Kertokaa kokemuksistanne te kaikki, joilla ei ole synnytys käynnistynyt itsestään. Esim. onko epäilty mitään syytä, miksi ei käynnistynyt? Onko ollut ns. sukuvika? Millainen raskausaika ylipäätään oli, helppo vai vaivalloinen?
Yliaikaisuus
1
187
Vastaukset
- Lolie
Mulla meni reippaasti yli lasketun ajan eli 17 päivää. Vauva syntyi siis viikoilla 42 3 33h tuskan jälkeen.
Mulla oli ihan siihen käynnistykseen asti kaikki paikat kiinni eikä mitään synnytykseen viittaavaakaan ollut. Ei edes mitään supisteluja! Vauva ei myöskään kiinnittynyt ollenkaan vaan hillui vissiin tuolla mun rintalastan alla melkein loppuun asti :D
Omalla Äidilläni ei ole yksikään vauva laskeutunut tai kiinnittynyt vaan on joutunut sitten "ylhäältä asti" ponnistelemaan. Tiedä sitten onko tuo joku sukuvika, vaikka meille on sanottu että on synnyttäjän lantio?:D
Mulla päätyi käynnistys sitten sectioon vauvan sydänäänien heittelyn takia ja koska en osannut ottaa supistuksia vastaan vaan jännitin kaikki lihakseni ja tavallaan "taistelin" niitä vastaan. Edistystä ei siis oikein tapahtunut :(
Raskausaika oli pahoinvointia lukuunottamatta ihan tavallinen raskaus. Turvotuskin tuli vasta viimeisen 2vkon aikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988