Kertokaa kokemuksistanne te kaikki, joilla ei ole synnytys käynnistynyt itsestään. Esim. onko epäilty mitään syytä, miksi ei käynnistynyt? Onko ollut ns. sukuvika? Millainen raskausaika ylipäätään oli, helppo vai vaivalloinen?
Yliaikaisuus
1
228
Vastaukset
- Lolie
Mulla meni reippaasti yli lasketun ajan eli 17 päivää. Vauva syntyi siis viikoilla 42 3 33h tuskan jälkeen.
Mulla oli ihan siihen käynnistykseen asti kaikki paikat kiinni eikä mitään synnytykseen viittaavaakaan ollut. Ei edes mitään supisteluja! Vauva ei myöskään kiinnittynyt ollenkaan vaan hillui vissiin tuolla mun rintalastan alla melkein loppuun asti :D
Omalla Äidilläni ei ole yksikään vauva laskeutunut tai kiinnittynyt vaan on joutunut sitten "ylhäältä asti" ponnistelemaan. Tiedä sitten onko tuo joku sukuvika, vaikka meille on sanottu että on synnyttäjän lantio?:D
Mulla päätyi käynnistys sitten sectioon vauvan sydänäänien heittelyn takia ja koska en osannut ottaa supistuksia vastaan vaan jännitin kaikki lihakseni ja tavallaan "taistelin" niitä vastaan. Edistystä ei siis oikein tapahtunut :(
Raskausaika oli pahoinvointia lukuunottamatta ihan tavallinen raskaus. Turvotuskin tuli vasta viimeisen 2vkon aikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611079- 458492
- 1295363
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403278
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak372073- 281806