Kertokaa kokemuksistanne te kaikki, joilla ei ole synnytys käynnistynyt itsestään. Esim. onko epäilty mitään syytä, miksi ei käynnistynyt? Onko ollut ns. sukuvika? Millainen raskausaika ylipäätään oli, helppo vai vaivalloinen?
Vastaukset 1
- Lolie
Mulla meni reippaasti yli lasketun ajan eli 17 päivää. Vauva syntyi siis viikoilla 42 3 33h tuskan jälkeen.
Mulla oli ihan siihen käynnistykseen asti kaikki paikat kiinni eikä mitään synnytykseen viittaavaakaan ollut. Ei edes mitään supisteluja! Vauva ei myöskään kiinnittynyt ollenkaan vaan hillui vissiin tuolla mun rintalastan alla melkein loppuun asti :D
Omalla Äidilläni ei ole yksikään vauva laskeutunut tai kiinnittynyt vaan on joutunut sitten "ylhäältä asti" ponnistelemaan. Tiedä sitten onko tuo joku sukuvika, vaikka meille on sanottu että on synnyttäjän lantio?:D
Mulla päätyi käynnistys sitten sectioon vauvan sydänäänien heittelyn takia ja koska en osannut ottaa supistuksia vastaan vaan jännitin kaikki lihakseni ja tavallaan "taistelin" niitä vastaan. Edistystä ei siis oikein tapahtunut :(
Raskausaika oli pahoinvointia lukuunottamatta ihan tavallinen raskaus. Turvotuskin tuli vasta viimeisen 2vkon aikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11833- 43814
- 62768
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 104507
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44485
- 32469
- 40437
- 58431
- 17420
- 24419
- 43407