Kertokaa kokemuksistanne te kaikki, joilla ei ole synnytys käynnistynyt itsestään. Esim. onko epäilty mitään syytä, miksi ei käynnistynyt? Onko ollut ns. sukuvika? Millainen raskausaika ylipäätään oli, helppo vai vaivalloinen?
Yliaikaisuus
1
205
Vastaukset
- Lolie
Mulla meni reippaasti yli lasketun ajan eli 17 päivää. Vauva syntyi siis viikoilla 42 3 33h tuskan jälkeen.
Mulla oli ihan siihen käynnistykseen asti kaikki paikat kiinni eikä mitään synnytykseen viittaavaakaan ollut. Ei edes mitään supisteluja! Vauva ei myöskään kiinnittynyt ollenkaan vaan hillui vissiin tuolla mun rintalastan alla melkein loppuun asti :D
Omalla Äidilläni ei ole yksikään vauva laskeutunut tai kiinnittynyt vaan on joutunut sitten "ylhäältä asti" ponnistelemaan. Tiedä sitten onko tuo joku sukuvika, vaikka meille on sanottu että on synnyttäjän lantio?:D
Mulla päätyi käynnistys sitten sectioon vauvan sydänäänien heittelyn takia ja koska en osannut ottaa supistuksia vastaan vaan jännitin kaikki lihakseni ja tavallaan "taistelin" niitä vastaan. Edistystä ei siis oikein tapahtunut :(
Raskausaika oli pahoinvointia lukuunottamatta ihan tavallinen raskaus. Turvotuskin tuli vasta viimeisen 2vkon aikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4373163Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822423Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 271543
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801327