Millähän keinoilla sais helpotettua tätä kamalaa ahdistusta ja välillä tulee paniikkikohtauksiakin. Minulla on lääkitys mutta nyt esim pitää olla sunnuntaihin yksin kotona ja jostain syystä koko ajan aivan kamala ahdistus ja en saa oikein itteeni tästä sohvalta edes ylös en tiä mitä pitäisi tehdä?? Ei ruoka maistu oksettaa ja ajatus edes että tekisi jotain tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä. Tälläinen ahdistus kun iskee se valtaa minut kokonaan ja on ihan hirveä olla.
Millä helpottaa heti kamalaa ahdistusta?
4
471
Vastaukset
- Omall kohdalla
Anna ahdistuksen vain tulla yksinkertaisesti koska mulla ainakin tulee niin sekava mielentila etten muuta pysty ajatelemaankaa sillä hetkellä. Ennalta ehkäisevästi voit sulkea silmäsi ja hengitellä sisään-ulos rauhallisen musiikin tahtiin. Toki jos haluat välttämättä kohtauksen aikana kokeilla jotain niin riehut jonkun aikaan näiden videoiden tahtiin: http://www.youtube.com/user/BeFit
Et tuon riekunnan jälkeen jaksa yksinkertaisesti muuta hetkeen. Pakota ittes ulos.
Jos sulla on läheisiä, pakota ne viemään sut ulos. Ei tarvi tehä mitään, kunhan pääset ulos neljän seinän sisältä.- skrivvv
kirjoita ylös kaikki ajatukset mitä päässäsi sillä hetkellä on. mul ehkä helpottaa vähän. ainakin sit ku kirjotus loppuu niin tuntuu ettei oo enään niin paljon sekavia ajatuksia päässä.. tietty sulla voi olla ihan erilainen ahdistus.
- tajunnantaso
toi on muuten tosi hyvä idea, sitten kun on mennyt muutama päivä niitä kannattaa alkaa jäsennellä ja hoitaa pois että pääsee taas olemaan ja aistimaa olemassa olevaa päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055104Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy414575Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022749Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352328- 651962
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121841- 671794
- 2081674
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521232Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964