Kertokaa mulle

mkv993

Moi. Kerron teille mun elämästä asian ja toivon saavani rakentavaa keskustelua aiheesta.

Elikkä elän avoliitossa mieheni kanssa. Olemme asuneet yhdessä noin 2 vuotta. Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta sekä haluan olla hänen kanssaan.
Mutta, olen uudessa työssä tavannut miehen. Joka saa minut hymyilemään ja tuntemaan perhosia vatsassa. Näemme harvoin töissä noin kerran kuukaudessa.
Minun ei tee mieli harrastaa seksiä mieheni kanssa. Minua ei kiihota ajatuskaan seksistä. Mutta heti kun ajattelen tätä työpaikkani miestä tulee minulle halukas olo. Tuntuu vaan niin pahalta koska en ole kiinnostunut deittaamaan enkä mitään muutakaan tämän työpaikan miehen kanssa. Hän vaan pyörii päässäni todella usein. Haluan olla oman mieheni kanssa sekä haluaisin rakastella sekä olla niinkuin ennen mutta ei vaan ollenkaan kiihota eikä tee mieli. Ikävöin miestäni joka hetki kun olemme päivisin erossa kun olemme töissä joten ei se voi johtua ettenkö rakastaisi miestäni enään vai? Kertokaa joku viisaampi mistä tämä johtuu? Olen tavannut työpaikan miehen ensikertaa noin kuukausi sitten ja silti tämä tunne jatkuu. Olen kerran aikasemmin kokenut saman aikoja sitten ja se meni ohi muutamassa päivässä. Mutta tämä ei?

Kiitos jo etukäteen teille.

1

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoisuus vs tunne

      Kuten jo kokemuksestakin tiedät, ihastuksia tulee ja menee.
      Olet tuoreessa suhteessa nykyiseen kumppaniisi ja ilmeisen etsikkoikäinenkin vielä, eli ei tarvetta asettua aloilleen ja perustaa perhetta tms. lopullista. Silloin jopa ihastuksetkin voivat viedä mennessään, koska niille ei ole asetettu tietoisia rajoitteita.

      Ne rajat voi silti vetää koskaa tahansa, vain taatakseen itselleen mielenrauhan.
      Sinäkin voit halutessasi asennoitua siihen työpaikan kiusaukseen niin tietoisesti torjuen, etteivät tunteesi häntä kohtaan pääse koskaan muuttumaan teoiksi, joita sinä kadut myöhemmin.

      Sen sijaan voit käyttää hänestä saamaasi seksuaalista virikettä hyväksesi ja muuttaa tunnelatauksen energiaksi, joka kohdistuu siihen ihmiseen, jonka kanssa nyt elät parisuhteessa. Fantasioiminen ei ole kiellettyä!

      Kaikkeahan ei voi eikä tarvitsekaan saada omaksi asti. Jokainen on siis itse vastuussa itselleen siitä, miten tunteiden vietävissä on ja mihin suuntaan.
      Eli jos päätät antaa mennä vaan, on reilua lopettaa nykyinen suhde ja siirtyä vasta sen jälkeen toteuttamaan tunteitaan muualle.

      Mutta tämän kaikenhan sinä kyllä tiedät.
      Kun teet niin kuin sinusta on oikein, et joudu kärsimään syyllisyydentunteen kolkuttelusta, saatikka vastaanottamaan nykyisen kumppanisi pettymystä tai jopa vihantunteita sinua kohtaan.

      Tietoisesti, järkeään käyttämällä, ovat katalat tunteetkin hallittavissa, niin pöhköltä kuin se ehkä kuulostaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe