Ne vain nussivat kuin viimeistä kesää. Tykkäsivät minun poikamaisesta vartalostani.
      -
      Nyt olen naimisissa ja parin lapsen isäkin. Mutta edelleen untä niistä töistä näen-

    • Kiva lukea se toinenkin tarina

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe