Hei.
Hommasin tuossa DNA:lta sierra (modeemi) mokkulan jonka olen kytkenyt pöytäkoneeseeni (windows 7) USB:piuhalla.
Ongelmana on että netin nopeus on huono.
Mokkula näyttää ruudussa 3-9 gigaa nopeudeksi (jep), kun taas Windows:n tehtävienhallinta näyttää nopeudeksi 65 Mbps ja verkon käytön olevan 0.01-0.20%.
(http://www.speedtest.net/) -sivusto näyttää nettini specsit: (ping:197 ms) (Download speed 0.11mbps) (upload speed: 0.34mbps) .
Tiedän etten tule saamaan luvattua 10 megaa nopeudeksi, muttei tämän sentään pitäisi näin hidas olla. Jos saan vain prosentin luvatusta maksiminopeudesta...
Näköjään hardware toimii mokkulassa (antaa screenissä suuria nopeuksia), onko siis minulla vikaa koneen ajureissa tai netti asetuksissa?
En pysty tällä hetkellä kokeilemaan mokkulaa ja omaa nettiyhteyttäni läppärilläni.
Kysympä siis että mitä asetuksia minun kannattaisi lähteä rukkaileman vai pitäisikö minun päivittää jotain ajureita.
Kiitos vinkeistä & vastauksista!
Mokkulan nopeus Oikea nopeus
2
529
Vastaukset
Tuo Speedtestin nopeus on realistisempi joten sitä kannattaa mieluummin uskoa.
Kannattaa ottaa yhteyttä DNA asiakaspalveluun ja selittää asia heille.- dna
Harvoin pyörin täällä suomi24 palstoilla, ihan muuta olin etsimässä ja huomasin tämän, sattumoisin kun olen dna:n mobiiliasiakaspalvelussa
Onkos kyseinen liittymä 3G vai 4G liittymä?
Jos DNA Netti -sovellus löytyy koneeltas, niin mene sieltä mokkulan asetuksiin, ja tarkista että "käytettävän verkon valinta" tjsp on ruksitettu kohtaan "vain 3G"/"3G tai 4G". Oletusasetuksena useimmiten on "paras mahdollinen", jolloin heittää usein 2G-verkkoon ja nopeudet ovat kieltämättä sietämättömät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402022Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411727Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611525Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1811436Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681239Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81231Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19973Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?17933- 63924
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14865