Montako annosta alkoholia per vieras on syytä häihin?
Tarjolle ei tule boolia, vaan ainoastaan alkuskumppa, ruokaviinit, kahvin avec ja olutta/siideriä/lonkeroa. Hääjuhla kestää 7 tuntia, vieraita 40 aikuista.
Paljonko tarvitaan alkoholia?
3
205
Vastaukset
- muomies
Pohjammalla on tapana 1 Litra pirtua per,vieras. Sillävälin kun hääväki nai morsianta niin sulhanen juo soittajien viinat, niin se on aina toiminut
- vanha ohje
Vanhan neuvon mukaan ensimmäiselle tunnille lasketaan kaksi ja muille yksi annos alkoholia.
Riippuu kyllä kutsuttavista. Pidin juhlat, joíhin moni tuli autolla ja kukaan ei halua tulla känniin. Meni vähemmän juomia kuin oli laskettu.- aloittaja
Kiitos. Olen miettinyt tuota vanhaa ohjetta ja pähkäillyt, että vieläkö se on "voimassa". Kukaan ei tietenkään halua, että omissa juhlissa juomat loppuisi ikävästi kesken. Mutta taidan sitten piträytyä tuossa vanhassa ohjeessa. Kiitos vastauksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976